![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelf heb ik altijd spijt gehad dat ik geen échte BOM moeder was. Dan had ik van die ex geen last gehad, en zou mijn leven rozengeur geweest zijn. Vanaf dat hij gestorven is, ging er voor ons drie een hemel open.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#402 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwen verplicht overigens niemand meer om kinderen te krijgen. Die tijd is ook voorbij.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 1 april 2014 om 14:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#403 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
enfin, dat is het enige wat het buurmeisje dat ik ken en binnenkort moet bevallen, toch als criterium kan geven. Mijn dochter kent ook een stuk of twee jonge vrouwen, zonder vriend, die naar de spermabank stapten. Het is alvast eerlijker dan ergens met een one night stand iemand ongewenst vader maken zonder dat hij het weet.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 1 april 2014 om 14:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#404 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#405 |
Banneling
|
![]() @Circe en Knuppel: Wat zitten jullie hier te zeveren over spermabanken!? Als ik zeg dat ik geen koters wil, dan wil ik er geen. Net zoals ik zeg dat mocht mijn partner kinderen willen en ik niet, dat hij het dan maar kan afbollen. Dit is MIJN leven, en ik beslis wat ik ermee doe en wil doen. Dat hoeft niemand anders voor mij te bepalen. En op die slapeloze nachten zit ik écht niet te wachten, hoor. Noch zie ik uit naar de o zo geliefde pubertijd, waarin je kinderen in kleine duveltjes veranderen. Nee, dan liever sparen voor een reis naar een ver land, daar leer je nog wat van en zo zie je ook nog iets van de wereld. Veel jonge ouders sleuren hun baby overal naartoe en denken dat ze nog alles kunnen doen net zoals ze konden doen voordat die baby er was. Geen wonder dat het zoontje van mijn oudste nicht constant verkouden is, als ze dat kereltje de hoge bergen insleurt op skireis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#406 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van zodra dat kinderen niet 50/50 bij de twee ouders wonen krijg je (logisch) de vraag tot alimentatie voor die kinderen. En dan verval je in het overgrote gedeelte van de situaties voor jaren met ruzie om geld. Je was met twee om ze te maken, dus moet je ze alletwee opvoeden en de kost daarvoor dragen. Geen bilocatie = de quasi zekerheid van een permanente ruzie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#407 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#408 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#409 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kinderen in BelgiË worden veel te veel beschermd. In feite kunnen ze overal mee, ze zullen er geen trauma aan overhouden maar net een leuke en leerrijke tijd. Geen toeval dat Obama zowat in heel de wereld gezeten heeft toen hij opgroeide. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#410 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanaf hun 12 jaar kunnen kinderen naar de rechtbank stappen om gehoord te worden en kunnen ze vragen om van de uitvoering van een gerechtelijke beslissing ontheven te worden. Maar tot hun 18de verjaardag zijn ze verplicht zich te houden aan het vonnis uitgesproken bij de echtscheiding of tot de jeugdrechter het kind van de verplichting ontheft. Een +12 jarige kan zelfs vervolgd en veroordeeld worden voor het niet naleven van regels in het echtscheidingsvonnis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#411 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zonder woorden;
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#412 | |
Banneling
|
![]() [quote=Pandareus;7082853]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#413 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Peche;7083081]
Citaat:
Ik veronderstel dat de situatie waarover je spreekt er een is waar géén bilocatie is ? (anders zou er automatisch geen alimentatie zijn). Als jij nu alimentatie voor je kinderen moet betalen aan je ex, zit daar de kost voor ziekenzorg, school, kleding en hobby's in verwerkt. Dat is het doel van alimentatie. Het gaat natuurlijk niet op dat de ex partner die alimentatie voor de kinderen krijgt later nog met rekeningen komt zwaaien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#414 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben een man. Een man die naar een minnares loopt heeft niets begrepen van wat een relatie betekend en hoort niet thuis in een relatie. In een relatie bestaat de vorm IK niet meer, maar enkel nog de vorm WIJ. Het is dus niet meer dan normaal dat je samen de zaken aanpakt en de taken samen uitvoerd. Wat is trouwens tegen de natuur van de man? Het bij één vrouw houden? Helpen in het huishouden? Zijn vrouw eens haar zin geven? Dingen samen met zijn vrouw doen, in plaats van op café te kruipen? Moet jou vrouw dan een madam op straat zijn, in huis meid voor alle werk zijn en de hoer in bed zijn en verder haar mond houden en jou je zin laten doen? Komaan zeg. Als je aan een relatie begint, weet je dat je ophoud met enkel naar jezelf te kijken. Vanaf dan kom je partner op de eerste plaats en word jij een tweederangsburger. Haar dromen zijn jou bevelen. Voor de vrouw geld dit trouwens ook. Begin je aan een relatie, dan is je relatie je hobby en is je hobby je relatie. En je aanvaard aanvaard dat je partner niet perfect en foutloos is. Wie dus aan een relatie begint moet weten dat die relatie zijn/haar levensdoel moet zijn en de partner als een godin/god moet behandeld worden. Begin je aan kinderen, dan gelden er nog andere strengere regels. Vanaf dan ben je zelfs geen tweederangsburger meer, maar nog slechts een derderrangsburger. Vanaf het verwekken van het eerste kind, heeft dat kind recht op een voorrangsbehandeling en moet je leven in het teken van dat kind staan. Dit wil zeggen dat jou leven volledig op het belang van dat kind moet afgestemd worden. Slapen doe je nog als je de kans krijgt, want jij moet er zijn voor dat kind. Bij het eten heeft dat kind voorrang op jou. Dit wil zeggen, dat als er nog 2 sneedjes brood in huis zijn, die naar jou kind gaan en jij het steld met wat je kind niet opeet. Dat wil zeggen dat als jij wil gaan feesten, maar je kind wil gaan voetballen, jou feestje aan je voorbij gaat. Je levenstaak is je kind en je kind is je levenstaak. Wie aan kinderen begint, moet weten dat hij/zij zichzelf omvormd tot slaaf/slavin van de noden van zijn/haar kind. En je stopt pas met ouder zijn op de dag dat je kinderen je begraven. En wat er gebeurd in je omgeving en hoeveel luxe andere ten toon stellen, speelt geen rol. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#415 |
Banneling
|
![]() Haar dromen zijn jouw bevelen, WAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAHA
|
![]() |
![]() |
![]() |
#416 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#417 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Binnen onderhoudsgeld, zit wel een bezoek aan de huisarts, maar binnen de meeste vonnissen, zit er een regel dat de niet opvoedende ouder moet bijspringen als er extra medische kosten zijn. Ook als het kind na het secundaire verder studeerd, kan in het vonnis staan dat de niet opvoedende ouder 1/2 van de niet door de studiebeurs gedekt kosten moet betalen. En zo een geval waar de vader op enkele km van de unif woont en het kind toch op kot wilde. Moeder en vader moesten elke de helft van de niet gedekte studiekosten betalen. De moeder is naar de vader gaan vragen of hij de plaats had om het kind bij hem op kot te laten komen tijdens de opleiding, dit om de kosten te drukken en toezicht op het studiegedrag van hun kind te hebben. Vader zag dit niet zitten, want hij was bang dat het een poging was om van de moeder om hem alleen voor de studiekosten te laten opdraaien. De moeder is naar de rechtbank gestapt om vader en kind haar voorstel op te leggen. Het vonnis luide dat vader en kind niet verplicht worden om samen te wonen, daar beide meerderjarig zijn, maar de moeder word wel ontheft van de verplichting om bij te dragen aan de kosten voor het kot en het kind krijgt een onderhoudsgeld van 280€ toegekend van vader, 140€, het bedrag dat de moeder ontving voor hem en van de moeder, 140€, een evenwaardige bijdragen als deze van de vader, plus het kindergeld van het oudste kind. Vader en kind moeten zelf samen de kosten voor het kot dragen. Beide ouders moeten de niet door de studiebeurs gedekte studiekosten evenredig dragen, doch het kind is verplicht te zorgen dat het in elke jaar slechts 1 keer moet doorlopen. Vanaf het ogenblik dat het kind een jaar moet dubbelen, word de moeder van alle verdere verplichtingen ontheven en vallen de kosten volledig op de vader, daar hij weigert het kind bij hem in huis te nemen en zo toezicht te houden op het studiegedrag. Het kind dubbelde reeds het eerste jaar. Het daarom volgende jaar verplichte de vader het bij hem te wonen tijdens de studies of te gaan werken. De 2 andere kinderen heeft hij direct in huis genomen toen ze hoger studie gingen doen. Geen van de 3 heeft daarna nog een jaar moeten dubbelen. De moeder heeft steeds haar deel van de studiekosten betaald en hem steeds braaf het onderhoudsgeld en kindergeld doorgestort. Het jaar dat de oudste dubbelde heeft ze echter de studiekosten niet gedeelt, wel onderhoudsgeld betaald, hoewel ze ook van die verplichting ontheven was. Laatst gewijzigd door Jantje : 2 april 2014 om 08:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#418 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#419 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het verwezelijke ervan moet wil binnen je mogelijkheden blijven.
En het geld in beide richtingen. Jou dromen zijn haar bevelen. En als dat je gevoel niet is binnen je relatie, begin dan zeker niet aan kinderen. Want hun dromen zijn dan niet enkel jou bevelen, maar zelfs de enige dromen die je nog mag en kan hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#420 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ken zo een moeder die slechts 100€ per maand per kind aan onderhoudsgeld ontvangt. Maar ziekenzorg, schoolgeld, kledij en hobby's moeten gedeeld worden. Beide ouders hebben dan ook beslissingsrecht in die zaken. In geval de uitgaven niet besproken is of zonder toelating van de andere ouder, draait de uitgevende ouder zelf op voor de kosten. De moeder kan dus niet zomaar het kind een dure hobby laten uitoefenen en de rekening naar de vader sturen. Maar dankzij dit vonnis kan de vader zijn kinderen op de hospitalisatieverzekering van zijn werk zetten en de kosten voor ziekenzorg drukken. |
|
![]() |
![]() |