![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vakbonden Het hoekje voor de vakverenigingen, leden en afgevaardigden. Maar ook voor hen die erbuiten staan en er iets over te vertellen hebben. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En laat dit nu juist datgene zijn hetgeen de NV-A heeft gedaan: voorbarig beschuldigingen van fraude geuit. Tenminste toch volgens de BBI. En bijgevolg in de huidige stand van zaken, heeft de NV-A voor zijn beurt gesproken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#402 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() helemaal niet. 't staat in de gazetten van deze morgen. "voor de jaren 2004,2006 en 2009 blijven de besluiten ongewijzigd. voor de periode 2010-2012 worden ze gewijzigd"; ergo (een bartje begot) : er zijn controles geweest.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#403 |
Banneling
|
![]() Oude wijn, nieuwe zak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#404 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. wat heeft de democratie nu weer met een morele overwinning te maken ? (indien nodig mag uw antwoord meerdere bladzijden beslaan)
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#405 |
Minister-President
|
![]() Men kan perfect tegen de aftrek voor risicokapitaal (in de volksmond notionele intrestaftrek) zijn en ze toch hanteren. Ik ben principieel tegen elke vorm van belasting. En dus ook tegen elke subsidie. Toch heb ik al subsidies ontvangen. Dat is geen conflicterend gedrag.
![]() |
#406 |
Banneling
|
![]() Dat klopt, voor het grote publiek is dat allemaal gesjoemel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#407 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
(Ter verduidelijking: ik ben geen voorstander van de democratie.)
![]() |
![]() |
#408 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar... daar zit nog een uitspraak aan te komen in deze zaak. En daar zullen we dan maar op wachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#409 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat iemand die bij hoog en bij laag volhield niet schuldig te zijn zonder meer akkoord gaat met een miljoenenboete kijken een aantal forummers goedgunstig door de vingers. Nochtans is de politieke invloed in zowel de fraudezaak van De Gucht als die van het ACW voor elk normaal denkend mens zonneklaar. De op til zijn de verkiezingen spelen zowel een rol in de onvoorwaardelijke aanvaarding van het ACW van haar boete, als van de voorlopige overwinning van De Gucht. De katten zullen op die manier pas op de koord komen na de verkiezingen.
![]() |
![]() |
#410 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 17 december 2013 om 17:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#411 |
Banneling
|
![]() Als U 9.2miljoen een afgang vind, wat is het dan wel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#412 |
Minister-President
|
![]() Maar gesjoemel dat geen gesjoemel is als ze het zelf doen natuurlijk. Nochtans heeft quasi iedereen al eens effectieve belastingontduiking (en wat dus vanuit het standpunt van belastinginning 'erger' is) meegemaakt. Wie heeft nog nooit gezegd 'ik moet geen factuurke hebben hoor' als hij of zij naar de garage ging?
Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman. Laatst gewijzigd door Nebur : 17 december 2013 om 17:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#413 |
Minister-President
|
![]() Oh, ik heb een alternatief hoor, maar dat lijkt me hier niet ontopic.
![]() |
#414 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#415 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
welke mug heeft jou gestoken ? peter dedecker en zwette jambon zitten er schromelijk naast .. win er enkele , verlies er enkele.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#416 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() voor wie dan wel .. jezus, die miskleun wil ik wel eens ontmoeten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#417 |
Burger
|
![]() Het is gewoon fraude, maar het gaat om ACW/CD&V dus is het normaal dat ze niet aangepakt worden. Moet jij als zelfstandige eens proberen.
Ze hebben de boel belazerd en komen er met een schijntje vanaf. Net zoals ze met Ardcopar gaan wegkomen alsook met de Belfius-winstbewijzen-oplichting. Dat er nog iemand CD&V / SPa / OpenVLD stemt is onbegrijpelijk want lichten een geheel volk op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#418 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat hier echt niet over wat de BBI zegt of beweert, enkel een rechtbank kan ten gronde oordelen of het hier al dan niet over fraude gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#419 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Benieuwd of hij en zijn partij even vlijtig de dossiers van ondernemingen aangesloten bij werkgeversorganisaties zullen uitpluizen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#420 |
Minister-President
|
![]() Tenzij u inzage heeft in het dossier, kunt u helemaal niet weten of er sprake is van fraude dan wel fiscaal misbruik. Het is niet omdat u achteraf belastingen moet 'bijbetalen' dat er sprake is van fraude.