![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laat ons eens voor de lol aannemen dat je gelijk hebt. Verkeersboetes dat de administraties er van bulken. Iedereen afgeschrikt om op drukke winkeldagen nog te gaan shoppen, de winkels zijn vol. Nu, da's een detail. De overvallers worden niet meer vervolgd. De verzekeringen worden belachelijk duur, de veiligheidsmaatregelen voor een winkelier, door de verzekering opgelegd, zijn niet meer te betalen. Winkel na winkel gaat dicht, zelfstandigen vallen als de vliegen ... Werkgelegenheid gaan met rasse schreden terug. Resultaat: de staat heeft zoveel meer werklozen, en zoveel minder inkomsten omdat er minder werknemers zijn en minder zelfstandigen. De winsten van die zelfstandigen zijn zo klein geworden dat er geen nieuwe zaken meer komen en oude zaken doodbloeden en verdwijnen. België is een klein land, praktisch iedereen kan met de auto over de grens gaan shoppen. Hoera, als Michroscoop gelijk zou hebben, is in 10 jaar de Belgische economie compleet ontwricht. ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#382 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#383 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
je doet dus dezelfde zonde als diegene die je straft ... Moeilijk, he, moeilijk ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En dit is nog het beste geval, ik zou pas echt met je inzitten moest je al die nonsens ook daadwerkelijk geloven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Egidius |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#387 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een georganiseerde moord door de staat valt echt wel niet onder die noemer, denk je niet ? ![]() Citaat:
ik ben zelf atteïst, een goed verstaander begrijpt wat ik bedoel.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | ||||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() paar kleine bedenkingskes...
je zegt : Citaat:
om wat te doen ? uit al 't geen je tot nu toe gezegd hebt en dit : Citaat:
verder vraag ik me ook af ... want je zwaait nu plots met die term 'wettelijke zelfverdediging' met nadruk op het woordje wettelijke terwijl heel die discutie al ontaard is in een potje filosofisch/ethisch gepalaver en nog maar weinig ziens had met het juridische realiteit is dat ook geen moord in vele van die gevallen in die zin dat diegene die aangevallen wordt er voor 'kiest' zijn aanvaller te doden teneinde de dreiging permanent weg te nemen en/of zijn/haar kansen op overleven te vergroten ipv zich slechts alleen tot in den treure te weren ? en dan dit nog... Citaat:
in alle gevallen ? euthanasie ? kan zoiets volgens jou[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door praha : 16 oktober 2005 om 02:43. |
||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Opgroeïen met met een zwarte boeman doet alles wat witjes uitslaat bang naar bescherming uitkijken. Die VlamingBangers toch, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Sommige blijven ook tegen beter weten in hun nonsens verklaren als het om het Vlaams Belang gaat, en dit ter amusement van de andere op het forum. ![]()
![]() |
![]() |
#392 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#393 | ||||||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Anders is men als agent al helemaal een schietschijf. Citaat:
Deze hebben daar ook een speciale opleiding voor gekregen, maar ik ben geen agent, en kan ook dus niet weten hoe dat juist inelkaar zit. Citaat:
Wettelijke zelfverdedeging is vast omlijnd, en niet alles valt onder de noemer zelfverdedeging. Citaat:
Citaat:
maar zelfmoord is niet hetzelfde als moord en wel om deze reden: zelfmoord: je maakt zelf een eind aan je leven, jij zelf beslist om uit het leven te stappen. Moord: als dader beslis jij over het leven van het slachtoffer, het slachtoffer maakt deze keuze niet uit zichzelf. Citaat:
Wat niet wil zeggen dat de persoon moet lijden, men kan gerust aan pijncontrole doen, of palliatieve zorg uitvoeren, als er geen beterschap meer mogelijk is.
cogitationis poenam nemo patitur men straft geen gedachten daar het enkel gedachten zijn ![]() Laatst gewijzigd door phoebe : 24 oktober 2005 om 17:21. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#394 |
Banneling
|
![]() Onderstussen blijft hier die misleidende titel hangen:
"In wild schietende bruine vrijgesproken van moord op politieagent " De man kreeg wel degelijk een gepeperde veroordeling Héél de topic is gewoon populistich en racistisch"sfeertje scheppen" BEURK |
![]() |
![]() |
![]() |
#395 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Blijft het bij letterlijk een moord die je afkeurt? Is iemand terugzenden naar een dictatoriaal regime waar ze politiek vervolgd worden ook iemands leven ontnemen ? Is iemand terugzenden naar een leven in krottenwijken waar ze overleven op afval die zelfs een honf of een kat hier laat liggen ook iemands leven ontnemen ? Wat betekent "een leven hebben" ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat betreft de moord in Londen is er een méér dan plausibele veronderstelling, op basis van feiten. Snappie? Steeds weer feiten, die je wil ontkennen of verdraaien omwille van je ideologische motieven Laatst gewijzigd door filosoof : 25 oktober 2005 om 09:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Steeds weer zaken, die je wil verzinnen of verdraaien omwille van je ideologische motieven...
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#400 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() en de man schilde enkel in adres en haarkleur van een modale Engelsman... dus hij was "verdacht want verschillend", dat is inmiddels wel duidelijk, dank zij een lek (anders geloofde iedereen het verzonnen verhaaltje "verdacht gedrag" nog altijd.) Je moet stoppen de evidentie te loochenen. |
|
![]() |
![]() |