![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#382 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Afschrijving, wat is dat? Is dat geen belastingsontwijking en dus ontduiking?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#383 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals ik aan belastingontwijking (en dus ontduiking) doe wanneer ik gebruik maak van de woonbonus of van de belastingvermindering voor giften. Ik denk zelfs dat het gebruik van de belastingvrije som mogelijk belastingontduiking is. Enkel weet ik niet hoe ik er in mijn belastingaangifte voor kan zorgen dat die belastingvrije som niet wordt toegepast. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 17 juni 2024 om 10:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#387 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ben eens curieus als dat probleempje met die contracten terug komt boven drijven, dat is nu wat onder mat geveegd voorlopig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Tenminste volgens de redenering van sommigen onder ons. ![]()
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De open VLD scoorde goed. Er werd verkeerd geteld.
![]()
![]() |
#392 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hoe zou men kunnen beslissen voor welke partijen die verkeerde stemmen waren? Een hertelling is in dit geval onzin.
![]() |
![]() |
#393 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 20 juni 2024 om 06:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#394 | |
|
![]() Citaat:
H. Clinton was dat ook.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 20 juni 2024 om 06:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#395 |
|
![]() Afschrijven is minder diefstal toestaan.
![]() |
#396 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij Trump waren er ook hertellingen. Maar tot grote spijt van Trump haalde het niet veel uit. Integendeel zelfs (*) Hier moet ook een hertelling komen natuurlijk. En het zou kunnen dat het wel iets uithaalt. (*) Hertelling Wisconsin levert Trump geen winst op, zelfs meer stemmen voor Biden. (RTL) Laatst gewijzigd door Het Oosten : 20 juni 2024 om 07:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens is een hertelling in dit geval totaal onmogelijk: men weet immers niet wie op de Nederlandstalige taalrol gestemd heeft, en men heeft er dus geen idee van wie men zou moeten oproepen voor een hertelling. De enige mogelijkheid is dan om de verkiezingen in het Brussels gewest volledig over te doen. Het Maasland is ver van Brussel, zo blijkt. ![]()
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 20 juni 2024 om 07:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#398 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn een x aantal wettelijke kiezers per kanton. Zijn er meer kiezers dan wettelijk voorzien, dan is het fout gelopen. En zijn de verkiezingen eigenlijk onwettig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#400 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het weze een les. Volgende verkiezingen iets digitaal uitdokteren waardoor dit niet meer kan gebeuren. |
|
![]() |
![]() |