![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 |
Banneling
|
![]() yeps! en sommige willen dan extra lief zijn tegen de persoon waarvan ze ruiken dat die schrik heeft, dus gaan ze rustig op die mensen hun schoot zitten.... zoals de boxer van mijn oom toen ik een jaar of twaalf was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#402 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Fred. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#403 |
Parlementslid
|
![]() Het kereltje had al 43 (gekende) criminele feiten op zijn kerfstok in amper 2 jaar tijd (Hallo? Gerecht? Hoe is dit mogelijk?).
Een dolle hond hadden ze al lang een spuitje gegeven, en dat is minder gevaarlijk dan het beest dat werd neergestoken door die bejaarde held. Moesten we wachten op zijn eerste roofmoord voor de maatschappij van dit krapuul wordt beschermd? Jammer voor de traumatische ervaring van de bejaarde man, maar toch een pluspunt dat er een zware crimineel uit de genenpoel verwijderd is. Goed voor jou. Ik heb me een jaar niet meer thuis gevoeld in mijn eigen huis.
“Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life.” - Terry Pratchett Laatst gewijzigd door Wautd : 27 oktober 2011 om 15:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#404 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#405 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#406 |
Parlementslid
|
![]() Bon, maatschappij dan
![]() |
#407 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#408 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#409 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#410 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Doe niet constant zo belachelijk, man. Jij bent een van de redenen waarom dit forum de dieperik in gaat.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#411 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De tienpuntenvraag is wel, wie het dan allemaal wel moet betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#412 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#413 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hoewel ze enorm kon waken als er iemand aan de deur kwam, en zelfs onze buurman heeft gewekt toen wij niet thuis waren en dieven met mijn autoradio gingen lopen, heeft ze toch ook ooit een deurwaarder binnen laten komen (zijn secretaresse verklaarde later aan de telefoon: "wij hebben daar een geheime methode voor"). Ze was sociaal en had best een goed karakter, lief voor kinderen enzo, maar ik denk vooral dat zij zich goed gedroeg dankzij jarenlange bezoek aan een hondenschool. Ik heb ook ooit een kat gehad die een oppas besprong vanop de kast toen ik eens een weekje niet thuis was. Hij had haar nog nooit gezien, en toen ze dus binnenkwam zonder dat ik er was... d'armen duts is zich rot geschrokken !!
![]() |
![]() |
#414 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We gaan dezelfde weg op als Byzantium als we zo doorgaan.
![]() |
![]() |
#415 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd. de splitsingsijver neemt belachelijke proporties aan.
![]() |
#416 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#417 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo niet, zou er pas écht een probleem zijn voor die verantwoordelijken. Dat noemen ze dan "integratie" in een open (consumptie)maatschappij. United Colors of Consumerism. Citaat:
Ere wie ere toekomt, zolang de Grote Hoer maar ten onder gaat. Laatst gewijzigd door Nestor Burma : 27 oktober 2011 om 18:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#418 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#419 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#420 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |