![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#382 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is uiteraard best mogelijk dat ik er te dom voor ben, maar toch: vindt u zélf niet ook dat 1) en 2) een zekere 'tegenstrijdigheid' veroorzaken? Wat mij persoonlijk betreft: ook ik prijs me zéér gelukkig als Vlaming in Vlaanderen geboren te zijn, ondermeer vanwege dat 'rijk stukje wereld' waar ik in terecht kwam. Ook het besef dat ik me niet de minste illusies dien te maken over mijn 'statuut' in dit land en de rest van de wereld heb ik daaraan te danken. Ik had namelijk ook het privilege te kunnen verhuizen naar een Brussel waar een 'Vlaming' nog héél erg vaak werd gezien en behandeld vanuit het standpunt van de 'bon belge patriote' (d.w.z. amper tot helemaal niet in staat zich voor iets méér dan de meest rudimentaire communicatie-doeleinden van het Nederlands te bedienen), als 'sale flamand' dus. Daar leert een mens wel één & ander van, moet ik zeggen. Dat is minstens twéé 'zakken' waard ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#383 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door TREBRON : 15 december 2020 om 11:40. |
|
![]() |
![]() |