Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 oktober 2010, 15:47   #3981
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter
 
ministe van agitatie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2006
Berichten: 8.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Ja dat zal wel . er kan er maar ene eigenaar zijn. Zo zot is niemand.
Vertelselkes.
Waarom kan er maar ene de eigenaar zijn? Als vijf vrienden samenleggen om een auto kopen en iemand zet die op zijn naam, is dat zo raar? Zo doen mensen met weinig geld dat. Het is geen verzinsel, het is gewoon de manier waarop zij dat regelen. Ik ken verschillende jongens die op die manier (af en toe) zo'n auto ter beschikking hebben. Ze spreken dan doorgaans één dag per week af en een weekend om beurt. En héél vaak rijden ze allemaal samen rond in die auto.
Het is een vorm van time-sharing, geknipt voor mensen die belang hechten aan uiterlijke schijn maar daarvoor het geld niet hebben. Zoals zoveel Marrokaanse jongens dus.

Een illustratie daarvan kwam ter sprake in de bijzonder goeie film "Les Barons" van Nabil Ben Yadir die zich in Brussel afspeelt.
__________________
• نريد ثورة- • we want revolution •

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2010, 15:56   #3982
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Waarom kan er maar ene de eigenaar zijn? Als vijf vrienden samenleggen om een auto kopen en iemand zet die op zijn naam, is dat zo raar? Zo doen mensen met weinig geld dat. Het is geen verzinsel, het is gewoon de manier waarop zij dat regelen. Ik ken verschillende jongens die op die manier (af en toe) zo'n auto ter beschikking hebben. Ze spreken dan doorgaans één dag per week af en een weekend om beurt. En héél vaak rijden ze allemaal samen rond in die auto.
Het is een vorm van time-sharing, geknipt voor mensen die belang hechten aan uiterlijke schijn maar daarvoor het geld niet hebben. Zoals zoveel Marrokaanse jongens dus.

Een illustratie daarvan kwam ter sprake in de bijzonder goeie film "Les Barons" van Nabil Ben Yadir die zich in Brussel afspeelt.
De eigenaar van de plaat betaalt de belastingen en de eventuele boetes bij overtredingen.
Wat als er onenigheid komt ?
Niemand is zo zot.
Indien wel, moet er getwijfeld worden aan de verstandelijke vermogens.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2010, 15:59   #3983
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Ik maak een vergelijking tussen het belang dat mensen hechten aan (door allochtonen gepleegde) criminele feiten enerzijds en de impact van het verkeer anderzijds.
Nee, jij haalt cijfers aan van het aantal slachtoffers in het verkeer. Welk belang eraan gegeven word haal jij nergens aan.

Citaat:
Ik stel vast dat er verhoudingsgewijs veel meer belang wordt gehecht aan die criminele feiten dan aan de impact van het verkeer. Nochtans eist dat verkeer een zeer zware tol en valt dat wat de criminaliteit betreft nogal mee.
Afhankelijk van welke feiten maak jij die conclusie? Waaruit blijkt dat men meer aandacht geeft aan criminele feiten dan aan het verkeer?

Citaat:
Ik trek hieruit de conclusie dat de bezorgdheid van de mensen niet zozeer bepaald wordt door het reële belang van de beide feiten maar door een vermeend belang, een perceptie dus.
Uit welke feiten trek je die conclusie?

Citaat:
Ik zeg nergens iets over autobestuurders in vergelijking tot criminelen.
Dat doe je wel door het aantal slachtoffers (doden) te vergelijken. Je neemt bv mensen die getraumatizeerd zijn door overvallen of allerhande criminele feiten niet eens erbij. Niet belangrijk voor jouw?

Citaat:
Ja, ik weet dat dat uw stelling is. Ik betwist die stelling en mijn stelling is dat mensen, media en politici buitenmatig veel belang hechten aan die criminele feiten terwijl ze veel te weinig belang hechten aan veel belangrijkere zaken. Hun visie wordt dus vertroebeld door een bepaald klimaat dat gegenereerd wordt door enerzijds de economische crisis, anderzijds de sensationele media en populistische en opportunistische politici.
Hoe kun je die stelling nu betwisten? Denk je dat criminele feiten een positief effect hebben op de autochtonen?

Citaat:
Door als voorbeeld de verkkeersslachtoffers te nemen. Daar vallen zoals al uitgebreid aangehaald 1.300 doden per jaar en ongeveer 10.000 zwaar gewonden die vaak levenslang gehandicapt achterblijven. Mensen hebben veel meer kans het slachtoffer te worden van een ongeluk dan van een crimineel feit. Maar toch gaat hun aandacht naar het tweede en niet naar het eerste. Mensen reageren wat dat betreft dus niet logisch, niet rationeel. Ik draag daarvoor een aantal mogelijke verklaringen aan.
Ui welke feiten maak jij de conclusie dat hun aandacht gaat naar het 2de en niet naar het eerste?

Citaat:
verkeer is een voorbeeld. Ik heb ook kanker vermeld (wat overigens in grote mate door het verkeer wordt veroorzaakt en meer bepaald door verbrandingsmototren). Wat aids betreft, zit je helemaal fout, daar sterven vandaag niet zo heel veel mensen aan in ons land. Het zou dus een slecht vorbeeld zijn.
Dus bij ziekten moeten we de aantallen appart nemen en bij verkeersongevallen moeten we ze op 1 grote hoop gooien?

Citaat:
Welke leugens (in meervoud)?
Dat de media en co meer aandacht geven aan criminele feiten dan aan verkeer.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2010, 16:01   #3984
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Nee dat weet je niet.

Een inbreker kan ergens geld weghalen en daar onbestraft van genieten.
Een bestuurder kan ook onbestraft iemand doodrijden.
Het gaat hem wel over de gevolgen van de slachtoffers e slimmeke. Ik weet dat je meer inzit met criminelen maar dat maakt het nog niet mijn punt van interesse.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2010, 16:02   #3985
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Even lezen, al blijkt dat moeilijk voor je:

Dit is wat ik zei:

Een autobestuurder die dronken zijn auto instapt = een crimineel.

Om het kleuterklasje verder voort te zetten:

Nee, een autobestuurder die zich aan de regels houdt = geen crimineel. (althans niet voor wat betreft zijn autorit)

En nu gaan we naar de lagere school:

Een dronken autobestuurder (of een roodlicht negationist) neemt bewust een extra risico om iemand anders dood te rijden.

Door naar het middelbaar:

Nou ja, risico? Alleen risico voor de doodgeredene, daar de doodrijder zelf (meestal) nooit een dagt in de gevangenis hoeft te zitten.
NOGMAALS! CRIMINELEN KUN JE NIET VEGELIJKEN MET AUTOBESTUURDERS.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2010, 16:08   #3986
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter
 
ministe van agitatie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2006
Berichten: 8.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
De eigenaar van de plaat betaalt de belastingen en de eventuele boetes bij overtredingen.
Wat als er onenigheid komt ?
Niemand is zo zot.
Indien wel, moet er getwijfeld worden aan de verstandelijke vermogens.
Zot? Het is juist slim. Rare gedachtengang heb jij. Het is niet omdat jij het concept 'gemeenschappelijk eigendom' niet kent, dat het niet bestaat. Het is niet omdat jij je niet kan voorstellen dat je met vier vrienden iets kan kopen en delen en dat je eventuele onenigheid op een normale manier kan beslechten, dat het onmogelijk is.
Het is - samen met huren of leasen - de manier waarop vele van die jongens dat doen. Of dacht je nu écht dat die allemaal zo'n auto bezitten, individueel? Dan moet ik je toch eens hardop uitlachen en kan ik niet anders dan vaststellen dat zij een pak slimmer zijn dan jij.


Overigens, nooit gehoord van Cambio autodelen? Dat is au fond iets gelijkaardigs alleen met mensen die je niet kent.
__________________
• نريد ثورة- • we want revolution •

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2010, 16:14   #3987
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
De economische en dus sociale impact van hun handelen is echter vele en vele malen groter dan die van alle allochtone boefjes samen.
Verkeerde conclusie. Bouwfraudeurs creëren niet een gevoel van angst en onveiligheid, en zorgen er evenmin voor dat mensen hun wijk ontvluchten omdat ze daar hun kinderen niet meer durven op te voeden.

De komst van deze mensen doet de (economische) waarde van een wijk meer dalen dan een bouwfraudeur zelfs maar kan dromen.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2010, 16:24   #3988
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter
 
ministe van agitatie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2006
Berichten: 8.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Verkeerde conclusie. Bouwfraudeurs creëren niet een gevoel van angst en onveiligheid, en zorgen er evenmin voor dat mensen hun wijk ontvluchten omdat ze daar hun kinderen niet meer durven op te voeden.
Ik denk dat je de nagel op de kop slaat: het gaat allemaal om het gevoel. Dat staat vaak los van de realiteit.
__________________
• نريد ثورة- • we want revolution •

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2010, 16:27   #3989
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Ik denk dat je de nagel op de kop slaat: het gaat allemaal om het gevoel. Dat staat vaak los van de realiteit.
Cut de crap, Minister. Dat 'gevoel' wordt niet veroorzaakt door intimiderende bontjasjes, maar door voorwerpen die naar je kop worden gesmeten, of bespugingen die je krijgt. Andere mensen krijgen bakstenen door hun ruit gegooid. Echte bakstenen, niet de baksteen die uw koppigheid symboliseert.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2010, 16:38   #3990
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Ik denk dat je de nagel op de kop slaat: het gaat allemaal om het gevoel. Dat staat vaak los van de realiteit.
Verkoop dat maar aan de slachtoffers; "Uw gebroken botten, kaakbeen, oogkas e.d., dát staat los van de realiteit meneer, uw gebroken heup mevrouw, toen U 'per ongeluk' van Uw sacosjke werd ontvreemd door 'sociaal achtergestelden' waar U eigenlijk medelijden mee moet hebben en begrip voor moet opbrengen en U wat meer 'solidair' tegenover zou moeten zijn, dát is maar een 'gevoel, dat staat los van de realiteit madammeke"...zo iets?

Ik ben er overigens van overtuigd dat de titel van de draad fout is, steeds meer mensen krijgen niet 'iets' tégen allochtonen, zeker niet álle allochtonen!
Ook ben ik er van overtuigd dat dat 'iets' krijgen tegen allochtonen niets te maken heeft met de 'zogenaamde' huidige crisis, waar nog haast niemand de werkelijke impact van gevoeld heeft, waar steeds meer mensen wél 'iets' tegen krijgen is de steeds meer opdringerige eisen, beledigd voelen, fratsen, kuren en grillen waaraan voldaan moet worden door 1 enkele bepaalde minderheidsgroep, die hun intolerante levenswijze steeds meer willen opdrngen aan een maatschappij die decennia geleden dat 'godsdienstige' juk heeft afgeworpen met veel bloed, zweet en tranen, die 'steeds meer mensen' willen die strijd niet opnieuw doen en niet opnieuw onder een nog haatdragendér juk terechtkomen.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2010, 16:52   #3991
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter
 
ministe van agitatie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2006
Berichten: 8.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Cut de crap, Minister.
U schreef nochtans zelf:

Citaat:
Bouwfraudeurs creëren niet een gevoel van angst en onveiligheid
En dat is waar. Ze frauderen weliswaar tientallen miljarden euro's bij elkaar en dat heeft natuurlijk zijn impact op de werkingsmiddelen van de overheid, dus op wat de overheid kan besteden of moet besparen in de sociale zekerheid, op de belastingen die mensen te betalen hebben, op wat de overheid in ziekenzorg, onderwijs en wegenaanleg en veiligheid kan investeren. Mensen hebben er dus zeer concreet erg veel last van, maar niet onmiddellijk en niet geïndividualiseerd. Je voelt het niet direct, niet fysiek en niet onmiddellijk. Daarom jaagt het je minder angst aan, je krijgt er dus niet dat angstgevoel van wat je wel krijgt bij een overval of een inbraak.
In Zeeland ging het concreet om een fraude van ongeveer 40.000 € per woning en dat voor 1 miljoen woningen. Hiermee werden de huiseigenaars samen dus voor 40 miljard opgelicht. Die mensen wisten dat niet en ze werden er dus niet bang van. Maar er zijn natuurlijk maar weinig mensen die bij een inbraak of een straatoverval 40.000 € lichter worden gemaakt.

Ik bevestig dus gewoon wat jij eerder schreef: de preceptie is heel anders maar fraude is veel erger dan de overvallen of inbraken al is het gevoel van angst er niet.
__________________
• نريد ثورة- • we want revolution •


Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 7 oktober 2010 om 16:53.
ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2010, 16:56   #3992
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
U schreef nochtans zelf:



En dat is waar. Ze frauderen weliswaar tientallen miljarden euro's bij elkaar en dat heeft natuurlijk zijn impact op de werkingsmiddelen van de overheid, dus op wat de overheid kan besteden of moet besparen in de sociale zekerheid, op de belastingen die mensen te betalen hebben, op wat de overheid in ziekenzorg, onderwijs en wegenaanleg en veiligheid kan investeren. Mensen hebben er dus zeer concreet erg veel last van, maar niet onmiddellijk en niet geïndividualiseerd. Je voelt het niet direct, niet fysiek en niet onmiddellijk. Daarom jaagt het je minder angst aan, je krijgt er dus niet dat angstgevoel van wat je wel krijgt bij een overval of een inbraak.
In Zeeland ging het concreet om een fraude van ongeveer 40.000 € per woning en dat voor 1 miljoen woningen. Hiermee werden de huiseigenaars samen dus voor 40 miljard opgelicht. Die mensen wisten dat niet en ze werden er dus niet bang van. Maar er zijn natuurlijk maar weinig mensen die bij een inbraak of een straatoverval 40.000 € lichter worden gemaakt.

Ik bevestig dus gewoon wat jij eerder schreef: de preceptie is heel anders maar fraude is veel erger dan de overvallen of inbraken al is het gevoel van angst er niet.
U negeert doodleuk bijna alles wat ik schreef. Zo kunnen we natuurlijk niet discussiëren. De waarde van een huis of een wijk is afhankelijk van het gevoel dat mensen erbij hebben; andersgezegd hoe hoog ze het waarderen. Wonen er grote groepen criminele Marokkanen in een wijk, dan zorgt dat gevoel voor een daling van de waarde van de wijk én van de welstand.

Die schade is zowel economisch als maatschappelijk, vele malen groter dan een fraudeur zelfs zou kunnen dromen.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2010, 17:12   #3993
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter
 
ministe van agitatie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2006
Berichten: 8.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
De waarde van een huis of een wijk is afhankelijk van het gevoel dat mensen erbij hebben; andersgezegd hoe hoog ze het waarderen. Wonen er grote groepen criminele Marokkanen in een wijk, dan zorgt dat gevoel voor een daling van de waarde van de wijk én van de welstand.
Citaat:
Die schade is zowel economisch als maatschappelijk, vele malen groter dan een fraudeur zelfs zou kunnen dromen.
Dat is je reinste speculatie. De totale impact van de bouwfraude wordt in Zeeland alleen al geschat op 40 miljard euro en in de rest van Nederland nog eens hetzelfde. Ik denk dat we het kunnen afronden op ergens tegen de 100 miljard euro.

Met dat geld had de Nederlandse overheid wellicht op elke straathoek in elke wijk een klein politiekantoor kunnen bouwen, alle kutmarrokanen aan het werk helpen en 1 op 10 Nederlanders tot politie-agent kunnen bombarderen.

Maar dat doet men niet natuurlijk. Integendeel: de fraudeurs komen er vanaf met een boete die een minieme fractie bedraagt van het gefraudeerde bedrag (waarop ze nog eens 15% korting krijgen aangeboden) en de klokkenluider die het schandaal aan het licht brengt wordt uit zijn huis gezet, verliest zijn baan en status en leeft nu in een kamper ergens op het platteland, op de vlucht.

Zoals Eberhard Leclerc zou zeggen: geen blankman de gevangenis in.


Het is dus een opgezet spel waarbij men de staat bewust van alle middelen ontdoet (ondermeer door belastingverlaging, het bewust niet opsporen van megafraude, geen of gebrekkige controle op bedrijven en multinationals en ondermeer de bail-out van banken) zodat de staat de veiligheid van de burger bij gebrek aan middelen niet meer kan garanderen. Eigenlijk is het: niet meer wil garanderen.
Aan de andere kant veroorzaakt men door de afbouw van de industrie en tewerkstelling (wat eveneens een bewuste keuze is) en de afbouw van de sociale zekerheid door het schrappen van werklozen of het verlagen van leeflonen en andere uitkeringen grote groepen mensen die geen of nauwelijks een regulier inkomen hebben. Men stimuleert dus de 'alternatieve economie'.

Men moet zich niet afvragen waarom steeds meer mensen iets hebben tegen allochtonen. Dat wordt zo voor u georganiseerd.
__________________
• نريد ثورة- • we want revolution •

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2010, 17:14   #3994
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Hoe komt u aan die cijfers?
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2010, 17:15   #3995
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Dat is je reinste speculatie. De totale impact van de bouwfraude wordt in Zeeland alleen al geschat op 40 miljard euro en in de rest van Nederland nog eens hetzelfde. Ik denk dat we het kunnen afronden op ergens tegen de 100 miljard euro.

Met dat geld had de Nederlandse overheid wellicht op elke straathoek in elke wijk een klein politiekantoor kunnen bouwen, alle kutmarrokanen aan het werk helpen en 1 op 10 Nederlanders tot politie-agent kunnen bombarderen.

Maar dat doet men niet natuurlijk. Integendeel: de fraudeurs komen er vanaf met een boete die een minieme fractie bedraagt van het gefraudeerde bedrag (waarop ze nog eens 15% korting krijgen aangeboden) en de klokkenluider die het schandaal aan het licht brengt wordt uit zijn huis gezet, verliest zijn baan en status en leeft nu in een kamper ergens op het platteland, op de vlucht.

