![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet dat ik een ubereuropeaan ben (op dat vlak volg ik N-VA niet volledig) maar binnen Europa wordt iedereen budgettaire verantwoordelijkheid opgelegd in ruil voor steun (de Grieken zullen het geweten hebben. Wie zijn gat verbrand moet op de blaren zitten). In Belgie is Wallonie nog geen enkele keer ter verantwoording geroepen voor het decennialange wanbeleid. Het codewoord hierbij is "solidariteit". Je mag die feiten voor mijn part blijven negeren hoor.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#382 |
Minister-President
|
![]() Wat is er mis met een partij die problemen erkent én oplossingen aandraagt?
We hebben immers al een partij die problemen aankaart zonder oplossingen, dan wel totalitaire oplossingen enerzijds (vb), en een viertal partijen anderzijds die alles oplost behalve wat mis gaat (cd&v), waarbij de oplossing ideologisch belangrijker is dan het probleem (groen, sp.a), of waarbij het probleem de oplossing wordt (vld) |
![]() |
![]() |
![]() |
#383 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"het zou mij ten zeerste verwonderen dat ..." zegt eerder iets over mij (en mijn oordeel over 'de kiezer'). "dat is wat nationalisten al jaren doen" zegt eerder iets over nationalisten. Ziet u het verschil?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 18 juli 2012 om 12:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#386 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog rechtser is relatief. Aangezien u extreem links bent, is alles aan uw rechterkant voor u natuurlijk extreem rechts. In realiteit is N-VA centrum rechts. Laatst gewijzigd door stuyckp : 18 juli 2012 om 13:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#387 |
Minister-President
|
![]() Kijk eens terug stuyck, ik zei VU + Vlaams Belang. Tomm is de extreemlinkse BTW. De partijtop van NVA bestaat volledig uit oud VU'ers en nu worden massa's VB'ers binnegehaald. Dus VU en Vlaams Belang. NVA centrum rechts, omdat ze af en toe iemand met een donkere huidskleur op de affiche zwieren? Kom zeg.
![]() |
#388 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Definieer massa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ga niet voor jou plezier al mijn posts herposten, massa heb ik al genoemd.
![]() |
![]() |
#390 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door stuyckp : 18 juli 2012 om 16:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#391 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#392 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#393 |
Minister-President
|
![]() Ok, extreem rechts neem ik terug. Nva is niet hetzelfde als Vlaams Belang, dat besef ik. Maar hun opname van Vlaams Belang gespuis creëert die perceptie wel...
![]() |
#394 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wij willen een onafhankelijk Vlaanderen in een verenigd democratisch Europa. Programma punt 1. tot 1.9 -Europa, Europa, Europa, Europa, Europa, -wereldwijd globaal ondernemen. -Afspraken voor de financiële markten. -En dat is het enige wat gebeurt, maar niet zoals de N-VA het zich voorgesteld had. De financiële markten zuigen door hun afspraken, gans het "democratisch" Europa leeg en maken al hun burgers tot slaaf van de financiële markten. Niet omgekeerd zoals jullie het voorstellen. 2010 is nog niet zo lang geleden en jullie waren toen al druk bezig met ons te verkopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#395 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom komt u in elke draad met die banken aandraven ? Begin er zelf een! Laatst gewijzigd door stuyckp : 18 juli 2012 om 16:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
blijft nog de tweede zin, die u netjes weglaat blijft het feit dat ik dit geen manier van discussieren vindt, iets wat me van u eigenlijk tegenvalt. Zo kun je zowat alle post behandelen die iets ponneren. Enkel de zinloze tussenkomsten en die die geen standpunt innemen, alleen maar vragenstellen, die winnen dan. Dan pas zal het hier echt het spelletje "beantwoord een vraag met een nieuwe vraag" worden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laat burgers niet betalen voor de goklust van anderen. Bestraf ze ipv ze in de watten te leggen. En zeg tegen je vriendje Jambon, dat diamantairs genoeg verdienen om ook in België belasting te betalen. De Indiërs hebben hun opleiding hier al gratis gehad en breng de paar die hier nog werken ook maar naar Indië, de volgende keer dat hij op "eigen kosten" naar een bruiloft gaat kan hij ze misschien meenemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#398 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | |