![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#382 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#383 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() in 't geval van die wtc 1 en 2 zijn er maar twee verklaringen
a) ofwel was er controled demolition ( hoe, wat, wie, waarom dat weet ik ook niet ) b) ofwel had ge een geval waarin een beschadigde aantal etages door de brand onder het gewicht van al de bovenliggende etages netjes naar beneden gevallen is en deze impact veroorzaakt dat stuk per stuk de onderliggende etages het begeven heeft : domino-effect maar dan blijft het raadsel van de met staal bewapende steunen die hebben het ook op dezelfde wijze begeven, en dat kan niet tenzij heel de stalen constructie tot op het grondniveau aan staalmoeheid ???? leed ofwel tenzij heel de stalen constructie tot op het grondniveau zou gesmolten zijn ????? door de warmte : da's het officiel rapport dacht ik |
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 9 februari 2005 om 22:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
gelijkwaardig he, niet gelijk groot verschil die constructies worden net berekend, verbeterd, getest door zich op dit principe te steunen btw ? ik wil nu niet meteen betuttelend doen maar voor ik verder ga, ken jij enigszins iets van mechanica, bouwkunde, naturkunde, weet ik veel wat anders heeft het niet veel zin meer |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() btw het is helemaal niet min bedoeling om jou te overtuigen ilwill en bekeren tot een fervent believer
liever een dis-believer maar dan ook eentje van de officiele versie graag |
![]() |
![]() |
![]() |
#387 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar vind exodus dit wel mogelijk...tja, wat doe je met zo iemand die zelfs dat niet kan toegeven. ![]() Laatst gewijzigd door illwill : 10 februari 2005 om 12:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#392 |
|
![]() Neen het was geen raket, het was een complot...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#393 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#394 |
|
![]() pas op hoor een goed gerichte complot... kunde zelfs tsunamis mee opstarten....
trouwens toen ik de eerste keer de titel las dacht ik dat men ne coiffeur levend tussen het puin had gevonden...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#395 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Grappig, ze hebben al toegegeven dat ze geen bewijzen hebben maar enkel een hele grote hoop mogelijke scenario's. Wat ze ook niet weten is welke dus het juiste is.
Toch weten ze allemaal dat het inside job was, daar zijn ze dan weer wel zeker van, lol! Ze weten het niet maar ze weten het toch. hehe!!!! Laatst gewijzigd door illwill : 10 februari 2005 om 15:43. |
![]() |
![]() |