Zoals Eberhard Leclerc zou zeggen: geen blankman de gevangenis in.


Het is dus een opgezet spel waarbij men de staat bewust van alle middelen ontdoet (ondermeer door belastingverlaging, het bewust niet opsporen van megafraude, geen of gebrekkige controle op bedrijven en multinationals en ondermeer de bail-out van banken) zodat de staat de veiligheid van de burger bij gebrek aan middelen niet meer kan garanderen. Eigenlijk is het: niet meer wil garanderen.
Aan de andere kant veroorzaakt men door de afbouw van de industrie en tewerkstelling (wat eveneens een bewuste keuze is) en de afbouw van de sociale zekerheid door het schrappen van werklozen of het verlagen van leeflonen en andere uitkeringen grote groepen mensen die geen of nauwelijks een regulier inkomen hebben. Men stimuleert dus de 'alternatieve economie'.

Men moet zich niet afvragen waarom steeds meer mensen iets hebben tegen allochtonen. Dat wordt zo voor u georganiseerd.
Je reinste speculatie .
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2010, 17:19   #3996
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Dit is een veel reëler getal:
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/...-miljard.dhtml
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2010, 17:30   #3997
Sunny
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 1.763
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Verkoop dat maar aan de slachtoffers; "Uw gebroken botten, kaakbeen, oogkas e.d., dát staat los van de realiteit meneer, uw gebroken heup mevrouw, toen U 'per ongeluk' van Uw sacosjke werd ontvreemd door 'sociaal achtergestelden' waar U eigenlijk medelijden mee moet hebben en begrip voor moet opbrengen en U wat meer 'solidair' tegenover zou moeten zijn, dát is maar een 'gevoel, dat staat los van de realiteit madammeke"...zo iets?

Ik ben er overigens van overtuigd dat de titel van de draad fout is, steeds meer mensen krijgen niet 'iets' tégen allochtonen, zeker niet álle allochtonen!
Ook ben ik er van overtuigd dat dat 'iets' krijgen tegen allochtonen niets te maken heeft met de 'zogenaamde' huidige crisis, waar nog haast niemand de werkelijke impact van gevoeld heeft, waar steeds meer mensen wél 'iets' tegen krijgen is de steeds meer opdringerige eisen, beledigd voelen, fratsen, kuren en grillen waaraan voldaan moet worden door 1 enkele bepaalde minderheidsgroep, die hun intolerante levenswijze steeds meer willen opdrngen aan een maatschappij die decennia geleden dat 'godsdienstige' juk heeft afgeworpen met veel bloed, zweet en tranen, die 'steeds meer mensen' willen die strijd niet opnieuw doen en niet opnieuw onder een nog haatdragendér juk terechtkomen.
Daar valt niets aan toe te voegen.
Sunny is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2010, 17:49   #3998
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Link? Cijfers?

Verkeersregels overtreden of dronken rijden noem ik niet onopzettelijk trouwens.

Dat doe je (vaak) bewust namelijk.
Een ongeval OPZETTELIJK veroorzaken noemt men doodslag..dat komt zelden of nooit voor..daar hoeven geen cijfers bij..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2010, 17:55   #3999
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ik ben er overigens van overtuigd dat de titel van de draad fout is, steeds meer mensen krijgen niet 'iets' tégen allochtonen, zeker niet álle allochtonen!
Ook ben ik er van overtuigd dat dat 'iets' krijgen tegen allochtonen niets te maken heeft met de 'zogenaamde' huidige crisis, waar nog haast niemand de werkelijke impact van gevoeld heeft, waar steeds meer mensen wél 'iets' tegen krijgen is de steeds meer opdringerige eisen, beledigd voelen, fratsen, kuren en grillen waaraan voldaan moet worden door 1 enkele bepaalde minderheidsgroep, die hun intolerante levenswijze steeds meer willen opdrngen aan een maatschappij die decennia geleden dat 'godsdienstige' juk heeft afgeworpen met veel bloed, zweet en tranen, die 'steeds meer mensen' willen die strijd niet opnieuw doen en niet opnieuw onder een nog haatdragendér juk terechtkomen.
²

Zowel internationaal als regionaal komt de islam en haar volgelingen enkel negatief in het nieuws..niet omdat WIJ dat willen maar omdat een bepaald deel van HEN zich wil profileren als een superieur volk dat zich enkel aan hun eigen wetten en gewoonten wil houden , waar ter wereld dan ook..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:21.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be