![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#381 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#382 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Greta is de dochter van bekende ouders, vooral haar moeder (bij mij toch). En zij is heel aktief in de media als het over opinievorming gaat. Eerder was het bv. de vluchtelingenstroom. Het blijkt nu dat iemand helpt die de moeder al kende. Hij werkte in de financiele wereld en startte 2017 een PR-bedrijf met fokus op klimaat. Hij nam de foto van Gretas eerste protest toen hij "toevallig" voorbij reed en verspreidde die met een bericht dat medelijden moest opwekken. Later gaf hij toe dat hij wist dat ze zou protesteren maar dat hij dan nog niet meewerkte. Een paar dagen later bracht Gretas moeder toevallig een klimaatboek uit dat veel aandacht kreeg in de media. Er werden ook direkt videos gemaakt, vertaald in het Engels, en hij heeft internationale kontakten. Het doel van het bedrijf is weldegelijk klimaatproblemen bespreken maar ook reklameplaats en aandelen verkopen en wat crowdfunding denk ik. Greta werd blijkbaar door haar ouders deel gemaakt van het bestuur. Spijbelen was het idee van iemand binnen het netwerk. Een krantenartikel vermeldde dat alles opgebouwd werd als een sprookje voor meer "virale spreiding": eenzame jongere vecht tegen de slechte volwassen wereld. De journalist vond de boodschap bv. goed maar vond dat organisaties die de politiek proberen te beinvloeden toch altijd bekeken moet worden. Laatst gewijzigd door Niks : 6 februari 2019 om 07:26. |
|
|
|
|
|
|
#383 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#384 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dank. Gaan we zo dadelijk eens handig gebruik van maken.
#IbelieveinJoke
|
|
|
|
|
#385 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bon, van die trut zijn we voor even vanaf. Next?
Misschien heeft Essers een jobke voor haar tot na de volgende verkiezingen? Laatst gewijzigd door Skobelev : 6 februari 2019 om 07:54. |
|
|
|
|
|
#386 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja ok maar de manier waarop is niet koosjer (sorry Michael F.).
En ik pest nu eenmaal héél graag groenen (en autohaters). ![]()
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 6 februari 2019 om 07:56. |
|
|
|
|
|
|
#387 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#388 |
|
Parlementslid
|
|
|
|
|
|
|
#389 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Anna List : 6 februari 2019 om 08:48. |
|
|
|
|
|
|
#390 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
de andere ministers die zo veel sms'en hebben gekregen, hebben geen ontslag genomen, dat kan dus de reden niet zijn.
Maar ze gaan toch een klacht aan hun broek hebben, de nieuwe GPDR-wetgeving is niet mals.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
#391 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Arno heeft een gmail account en kan niet rekenen:
http://www.hartbovenhard.be/over/ https://sceptr.net/2019/02/act-for-c...se-informatie/ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 6 februari 2019 om 08:57. |
|
|
|
|
|
#392 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#393 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#394 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#395 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Environmental manager? https://be.indeed.com/Environmental-Manager-jobs |
|
|
|
|
|
|
#396 |
|
Minister
|
Peeters noemt uitspraken Schauvliege “kleine uitschuiver”: “Excuses zijn aangeboden. Voor mij is de kous af”
Deze mentaliteit van het al jaren normaal te vinden te liegen heeft gans de politiek ongeloofwaardig gemaakt. En wij moeten gaan kiezen om hen de volmacht te geven ons te beliegen, te bedriegen!!!!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
|
|
|
|
#397 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Organisator van actie die duizenden sms’jes richting Schauvliege stuurde: “We wilden niet aansturen op haar ontslag”.
Niet geloofwaardig wat dat jochie wist te vertellen. Een ongeoorloofde sms actie?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#398 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#399 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
De werk- en privé-communicatie van de politicus wordt op geen enkel moment verstoord. https://www.ucsusa.org/action/phone-calls.html https://archive.attn.com/stories/129...epresentatives |
|
|
|
|
|
|
#400 |
|
Minister-President
|
Het zou mij niet verwonderen mocht ze daar klacht tegen indienen.
Laatst gewijzigd door alberto : 6 februari 2019 om 09:48. |
|
|
|