![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#382 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat voor een lijder aan gebrek aan intellect. Laatst gewijzigd door eno2 : 11 februari 2013 om 22:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#383 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik doe dat hier omdat ik dat in mijn eigen leefwereld niet doe, kan en mag . en bovendien , zonder wat kracht bij te zetten, is de post minder boeiend . Nee ik ga U niet verwijten , maar dat je partijdig bent en me steeds zoekt , dat mag je wel van me weten of denk je dat ik uw rot spelletje niet door heb . Dab kan je weer punten gaan scoren bij de forummers hoe geniaal je niet bent er iemand uit te bonjouren . Je zult er uw tanden op kapotbijten , s Eno |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#384 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En waarom zouden er consequenties aan moeten vasthangen? Bedoel je waarde-oordelen, zoals de doodstraf op homoseksualiteit in hoeveel landen? Bedoel je dat met consequenties? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De natuur heeft niet voor alles een reden. Dit zou een doelbewust ontwerp aangeven, wat niet het geval is. En voortplanting is verre van het enige doel van de mens. Emotionele voldoening, van welke vorm dan ook, is ook iets wat een mens nodig heeft. De invulling daarvan is individueel. We kunnen dan grote lijnen trekken, waaronder vormen van seksuele geaardheid. Echter concluderen dat dit berekende keuzes zijn, daar is geen basis voor.
![]() |
![]() |
![]() |
#387 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het is eerder de omgekeerde wereld van wat u zegt. Als men een kind wil, begint men seks te berekenen. Anders is het voornaamelijk voor het aangename ervan.
Laatst gewijzigd door Nexer : 11 februari 2013 om 22:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het woord 'neveneffect' is ronduit belachelijk. En relativeer die band tussen moeder en kind maar. De meest vooraanstaande hetero vrouwen op onze planeet hebben eeuwen lang hun kinderen laten zogen door iemand anders. Je kent de betekenis toch van de 'nursery'? Daar kwam de moeder al eens langs één of twee keer per week. En je hebt 'Moll Flanders' van Daniel Defoe (18tiende eeuw) nooit gelezen zeker. Begin er maar aan en tel hoeveel kinderen ze achterlaat tegen 'betaling' om een nieuw overlevingshuwelijkscontract te sluiten. Romantisme is hier niet aan de orde. En dan durf je op de koop toe mensen te gaan beoordelen die leven in het nu. Hun gedragingen uit te stippelen:'adopteren mag wel maar kindjes hebben van jezelf mag niet want dat is egoïstisch en er is die eicel en dat sperma en die moeten een bepaald protocol met dressing code als het ware ondergaan, anders deugt het niet. Dat is zo zielig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#390 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#391 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Opgroeien in een normaal gezin Mama / Papa is nog iets anders dan bij twee homo's . Als je van kindsbeen af opgroeit met steeds verder verleggende grenzen , dan zal je dat later ook als normaal aanvaarden . Als uw vader iedere dag in de zetel zit te masturberen , dan zal je dat ook niet meer vreemd vinden . De grote vraag is , tot waar wil / OF KAN , de mens de grens van zijn moraliteit verleggen tot hij terug afdwaalt naar een onbeschaafde wereld . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#392 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn indd middelen IN overvloed om van seks te genieten zonder dat er kinderen van komen. Maar ga dat eerst zeggen tegen de mannen wereldwijd. Wees een beetje consequent. Homoseksuelen spelen hier een zeer minieme rol in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#393 |
Banneling
|
![]() Ouders die vb thuis wapens hebben en die regelmaatig op tafel liggen en bewonderen en kuisen .
Logisch niet ? dat die kinderen veel minder afstandelijk zullen zijn ten aanzien van wapens . Dus als je als kind opgroeid tussen twee homo's die elkaar in het kruis tasten , dan zal je dergelijke levensopvatting ook meedragen in je leven . |
![]() |
![]() |
![]() |
#394 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind dat we hier tamelijk erg de opvoeding van ons kinderen aan het verwaarlozen zijn . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#395 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 11 februari 2013 om 23:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat Oil on Fire effe vertaalt wat er in de wereld om gaat op een cynische, vrij vrije literaire toon. Je moet het zien over een grote tijdspanne. van de mensheid. Een soort slow-motion beeld van de menselijke geschiedenis? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#398 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#399 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#400 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Homos zijn de snuggere , de primaire oppermensen . De Hetero's zijn de slow-motions, de achterblijvers / Overblijvers Ja klopt , we hebben dan ook meer kans om te overleven , minder kans op anusziekten en we kunnen ons voortplanten . |
|
![]() |
![]() |