![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum |
Bekijk resultaten enquête: Dit vind ik van Jurgen C. - meerdere antwoorden mogelijk | |||
Nutcase! Oppakken, berechten als terrorist en jaren de bak in! |
![]() ![]() ![]() |
10 | 16,95% |
Zo snel mogelijk vinden en de arme man helpen met zijn (mentale) problemen. Heel die hetze nu is wel wat overdreven |
![]() ![]() ![]() |
26 | 44,07% |
Ik ben ook geen fan van MVR, maar er zijn betere manieren om die frustratie te uiten dan em neer te knallen |
![]() ![]() ![]() |
9 | 15,25% |
Held! Ik hoop dat het em lukt MVR neer te knallen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 5,08% |
Revolutie! Power to the people! |
![]() ![]() ![]() |
3 | 5,08% |
Iets anders (specifieer) |
![]() ![]() ![]() |
8 | 13,56% |
Aantal stemmers: 59. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Patrick heeft je ontmaskerd.
Van mij mag je je de moeite van een tweede poging besparen. Ik liet jouw vorige poll links liggen, en je tweede mag je ook steken waar de zon nooit schijnt.
![]() |
#382 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Die teksten van Francken en Elchardus wil ik ook wel eens lezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#383 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om de teksten van Francken en Elchardus te kunnen lezen zal je een abonnement op De Morgen moeten nemen. Apache hanteert misschien geen betaalmuur. Gooi de drie genoemde namen in een zak, schudt er mee, en je weet ook zonder te lezen wat er uit de zak komt.
![]() |
![]() |
#384 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) JC kan geen terrorist zijn, want zijn doel is niet om paniek en angst onder de bevolking te zaaien. JC heeft ook nooit gedreigd met aanslagen op de bevolking. 2) bij iedereen die doorslaagt, is geweld vaak de reactie, maar JC heeft nog steeds geen geweld gebruikt. Integendeel, hij heeft zijn wapens voor een groot deel achter gelaten. 3) men weet niet wat JC heeft gedaan en aan het doen isen wat hij wil bereiken Als MP weet hij dat hij na zijn bekendmakingen NOOIT de kans zal krijgen in de buurt van MVR te geraken. 4) helden redden levens en zorgen voor de vrijheid van mensen die onrechtmatige van hun vrijheid beroofd worden. MVR vermoorden doet de coronamaatregelen niet verdwijnen, MVR vermoorden is dus niet de oplossing. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#386 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zitten we het gedrag van deze losgeslagen zot in feite te rationaliseren? Hij heeft bedreigingen geuit tov het regime + virologen, en de politie is bijgevolg in actie geschoten.
Dit is zelfs geen zaak meer v links vs rechts. Just a nutcase who went gaga & potentially dangerous. |
![]() |
![]() |
![]() |
#387 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voor mij is dat al terroristisch genoeg hoor. Het is niet omdat jij & ik geen doelwit zijn dat het geen terreur is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Behalve bejaarden in eenzaamheid doen sterven, sociaal, menselijk contact verbieden voor iedereen, onnodige/onwettige nepmaatregelen, schending van onze rechten, de economie en maatschappij verwoesten wordt er, onder valse voorwendselen van volksgezondheid en medische nepcrisis, ook een psychologische oorlog gevoerd tegen onze kinderen en de volgende generaties. De verpletterende schuld hierbij ligt bij de tv-virologen, leugenpers en angsthazen waardoor de politieke machtswellustelingen een fascistisch regime kunnen voeren. Om ons normale leven met verworven rechten en vrijheden, waarvoor werd gevochten in het verleden, terug te krijgen zullen we wellicht opnieuw de wapens moeten opnemen tegen onze eigen, vetbetaalde 'volksvertegenwoordigers' om te doen wat hoort voor ons aller welzijn.
![]() |
![]() |
#390 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik heb de teksten al. Ze staan op archive.vn en op TF zijn FB pagina. Toegankelijk zonder FB account. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(mondmaskers echter wel, xD) Me too I wanna be FREE asap. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#392 |
Minister-President
|
![]() Dat van die moskee is gewoon lachwekkend. Ze hebben dat vernomen van een 'vriend' van Jurgen. Ik denk dat een 'vriend' zoiets niet aan de neus van die journalisten zou gaan hangen, dus dat alleen maakt het al ongeloofwaardig. Dat is iemand die Jurgen een ferme kloot wil aftrekken, ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#393 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Echt, ik weet niet of dit nu een grap is of serieus
![]() |
![]() |
#394 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoe noem je dan de paniek en angst van de HELE bevolking die van ranst en zijn kliek, de leugenpers en politiek al meer dan een jaar zaait? ![]() Of is die angst, waarbij de hele bevolking het doelwit was van een vermeend dodelijk virus, geen terreur?! Weer schijnheilig twee maten en twee gewichten?
![]() |
![]() |
#395 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Soit, de poll moet niet peilen naar feitelijkheden, eerder naar sentiment over hoe we over hem denken. Ik dacht een spectrum van totaal afkeuren tot totaal goedkeuren met alle schakeringen tussenin.
![]() |
![]() |
#396 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat we wel weten: - hij is in het bezit van oorlogswapens - hij heeft bedreigingen geuit tegen Van Ranst en een moskee - hij heeft gezegd dat ze hem niet levend gaan pakken. Dus hij heeft de beste kans om dit te overleven als hij zich klaar en duidelijk overgeeft zoals die procureur (?) vraagt. Als hij enig teken van verzet toont gaat men niet aarzelen om te schieten. Hoe zoudt ge zelf zijn?
![]() |
![]() |
#397 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#398 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#399 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat zijn weer, zoals altijd, maar VERMOEDENS. En hou je dan maar vast aan de takken van de bomen als men, op termijn al bij verzet voor het tonen van je pas, ze je al direct mogen afschieten zoals in VS. Zover heb je nog niet nagedacht, hé? ![]()
![]() |
![]() |
#400 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |