![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#401 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door leuri : 11 oktober 2010 om 16:25. |
|
![]() |
![]() |
#402 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hij heeft geen ongelijk, de "sidder en beef, als BDW niet buigt gaat Vlaandren naar de verdoemenis!" berichten worden hier rustig in het rond gesmeten. Moesten ze nu nog wat deftig argumentatie aanbrengen... |
||
![]() |
![]() |
#403 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
#404 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#405 | ||||||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
2. Ik zeg gewoon dat Brussel in staat zou zijn om een deel van de transfers naar Vlaanderen af te romen (want die zijn er, bekijk die link die ik je gaf maar eens). Citaat:
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 11 oktober 2010 om 16:35. |
||||||
![]() |
![]() |
#406 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Volgens mij werkt het nog altijd met verdragen tussen de staten onderling, dus als er geen akkoord is kan een persoon dubbel belast worden. |
|
![]() |
![]() |
#407 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door leuri : 11 oktober 2010 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
#408 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Buiten de risico's komen er ook wel nadelen bij, dat zie je hopelijk wel in. Citaat:
En dit is geen verdraaiing? ![]() Er is een verschil tussen interpretatie en andere verwoording maar goed, waarschijnlijk meer semantisch dan wat anders. Ik stel daar duidelijk dat je dat niet zegt, let op de "ik vermoed". Alleen al voor de 500 miljoen extra te compenseren zou je al meer dan 1000-2000 euro per werknemer moeten heffen wat toch al een maandloon is voor redelijk wat mensen. Heeft iemadn actuele cijfers van hoeveel Vlamingen in Brussel werken? |
|||
![]() |
![]() |
#409 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
#410 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je stelt dat door de belastingen op Vlamingen Brussel in het geld zou zwemmen (gezien de werkloosheid etc. heb ik er mijn twijfels bij maar goed), Brussel zegt dat die 500 miljoen per jaar onontbeerlijk is, dus voor dat bedrag alleen al zou je elke Vlaamse pendelaar 2000 euro( als we uitgaan van 250.000 Vlaamse pendelaars) per jaar moeten aanrekenen. Laatst gewijzigd door Gwyndion : 11 oktober 2010 om 17:20. |
|
![]() |
![]() |
#411 | ||
|
![]() Citaat:
Overigens, lees die link die ik je gaf eens. Ik citeer: Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 11 oktober 2010 om 17:24. |
||
![]() |
![]() |
#412 |
Minister-President
|
![]() Geert C zo raken we nergens, je weet gewoon te weinig over wat het BBP nu betekent. noem me eens even op wat onder het BBP valt en kijk dan even waar de voerheidsgebowuen zijn.
|
![]() |
![]() |
#413 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#414 |
Minister-President
|
![]() Ik lees ze wel, jij begrijpt gewoon de antwoorden niet. je zit hier, weeral, over het BBP te zeveren zodner dat je weet wat het is, kom op zijn minst af met het BNI ipv het BBP of zo :S.
|
![]() |
![]() |
#415 | |
|
![]() Citaat:
Ga anders nog eens helemaal terug naar het begin van de discussie en lees mijn berichten. Misschien dat je dan de kern van de zaak begrijpt.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 11 oktober 2010 om 17:42. |
|
![]() |
![]() |
#416 |
Minister-President
|
![]() Kan iemand hier aub aan Geert C uitleggen wat het BBP is en waarom het BBP misleidend is als het gaat over hoofdsteden? Mijn geduld is op.
|
![]() |
![]() |
#417 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#418 |
Minister-President
|
![]() Je moet mijn berichten niet persoonlijk opvatten btw, gewoon frustrerend dat ik de indruk heb dat we beide op een ander denkspoor zitten en dat het hier 2 monologen zijn.Heb ik al meerdere keren gedaan, ik heb al aangegeven dat Brussel inderdaad belastingen kan heffen op de Vlamingen die er gaan werken. Het idee daarentegen dat dit zelfs maar in de buurt komt van wat Brussel nu krijgt is vrij surrealistisch. Mijn probleem met het BBP is dat daar ook de uitgaven inzitten van de overheid welke in een splitsing erg zouden zakken en dat ook er inkomsten, zoals dat symbolisch treintiketje maar ook de inkomsten van banken daar aangegeven worden.
|
![]() |
![]() |
#419 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#420 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2