![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3981 |
Banneling
|
![]() Je duikt ver terug, Nestor.
En er is geen zuivere dictatuur van het relativisme, anders zou mijn mening ook gerelativeerd worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3982 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U maakt weer een fout: niet iedere brief waarin iemand vernoemd wordt, is een geschreven getuigenis. Het kan ook gaan om een lasterlijke beschuldiging, om een weergave van een gerucht, een roddel, enz.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3983 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kerk = het vaticaan.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3984 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3985 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het vaticaan opgerold wordt, is het met de kerk gedaan. Dus: de kerk = het vaticaan.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 25 december 2010 om 11:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3986 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
FSSPX volgt het Vaticaan al zo'n 40 jaar niet meer, en ze doen het erg goed. Laatst gewijzigd door Albrecht : 25 december 2010 om 12:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3987 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogmaals: wanneer hier over de kerk gesproken wordt, is dat over de RKK. De RKK = het vaticaan.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3988 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3989 |
Minister
|
![]() Wel dat is net de taak van het gerecht hé, uitzoeken of er schuld is of niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3990 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3991 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3992 |
Banneling
|
![]() Als er over de Kerk gesproken wordt, dan is het de Katholieke Kerk. Rooms-Katholieke Kerk verwijst in principe enkel naar de Westerse rites binnen de Kerk, vergeleken met de Oosterse rites.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3993 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Interesseert me hoegenaamd niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#3994 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3995 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het vaticaan bestuurt dus de kerk. Kortom: het vaticaan = de kerk.
![]() |
![]() |
![]() |
#3996 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vroeger moesten zelfs koningen de besluiten van de Paus goedkeuren voordat ze in dat land werden geaccepteerd. Laatst gewijzigd door Albrecht : 25 december 2010 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3997 |
Banneling
|
![]() Als belachelijke vergelijking kan dat weer tellen.
Als ge zo begint. Kunnen we dan ... Dan kunnen we met zekerheid stellen dat god kerken neer sneeuwt om zijn toorn over het dwalen van de kerk en Leonard te tonen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3998 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3999 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens mij heeft god die kerk neer gesneeuwd om u te tonen dat hij jullie 'gezeik' grondig beu is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4000 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens mij is het ingestort omdat het dak niet sterk genoeg was. |
|
![]() |
![]() |