![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum |
Bekijk resultaten enquête: Dit vind ik van Jurgen C. - meerdere antwoorden mogelijk | |||
Nutcase! Oppakken, berechten als terrorist en jaren de bak in! |
![]() ![]() ![]() |
10 | 16,95% |
Zo snel mogelijk vinden en de arme man helpen met zijn (mentale) problemen. Heel die hetze nu is wel wat overdreven |
![]() ![]() ![]() |
26 | 44,07% |
Ik ben ook geen fan van MVR, maar er zijn betere manieren om die frustratie te uiten dan em neer te knallen |
![]() ![]() ![]() |
9 | 15,25% |
Held! Ik hoop dat het em lukt MVR neer te knallen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 5,08% |
Revolutie! Power to the people! |
![]() ![]() ![]() |
3 | 5,08% |
Iets anders (specifieer) |
![]() ![]() ![]() |
8 | 13,56% |
Aantal stemmers: 59. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#402 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Er is echter nergens een bewijs geleverd dat JC die dreigingen zelf heeft geuit. JC heeft wapens en munitie gestolen op vrijdag, maandag zijn collega's van hem daar achter gekomen en dinsdag is justitie pas in actie geschoten. Als JC een aanslag op die moskee had willen plegen en MVR had willen vermoorden, had die op vrijdagavond plaats gehad en had hij tijdens het weekend MVR opgespoord en gedood. JC is gewoon gedesserteerd en voor een buitenlandse para-militaire organisatie gaan werken waar hij meer dan 8 000€ per maand krijgt voor dezelfde job waar hij als korporaal-MP maar 1 800€ voor krijgt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#403 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#404 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Go Jurgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#405 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#406 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, ik beweer niet dat gij dat hier doet, ik zeg dat gij waardevol talent hebt dat ge kunt monetiseren bij opdrachtgevers die met "statistieken" hun dinges willen laten geloven. En misschien is dat uw echte job, maar ik bedoel daarmee niet dat gij nu aan het werken zijt
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#407 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want het woord "terrorist" heeft niks te maken met de rest he. Een terrorist kan gelijk hebben of niet, en kan een held zijn of niet. Terrorisme is een manier van handelen, van strijden. Het is proberen, met kleine handelingen die gans de bevolking de daver op het lijf jagen door irrationele schrik, politieke veranderingen te bekomen. Terrorisme is gewoon een andere manier van de strijd aanbinden dan bijvoorbeeld een staatsgreep plegen of een revolutie starten. Terrorisme zelf is niet gebonden aan een zaak die oftewel goed of af te keuren valt. Het is een methode. Als je naar het concept van terrorisme kijkt, dan zijn de virologen eigenlijk veel grotere terroristen dan Jurgen. Jurgen probeert de bevolking geen schrik aan te jagen he, dus zie ik zelfs niet hoe dat concept op hem toepasselijk kan zijn, of men nu voor of tegen het virologen regime is en of men nu al dan niet denkt of Jurgen gelijk heeft. Je had evengoed kunnen stellen "Jurgen is een kwakzalver". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#408 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#409 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pffffttttt.... Citaat:
![]() |
![]() |
#410 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#411 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() idd, een terrorist voor de ene, en een vrijheidsstrijder voor de andere.
![]() |
#412 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showthread...80#post9685680 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#413 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zo'n mensen bestaan er ook. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#414 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#415 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik neig nu naar het 2e, maar dan moeten de uitspraken goed geformuleerd zijn. Misschien zo dan: "Van alle onderstaande uitspraken, ben ik het meest akkoord met: 1, Ongeacht ik het eens of niet eens ben met de mening van Jurgen C. over MVR, hij moet beschouwd worden als een gevaarlijke terrorist. Het is logisch dat MVR nu streng bewaakt wordt en dat er honderden soldaten/politie hem nu zoeken. 2, Ik begrijp Jurgen C. in zijn afkeer van de corona-maatregelen en MVR, maar ik keur elke dreiging met geweld af (tav MVR of wie dan ook). De man is ziek en heeft in de eerst plaats hulp nodig. Om em nu te behandelen als een potentieel gevaarlijk terrorist is overdreven. 3, Het is begrijpelijk (en wenselijk) dat Jurgen C. het heft in eigen handen neemt als MVR en consorten een fascistisch corona-beleid voeren. In dit geval is (dreiging met) geweld tav MVR gerechtvaardigd. 4, GO JURGEN GO! " Betere formulering. Echt, feedback welkom; ik start echt een nieuwe poll!
