Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 17 september 2012, 19:34   #401
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel Bekijk bericht
Flauw overdreven! Wil je van de moslims af in Europa?
Extremisten, sharia-adepten, criminelen, leeghangers, profiteurs en langgeteenden, zie ik liefst vandaag vertrekken dan morgen.
Gasten als gij mogen blijven, als ze hunne koran en de regels en geboden ervan achter de voordeur houden.
Citaat:
Op zoek naar rechtvaardiging voor etnische en religieuze zuiveringen in de toekomst?
Nope. Juist ter voorkoming van een toekomstige autochtone genocide door flippende mohammedanen, beste aanhanger van een imperialistitische, racistische, discriminerende veroveringsideologie.
Citaat:
Ook voorstander van zuiver blank Europa?
White is Beautiful, al zie ik op z'n tijd wel eens graag een koffietintige huid of wat langs m'n blikveld passeren, maar liefst niet allemaal tegelijk.
Maar hey, mét of zonder een blanke bevolking: een islamvrij Europa zou voor de meeste Europeanen al heel mooi zijn, héél mooi.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2012, 07:10   #402
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Voorhuwelijkse seksuele relaties worden door Turkse volwassenen helemaal niet goedgekeurd.
.
De business van de herstelling van maagdenvliezen bij de Turkse meisjes is een booming business in Belgie, uiteraard op kosten van de samenleving. Mijn indertijd Turks lief heeft me er genoeg over verteld.
Dus kom niet af met dit soort leugens.
Ze zei ook dat getrouwde Turkse mannen een behoorlijk overspelige soort zijn.
Yeah right, 'niet goedgekeurd'.

Laatst gewijzigd door Conscience : 21 september 2012 om 07:10.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2012, 08:01   #403
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht
De business van de herstelling van maagdenvliezen bij de Turkse meisjes is een booming business in Belgie, uiteraard op kosten van de samenleving. Mijn indertijd Turks lief heeft me er genoeg over verteld.
Dus kom niet af met dit soort leugens.
Ze zei ook dat getrouwde Turkse mannen een behoorlijk overspelige soort zijn.
Yeah right, 'niet goedgekeurd'.
Op mijn werk zijn er een 6-tal Turken werkzaam, waarvan er welgeteld ééntje de ramadam volgt, drie ervan 'neutraal' leven en de twee overigen zich regelmatig overgeven aan alcohol en vrouwen, getuige hun (grappige) weekendverhalen op een maandagmorgen.
Van die 'neutralen' is er slechts ééntje niet getrouwd...

Maar Kahraman kent ntl slechts vrome moslims.
Oud 21 september 2012, 11:23   #404
Lapooh
Vreemdeling

Lapooh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Op mijn werk zijn er een 6-tal Turken werkzaam, waarvan er welgeteld ééntje de ramadam volgt, drie ervan 'neutraal' leven en de twee overigen zich regelmatig overgeven aan alcohol en vrouwen, getuige hun (grappige) weekendverhalen op een maandagmorgen.
Van die 'neutralen' is er slechts ééntje niet getrouwd...

Maar Kahraman kent ntl slechts vrome moslims.
Klopt, de turken bij mij op het werk lopen ook regelmatig de rosse buurt eens af. Als je raad nodig hebt vraag het aan hun, ze kennen er alles van .
Lapooh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2012, 11:42   #405
BonBon
Banneling

Standaard

Er zijn veel seculiere Turken hé, die zijn enkel nog moslim in naam omdat je niet uit het geloof kunt stappen. Ik weet van een Iraans familiefeest waar niets moslim van aan was, daar leven ook communisten hé. Geen sluiers, iedereen danste met elkaar en er was een uitkijkpost voor de islamitische politie.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2012, 11:46   #406
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Er zijn veel seculiere Turken hé, die zijn enkel nog moslim in naam omdat je niet uit het geloof kunt stappen. Ik weet van een Iraans familiefeest waar niets moslim van aan was, daar leven ook communisten hé. Geen sluiers, iedereen danste met elkaar en er was een uitkijkpost voor de islamitische politie.
Je hebt gelijk, maar had hier niks met godsdienst te maken.
Maar met de moordpartij op een meisje, als minderwaardig beschouwd door Turken, om aan te geven dat de laatste die hier over nazisme moet komen babbelen wel een Turk is.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2012, 11:47   #407
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Waarom die uitkijkpost voor islamitische politie, er wordt ons toch voortdurend om de oren geslagen dat islam vrede is en er geen 'dwang in d(i)e 'godsdienst' is...
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2012, 14:08   #408
E. Migrant
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koppijn Bekijk bericht
Als één persoon doodslag begaat noemt men dat moord en niet OK, als een hele bevolking doodslag begaat noemt men dat oorlog en is dat voor sommige OK. Als een kleine groep gelooft in een god schepper van hemel en aarde noemt men dat een sekte van waanzinnigen en niet OK, als 1 miljard geloven in een god schepper van hemel en aarde is dat een respectabele godsdienst en OK.
"1,5 billion Mohammed fans can't be wrong" om Hillary Clinton (en Elvis) een beetje verwrongen te parafraseren.
E. Migrant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2012, 14:18   #409
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant Bekijk bericht
"1,5 billion Mohammed fans can't be wrong" om Hillary Clinton (en Elvis) een beetje verwrongen te parafraseren.
Oh yes they fucking are om mezelf een beetje onverwrongen te parafraseren.

Van die 1,5 miljard is 51% slaaf dus die hebben sowieso niks in de halal pap te brokken.
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2012, 15:22   #410
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Extremisten, sharia-adepten, criminelen, leeghangers, profiteurs en langgeteenden, zie ik liefst vandaag vertrekken dan morgen.
Gasten als gij mogen blijven, als ze hunne koran en de regels en geboden ervan achter de voordeur houden.

Nope. Juist ter voorkoming van een toekomstige autochtone genocide door flippende mohammedanen, beste aanhanger van een imperialistitische, racistische, discriminerende veroveringsideologie.

White is Beautiful, al zie ik op z'n tijd wel eens graag een koffietintige huid of wat langs m'n blikveld passeren, maar liefst niet allemaal tegelijk.
Maar hey, mét of zonder een blanke bevolking: een islamvrij Europa zou voor de meeste Europeanen al heel mooi zijn, héél mooi.
Heel mooi!
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2012, 20:05   #411
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Waarom die uitkijkpost voor islamitische politie, er wordt ons toch voortdurend om de oren geslagen dat islam vrede is en er geen 'dwang in d(i)e 'godsdienst' is...
Dat proberen de poco's ons inderdaad wijs te maken.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2012, 23:40   #412
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Overdreven? Vertel me eens wat er exact overdreven is.

Helemaal niet! Zou zoooo makkelijk zijn voor jullie hé: die verdomde blanken willen een puur blank Europa.

Laat mij een echte profeet, Winston Churchil,l citeren, ik deed dit al in een andere draad maar dit geniale heerschap verwoordt exact mijn gedachten.

How dreadful are the curses which Mohammedanism lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy. The effects are apparent in many countries. Improvident habits, slovenly systems of agriculture, sluggish methods of commerce, and insecurity of property exist wherever the followers of the Prophet rule or live. A degraded sensualism deprives this life of its grace and refinement; the next of its dignity and sanctity. The fact that in Mohammedan law every woman must belong to some man as his absolute property - either as a child, a wife, or a concubine - must delay the final extinction of slavery until the faith of Islam has ceased to be a great power among men."

"Individual Moslems may show splendid qualities. Thousands become the brave and loyal soldiers of the Queen; all know how to die; but the influence of the religion paralyses the social development of those who follow it. No stronger retrograde force exists in the world. Far from being moribund, Mohammedanism is a militant and proselytizing faith. It has already spread throughout Central Africa, raising fearless warriors at every step; and were it not that Christianity is sheltered in the strong arms of science - the science against which it had vainly struggled - the civilisation of modern Europe might fall, as fell the civilisation of ancient Rome.
Wat een wijs man. Van wanneer dateert die uitspraak ?
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2012, 01:23   #413
KAHRAMAN Yücel
Schepen

Stuur een bericht via Instant Messenger naar KAHRAMAN Yücel
Standaard

Uit een opiniestuk:
'Tot enkele jaren geleden verkondigden de Sharia-leden hun boodschap in Marokkaanse en Turkse cafés. Maar daar zijn ze nu niet meer welkom'. 'En de koepel van Antwerpse moskeeën heeft ook kordaat afstand genomen van de groep. Iedereen is welkom in de moskeeën. Ook niet-moslims. Ook holebi's. Maar de mensen van Sharia4Belgium niet.'
Grootste groep moslims weert extremisten, hopelijk worden moslims niet meer allemaal over dezelfde kam geschoren. Tenzij moslim en allochtoon zowieso te weren zijn.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal.
KAHRAMAN Yücel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2012, 01:44   #414
KAHRAMAN Yücel
Schepen

