![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Anyway, zoals ik al 100000 keer gezegd heb, in zo'n situaties komt het eropaan een heer in het verkeer te zijn. Door bomma de stuipen op het lijf te jagen doet die misschien een accident en da wil ik ook nie op mijn geweten hebben. Ik wacht liever geduldig tot madam beslist om opzij te gaan. Meer zelfs, ik neem alle getoeter, geknipper en getrek van de fille achter mij op mij. Als dat geen goeie daad is. Bij camions heb ik het moeilijker. Als op een 2 vaks baan de rooie camion die aan 91 rijdt beslist dat em de groene die aan 90 vliegt gaat inhalen, waarop die groene op de rooie te pesten of zo toch een beetje optrekt, en die 2 voor 10 minuten heel de baan blokkeren, dan moeten ze mij tegenhouden of ik spring uit mijnen auto, op de cabine en geef die vent een paar goei lappen rond zijn oren. Btw, er bestaat ook zoiets als galant zijn. Ik rijd het grootste deel van de tijd op het linkerrijvak omdat ik nu eenmaal meestal wat rapper rijdt dan 120. Maar als daar in de verte iemand aankomt die nog en tandje sneller doet, vind ik het eigenlijk maar beleefd da ge die gast efkes voorlaat. Wie weet is zijn vrouw aan het bevallen.
![]() |
![]() |
#382 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Correcte houding JW.
Dat tolerant zijn verwachten wij meestal van de anderen, maar zelden van ons zelf.
![]() |
#383 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#384 |
Secretaris-Generaal VN