![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4001 |
Minister-President
|
![]() waarschijnlijk zijn ze daarom zo tegen een burka/niqab/hoofddoek. ze kunnen dan immers geen lustgevoelens meer krijgen voor de vrouw.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 8 april 2012 om 14:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4002 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat kan goed zijn. Ik lees zijn/haar reacties bijna nooit. Soms kan je van ver ruiken wie je beter kan negeren en met wie je een deftige discussie kan houden. Bedankt voor je advies, bij de weg.
![]() |
![]() |
![]() |
#4003 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4004 | |
|
![]() Wat dat inhoudt? Heel eenvoudig: de rechten van de mens komen op de eerste plaats. En daar dient de werkgever zich ook aan te houden.
![]() |
![]() |
![]() |
#4005 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4006 | |
|
![]() Klopt. Als iemand woorden in de mond worden gelegd die hij/zij nooit gezegd heeft dan is er nog altijd het rechtvaardigheidsgevoel dat ons verplicht op te treden tegen onrechtplegers. Om zo'n momenten maakt het dan ook niet uit welk kleurtje de persoon die onrecht wordt aangedaan bezit. Onrecht moet ten allentijde bestreden worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#4007 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ons morele immuunsysteem is na WOII zo ingesteld op zelfkritiek dat het externe virussen niet meer herkent, maar wel voortdurend de eigen cellen aanvalt. The paradox - The secret - The solution In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia Het sprookjesbos! Laatst gewijzigd door bf62 : 8 april 2012 om 15:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4008 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4009 |
Gouverneur
|
![]() Zie je de waarheid/feiten niet?
Ons morele immuunsysteem is na WOII zo ingesteld op zelfkritiek dat het externe virussen niet meer herkent, maar wel voortdurend de eigen cellen aanvalt. The paradox - The secret - The solution In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia Het sprookjesbos! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4010 |
Gouverneur
|
![]() Ken jij objectieve bronnen? Bestaan die?
Ons morele immuunsysteem is na WOII zo ingesteld op zelfkritiek dat het externe virussen niet meer herkent, maar wel voortdurend de eigen cellen aanvalt. The paradox - The secret - The solution In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia Het sprookjesbos! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4011 |
Minister-President
|
![]() objectieve bronnen die zulke onzin rondspuiten? nee, die bestaan niet.
![]() |
#4012 | |
|
![]() Je blogje dateert uit het jaar 2007. Je loopt een tikkeltje achter. Ondertussen is er al veel gebeurd op die 5 jaar tijd hoor. En over welke waarheid heb je het? Bewijs dat dit gebeurt is en ik geloof je meteen.
![]() |
![]() |
![]() |
#4013 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4014 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4015 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar voor mezelf, ik haat geen moslims, ik heb er oprecht medelijden mee. Vooral al die geestelijk gehandicapte vrouwen, die uitgezonderd sterke voorspraak van hun man in de hel terecht gaan komen...
![]() |
![]() |
#4016 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alhoewel mijn tijd hier op't forum meer moeite is dan ik er aan zou willen spenderen. 't Zou gewoon niet nodig moeten zijn, dat geloven in onbewijsbaar almachtigen.
![]() |
![]() |
#4017 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4018 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik geef geen respect gebaseerd op geslacht...
![]() |
![]() |
#4019 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe ouder de mannen worden, hoe meer ze inzien dat vrouwen geen lustobjecten zijn, maar lastobjecten.Het al dan een tekort aan respect zijn voor beide. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4020 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn respect of gebrek eraan is enkel gebaseerd op feiten, verwezenlijkingen, opinies, etc. Het geslacht laat mij koud. In wezen is gejank over sexisme zelf een verdoken vorm van sexisme. Maar ik vrees dat dit verband begrijpen, zeker voor blonde, vrouwelijke anti-discriminatie-groupies te hoog gegrepen is.
![]() |
![]() |