Stuur een bericht via Instant Messenger naar KAHRAMAN Yücel
Standaard

Plaag van islamofoob cyberpesten (Koppen - 20/09/12)
Haat roept haat op, waar het begon is een discussie maar waar het kan eindigen staat buiten kijf.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal.
KAHRAMAN Yücel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2012, 02:20   #415
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uit een opiniestuk:
'Tot enkele jaren geleden verkondigden de Sharia-leden hun boodschap in Marokkaanse en Turkse cafés. Maar daar zijn ze nu niet meer welkom'. 'En de koepel van Antwerpse moskeeën heeft ook kordaat afstand genomen van de groep. Iedereen is welkom in de moskeeën. Ook niet-moslims. Ook holebi's. Maar de mensen van Sharia4Belgium niet.'
Grootste groep moslims weert extremisten, hopelijk worden moslims niet meer allemaal over dezelfde kam geschoren. Tenzij moslim en allochtoon zowieso te weren zijn.
Ik zit me nu af te vragen of jij de enige moslim bent die het op dit forum op een verstandige en overtuigende, voor autochtonen begrijpelijke en aanvaardbare manier voor zijn gemeenschap opneemt. Ik heb ze natuurlijk niet meteen allemaal zo in mijn hoofd, maar zoals jij het doet, is het wat mij betreft wel OK.
Oud 22 september 2012, 03:02   #416
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
SDX, jij vestigt de aandacht op een wereldbeschouwing en de strikte omgang van sommigen daarmee, maar het bericht waarop je reageert vestigt de aandacht op de andere wijze waarop sommige anderen met die wereldbeschouwing omgaan, en impliceert dus eigenlijk al wat jij hier zegt.

We kunnen natuurlijk de aandacht van het ene aspect naar het andere verleggen, en we doen dat allemaal wel ergens als we hier iets posten, maar BonBon vermeldt hier twee interessante dingen die ik niet graag uit de discussie zie verdwijnen: seculiere Turken en rekkelijke Iraniërs. Sjiieten (en dus ook alevieten) interpreteren de koran écht (d.w.z. creatief). Bij hen loont het echt de moeite eens te kijken wat ze ervan maken, veel meer dan bij mainstream soennieten die uiteindelijk slechts te verduren zijn voor zover ze hun godsdienst verwaarlozen. Ik vind dat gegeven te interessant om het risico te nemen dat het ondergesneeuwd raakt door weliswaar juiste, maar misschien overbodige aanvullingen.
Oud 22 september 2012, 06:24   #417
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Uit een opiniestuk:
Misschien gaat het de goeie kant op, alle allochtonen die ik persoonlijk ken (indiërs en afrikanen) hebben werk en zijn best ok. De sociale gevallen die ik ken zijn die op ocmw zitten en dop zijn allemaal vlamingen.

Van mij is het dus geen persoonlijke zaak, er wonen hier quasi geen moslims al heeft de Lidl supermarkt nu ook halal vlees en zit het halal vlees in gewoon vlees verwerkt zonder dat we het weten. Halal vlees is een belangrijk geloofs stuk en ik wil het niet uit geloofs principe en omdat het slachten niet volgens de regels verloopt. Het wordt me dus willens nillens in de strot geduwd, we verliezen onze vrijheid en neutraliteit en dat stoot me tegen de borst. Mooie kleedjes, naakt in reclame, blasfemie, enz zijn allemaal zaken die ik beschouw als historisch bekomen vrijheden en die wil ik niet verliezen door een deel moslims.

Een imam die zelf homo is, holibies die aanvaard worden, vrouwtje die geen sluier moet, 5 keer bidden naar Mekka die niet meer noodzakelijk is, enkel halal vlees op feestjes. Zijn dit nog moslims, moeten die zich nog aangesproken voelen als we de islam aanvallen?

Laatst gewijzigd door BonBon : 22 september 2012 om 06:26.
Oud 22 september 2012, 06:56   #418
BonBon
Banneling

Standaard

Plus dit
http://www.demorgen.be/dm/nl/5036/Bi...utm_medium=RSS

Shariah4Belgium heeft al 4-500 leden, naar ik aanneem allemaal extremisten. Dat zijn er al heel veel hé, zeker als je de rest nog meerekent die betaald worden door arabieren zoals de extreme scholen. Een relatief kleine groep extremisten kunnen veel doen, gematigde moslims worden onder de duim gehouden en durven zich niet outen, vrouwen worden sociaal verplicht om te sluieren, een eremoord hier en daar, een brandje, wat racketeering. Niet vergeten dat het misdadigers zijn hé en die weten hoe zoiets werkt.
Gevolg, de maatschappij zal meer en meer moslim-gericht worden en vrijheden zullen verdwijnen, en wat moeten wij dan doen, hard voorover buigen en ons laten nemen?
Oud 22 september 2012, 07:10   #419
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Wat een wijs man. Van wanneer dateert die uitspraak ?
1899

De ENIGE profeet m.a.w.
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2012, 10:27   #420
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Uit een opiniestuk:
Mooi mooi, maar zoals ik al eerder aanhaalde nemen jullie absoluut geen afstand van de koranische haatverzen, die die gasten van S4B zo eclatant uitdragen.
Je schiet dus wel de boodschapper af, maar de teksten waarop die zich baseerden worden volledig ongemoeid gelaten.

Wat vind je, moslim zijnde, daar zelf van ?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be