![]() |
![]() |
#416 | |
Europees Commissaris
|
![]() De statements zijn te lang en te complex.
Ik ben het bijvoorbeeld eens met punt 2 behalve met de zin in het rood: Citaat:
Een goede poll zou bestaan uit een groot aantal heel simpele en heel specifieke uitspraken. Eventueel met zo'n schaal van 5 mogelijke antwoorden gaande van "volledig mee eens" tot "volledig mee oneens". En dan kun je proberen clusters te vinden in alle antwoorden van iedereen. Maar dat gaat natuurlijk de mogelijkheden van de forumsoftware te boven. Voorbeelden van zo'n uitspraken zijn: Ik ben het eens met JC zijn afkeer voor MVR Ik begrijp JC zijn afkeer voor MVR Ik ben het eens met JC zijn moordplannen voor MVR Ik begrijp JC zijn moordplannen voor MVR Ik hoop dat JC zijn moordplannen voor MVR kan uitvoeren Ik hoop dat alles kan eindigen zonder geweld Ik veroordeel categoriek alle gewelddaden die JC beraamde JC heeft psychische hulp nodig JC moet beschouwd worden als een potentieel gevaarlijk persoon JC is een gevaarlijke terrorist De massale zoekactie was nodig De massale zoekactie was te begrijpen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#417 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
JC ... je hebt het toch niet over Onze Heer Jezus Christus ?
![]() |
![]() |
#418 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ja, wsk beter. 5-punt schaal zal wel niet lukken. 0 of 1, that's it. Nog eens over peinzen. feel free to add
![]() |
![]() |
#419 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lol. Stel je voor dat de flikken hem pakken, en dan ondervragen:
- bedreigingen aan Van Ranst: ik wou hem alleen wat bang maken, en op die maandag daar, hem eens spreken. Mocht ik hem kwaad willen doen hebben, dan zou ik niet gefaald hebben. Bewijs van poging moord: nihil. - diefstal van wapens: we moeten thuis werken en ik wou ze eens grondig en op mijn gemak poetsen. - dreiging moskee: jouw tipgever heeft gefantaseerd: niks bewijs. - waarom ik 'verdwenen' ben: ik had zelfmoordgedachten. Nog iets ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#420 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zekere oorlogsdaden kunnen ook daden van terreur zijn, wanneer men willekeurig een bevolking gaat bombarderen of zo, in plaats van militaire of politieke doelwitten aan te vallen. Een bomaanslag die willekeurige burgers treft, is een terreurdaad. Een bomaanslag die specifieke vijanden treft, niet. In vele gevallen beschouwt men terrorisme als een verwerpelijke methode, omdat ze eigenlijk betekent dat men uit principe al niet democratisch werkt. Men kan onmogelijk beweren dat men een volk wil "bevrijden" of "verlossen" met terrorisme. Mocht men de steun van het volk genieten, dan zou men niet moeten overstappen op hen de stuipen op het lijf jagen. Een terreurdaad is nooit "goed voor het volk". Als dat volk de vijand is, dan is het uiteraard een prima techniek. Maar het is dan wel door vijanden van dat volk gedaan. Een volk kan nooit een terrorist op handen dragen, waar dat volk zelf slachtoffer van is. In heel veel gevallen is de daadwerkelijke schade van een terreurdaad minuscuul in vergelijking met de impact ervan (tenminste als het een geslaagde terreurdaad is). Het corona gedoe heeft alles van een terreurdaad. Laatst gewijzigd door patrickve : 24 mei 2021 om 19:38. |
|
![]() |
![]() |