![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#382 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zich herhalend plaatje zit aan jouw kant: "Bewijs het, bewijs het, bewijs het enz.enz. ...". En dat draai je tegenover iedereen hier die jou op je niet aflatende jodenbashing wijst. Het valt des te meer op omdat je niet enkel je geschut richt tegen de staat Israël maar tegen Joden in het algemeen, waar ze zich ook mogen bevinden.
![]() |
#383 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh! Ik ben dus "laf" omdat ik het gemakkelijker vind om die krant in een zakje te dragen i.p.v. onder mijn arm?
![]() ![]()
![]() |
#384 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat hij dat zelf verklaard heeft terwijl hij daar zit te liegen over zijn eigen naam, kan dus wel best zijn, en de Guardian maakt dus ook geen fout door te melden dat hij dat gezegd heeft. Of het juist is wat hij zegt, of of hij zit te liegen (zoals hij al eerder gewoon was), zegt de Guardian niet. Ondertussen is het dus allang duidelijk wie die "Sam Bacile" echt is. Een Koptische Egyptenaar die ondertussen in de USA woont en daar al vaker voor bedrog in aanraking is gekomen met het gerecht ginder. Zijn zelfverklaarde jood-zijn is dus begrijpelijk, en fout.
![]() |
![]() |
#385 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://www.aljazeera.com/indepth/fea...247270525.html http://rt.com/news/anti-muslim-movie-investigation-179/ nope nergens staat er iets in dat de dader een Jood is...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Afgang voor de draadstarter...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#387 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#388 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Correctie: ik ben geen "arabierenhater". Ik heb wel de pest aan de aanhangers van een bepaald soort bekeringsdriftige, fanatieke en allesbehalve tolerante Islam. Niet alle arabieren zijn dat. Overigens, de Islam is niet enkel een religie van arabieren. En niet alle arabieren zijn Islam-gelovigen.
![]() |
#389 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#390 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is nog hoop . In naam van de vrede trachten ze ook elkaar uit te roeien . De Soennieten de Sjiieten en omgekeerd . En binnen deze grote groepen proberen de verschillende strekkingen elkaar ook uit te roeien , waarbij de ene de andere groepering verwijt onvoldoende achterlijk te zijn .
Dit alles uiteraard geheel in naam van de vrede. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#391 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#392 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees maar zelf. -Jo-, hoe voelt het, de zoveelste afgang? Laatst gewijzigd door Antoon : 15 september 2012 om 14:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#393 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel je voor dat we uit het oog zouden verliezen waarom ze welke ambassades in de fik steken! Lijkt me wel leuk om weten trouwens. Als je ambassade aan vernieuwing toe is, doe je gewoon wat Mohammed cartoons of een leuke filmpje en hopla ! aan diggelen en de verzekering kan betalen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#394 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zij dat willen is dan wel ergens hun zaak dacht ik zo... anders leg je toch ook eenvoudig ons hoogste goed ergens op ? Maar ik geloof dat hij gewoon wou zeggen dat je achteraf dan niet verontwaardigd hoeft te zijn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#395 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het stond er, ja, 100% zeker.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 15 september 2012 om 15:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hoeft in principe maar één of meerdere zotten te hebben |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En er is ook nog een filmregisseur, een zekere Alan Roberts (65). Een vreemd verhaal.
![]() |
![]() |
#398 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat ge daarnaast weet wat je ongeveer kan verwachten. En inderdaad misschien net omwille dat de moslimwereld niet kan relativeren. Moeten ze dat leren ? JA ... hier moeten ze dat in feite aanleren want hier liggen die grenzen (redelijk) haarfijn vast en dienen niet overschreden te worden omwille van die vrijheid op meningsuiting te blijven garanderen. ( crf. patrickv ) Maar ik dacht dat de OP het nu niet meteen had over typisch westerse landen. Als men dan zegt/vindt dat de moslimwereld aldaar dezelfde westerse basisrechten dient te respecteren dan doet men in feite toch net hetzelfde als wat men hen verwijt ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#399 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zijn er nu al echte rellen?
Of blijft het bij wat boe geroep in de marge? Of durven ze soms niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#400 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En voor mijn part brengen ze mekaar GINDS maar om omdat hier iemand zo'n film heeft gemaakt. Maar gelijke welke muzelman die HIER boel schopt omdat iemand in het Westen zo'n film heeft gemaakt op totaal wettige wijze, die kan met mijn complimenten het vliegtuig op, of twaalf maanden dwangarbeid. (ben trouwens al lang voorstander van dwangarbeid voor straffen onder de drie jaar).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |