![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het VB zit in de oppositie. Laatst gewijzigd door Boduo : 20 maart 2021 om 20:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#382 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#383 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neem me niet kwalijk, ik had niet begrepen dat forum discussiepunten blijkbaar beperkt zijn tot materie waar de meerderheid het reeds over eens is.
Dank voor deze verduidelijking. |
![]() |
![]() |
![]() |
#384 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp je standpunt maar m.i. is dit discussiepunt concreet van weinig belang gezien het feit dat het nu nauwelijks aan bod komt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze beramen een aanslag op BDW?
Hoe oneens ik het vaak met hem ben, is dit wel ver gaan. Vecht voor een legalisering, maar niet tegen vlees en bloed.
![]() |
#386 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#387 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Nederland is het niet legaal.
Maar volgens mij zou men met sensibilisering veel meer bereiken dan repressie. Die mannen in drugskartels hebben meer budget dan de drugsbestrijding hier. Beter zorgen we voor een meer eerlijke economie zodat de criminaliteit er geen vruchten meer uit kan plukken. Maar als ze al onnozel deden rond cbd olie, vrees ik het ergste voor de toekomst. Ze willen geen volwassen drugsbeleid vermoed ik zo.
![]() |
#388 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De werkelijkheid is triestig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus laat het drugsgebruik eens toe voor een jaartje. Wapenstilstand in de war on drugs en laat mensen eens wat genieten van al het lekkers dat het leven te bieden heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#390 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Misschien moet je dat eens toelichten. Een paar weken was het in de Nederlandse maatschappij 'zo zo', nu is het 'triestig'. Het lijkt wel alsof je zelf beseft dat je achterliggend argument bij z'n haar getrokken is en het bijgevolg maar achterwege laat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hou niet van sletten, dus... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#392 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie had dat nu gedacht.
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 25 maart 2021 om 23:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#393 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat ons bidden voor een gezonde veilige stad waar zinloos/zinvol geweld plaats maakt voor verzoening en goedertierenheid.
![]() |
#394 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als ik zie wat het aanricht ook bij volwassenen en hun daden om het te verkrijgen heb ik toch zo mijn twijfels. En "sensibiliseren", tegenwoordig word alles en iedereen gesensibiliseerd ipv gesanctioneerd en wat is het resultaat? Overvolle gevangenissen en na donker loop je als vrouw best niet meer op straat.
![]() |
![]() |
#395 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat ik als jonge gast belogen ben, nam ik die bangmakerij rond andere drugs die al even onschuldig aanvoelden (maar zeker niet zijn) niet meer serieus. Ze duwen de cannabishandel in handen van organisaties die bij de aankoop van 5G cannabis pilletjes kado geven en prijskes bij de eerste gram coke. Zoiets maak ik in Luxemburg of Nederland niet mee. Die jeugd gebruiken daar ook veel minder als hier. Sensibiliseren is eerlijk zijn en niet op emotie toeteren in de hoop een “signaal” te sturen. In Antwerpen hebben ze goede dealers weg gejaagd en het alzo gebracht waar ze ook aan minderjarigen verkopen. Die goede dealers hielpen ms,patiënten, chemo patiënten, epilepsie en meer. Nu betalen die zich blauw als ze geen goede connectie meer hebben uit het vorige gedoodgbeleid. In feite heeft de war on drugs hier het aanbod alleen maar verhoogd. Waar mensen alleen toegang tot wiet hadden, hebben ze nu toegang tot alles. Vaak goedkoper dan de wiet waarvoor ze komen. 1 + 1 = 2 he. Ze hielden zelfs mensen tegen om gerichte controles op uit te voeren voor 1G wiet terwijl anderen wapens smokkelde. Wat ben je met zulk beleid? Vergeet trouwens niet dat meeste cannabisgebruikers dat medisch doen. Ik ken een vrouw die haar moeder met Alzheimer behandelt met cbd en thc olie. Wie zijn beleidmakers dat te beperken? Als nu honderdtal ouders bekend maakte hun kinderen er succesvol mee te behandelen, is het echt wel tijd het stigma te slopen. Het psychologisch terrorisme rond cannabis brengt die toekomstige mensenhelers in de war. Want ze hebben een ziekte waar ze van jongs mee leerden leven en anderen alleen maar van kunnen leren. Een ander hoeft een ervaring niet vanuit een stigma teniet te doen. Al zeker beleid niet, die moeten zien dat wij goede veilige en biowiet hebben. Zonder patenten, de gebruiker kan zelf wel lezen hoe ze dit medicijn het beste voor zichzelf toepassen.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 27 maart 2021 om 06:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
THC in de cannabis zorgt voor de ROES. Laatst gewijzigd door Boduo : 27 maart 2021 om 11:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#397 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een medicinaal kruid dat zulk neveneffect opwekt is het ergste niet me dunkt.
Rejoice en loof de Heer.
![]() |
#398 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Scyten in Rusland 6000 jaar geleden gebruikten dat al.
Jezus rookte de ene joint na de andere. Neem dat verhaal van de wijn die op was, Jezus deelde joints rond en iedereen was gelukkig.
![]() |
![]() |
![]() |
#400 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |