![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
allee 't is goed. omdat ge zo zaagt krijgt ge een beetje klop. nu goed? vrede, redwasp
![]() |
#402 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gun hem ook eens wat vrijheid. De vrijheid om zich met vrienden apezat te zuipen op café bijvoorbeeld. Stoor hem niet constant als hij eens iets doet zonder u en stop met jaloers te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#403 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
mijn lieverd doet heel veel zonder mij, en ik zonder hem. het grootste deel van de tijd amuseren we ons kostelijk, ook zonder mekaar. hij is niet echt het type dat zich met vrienden apezat zuipt op café. hij zuipt zich met die vrienden apezat in de vrije natuur. moet ik hem nu proberen te dwingen om op café te gaan omdat jij dat blijkbaar zo belangrijk vindt? de laatste paar weken zit hij vooral te blokken zonder mij (en zonder zijn vrienden). ik kan hem dat natuurlijk niet verbieden, zijn examens hangen daar van af. maar ik weet dat ik hem heel hard mis, en dat hij mij (en zijn vrienden) ook enorm mist. af en toe eens smachtend mijn beklag doen lijkt me niet verboden. misschien is het interessant om je tijdens je volgende filosofische bui eens te buigen over de vraag: "wat is het verschil tussen iemand missen en jaloers zijn op die persoon?" vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#404 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Nynorsk : 5 juni 2011 om 10:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#405 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#406 |
Minister-President
|
![]() Niks pijn. De zoete heb ik hier reeds lang aanvaard en omarmd. De andere wellicht ook. Tot over mijn oren in de zevende hemel. Mijlenver verwijderd van zowat elk examen dat in een verre toekomst misschien nog komt.
Ik kan hier huilen van liefde en geluk. If God had a name, what would it be? Zo klaar als een klontje.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 6 juni 2011 om 17:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#407 |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
hij is wakker en ligt nu lief een boek te lezen. nog een week voor zijn volgend examen. eindelijk een eilandje rust in die oceaan van veel te druk. vrede, redwasp
![]() |
#408 |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
ik ben verliefd (smoor) op de liefste jongen van heel de wereld. en het is eigenlijk een schande dat het al weer zo lang geleden is dat ik dat hier nog eens schreef. vrede, redwasp
![]() |
#409 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#410 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Redwasp: Kan dat dat ik u donderdag gezien heb? Je nam omstreeks 9u52 de bus aan het St-Pietersstation in Gent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#411 |
Parlementslid
|
![]() Ik heb 2 keer gekotst op 1 pagina.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#412 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#413 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#414 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#415 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#416 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#417 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#418 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik was aan het twijfelen om je aan te spreken. "Hallo, ben jij die homoseksuele moslim van politics.be?". 't Is dat mensen er soms aanstalten aan kunnen nemen. (Als het dan toch een look-a-like bleek te zijn) ![]() Bij nader inzien lijkt enkel Redwasp op Redwasp. Ik was die kerel die net af stapte toen jij op stapte. Ik poogde nog oogcontact te maken. Zo van: "hela, ken ik u niet?" ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#419 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#420 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
probeer volgende keer iets drastischer methodes om mijn aandacht te trekken. hoewel ik moslim ben, ontplof ik zelden. vrede, redwasp
![]() |