![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dan aan CD&V in West-Vlaanderen, daar zullen er toch wel gemeenten zijn waar ze van een absolute meerderheid gezakt zijn naar een score rond de 40% en waar de anderen een coalitie tegen CD&V hebben gemaakt?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#382 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() mss zullen goeie connecties met t lokale reisbureau ook wel een + zijn om aan info te komen ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 16 november 2018 om 10:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#383 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
bron ? uw huiswerk maken of uwe kak inhouden jongen. Laatst gewijzigd door Anna List : 16 november 2018 om 10:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...doen~a5650138/ Ik heb al verschillende gemeenten gecheckt, maar bij geen enkele kom ik boven de 40% Hoogste die ik al heb gevonden is 37% in De Haan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah neen, De Panne 39%.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb er één gevonden: in Kortenaken mag Open VLD niet meespelen ook al hebben ze een score van 40,2%.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#387 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#388 |
Parlementslid
|
![]() Nog eentje: Herstappe
![]() Lijst Stemmen % Zetels GB-IC 39 58,2% 4 Herstappe + 28 41,8% 3 Nu, alle verkozen van alle partijen buiten de 41.8% van Herstappe + hebben wel een grote cohesie betreft de partijstandpunten waarvoor ze staan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#389 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt.
Wat denk ik wel uitzonderlijk is, is dat de andere partijen dan maar blijven zeggen dat de grootste partij (Forza) aan zet is, goed wetende dat ze nooit met die partij in zee zullen gaan. Indien men de grootste partij buiten spel wil zetten, is dit meestal omdat de andere partijen snel zelf actie nemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#390 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Herstappe is geen goed voorbeeld vind ik vermits Herstappe + niet de grootste partij is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 |
Parlementslid
|
![]() Correct. Wel de grootste partij in % die niet opgenomen is om mee te besturen tot zo ver.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#392 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De huidige burgemeester verklaarde reeds publiek dat zij tot december zelf geen initiatief neemt om dikke Guy te laten werken aan zijn project. Maar ook dat zij haar verantwoordelijkheid gaat nemen als Dhaeseleer niets bereikt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#393 |
Banneling
|
![]() waarom wachten? ze zal minstens even veel werk hebben als dikke Guy, nietwaar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#394 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() misschien is het zo dat in tegenstelling tot de Guy zij niet alleen aan de toog wat zit te praten met wat zatte mensen maar ook met de andere partijen ondertussen al heeft overlegd?
![]() |
![]() |
![]() |
#395 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Begin dan gewoon aan de coalitievorming met de andere partijen. Dit is gewoon een kleinzielig stukje toneel van Open VLD (en de andere partijen). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wat wil zeggen geen vakantie voor wie niet met hen is ... ik zou het niet als een klein obstakel omschrijven ... mocht ik er verkozene zijn, ik zou verzaken aan mijn mandaat. gezellig gaat het niet worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#398 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja tuurlijk is dit toneel, dorpspolitiek op z'n kleinst. maar blijkbaar is dit voor iedereen op dit moment het makkelijkste.
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ergerlijk gebrek aan respect tov alle burgers van Ninove vanwege de gehele politieke klasse. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#400 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook dat heeft ze toegelicht : ze neemt -nu- geen initiatief omdat zij dikke Guy wil laten proberen, die heeft tenslotte 40% van de stemmen.
|
![]() |
![]() |