![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag ik jullie er even op wijzen dat deze gegevens over de mogelijkheid van een driehoeksrelatie in de media stonden?
Dan zal dit ook bekend zijn bij de onderzoeksrechter niet? Blijft enkel de vraag over of dit werkelijk onderzocht werd. Wat daarom nog niet tot gevolg heeft dat mensen niet van gedachten mogen wisselen hierover op een forum. Blijkbaar moet je dat bij de onderzoeksrechter doen, van gedachtengestapo gesproken 'broeder Kallikles en Filo staat alweer vooraan! |
![]() |
![]() |
![]() |
#402 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het stond zelfs in de media. De slinkse linkse hebben de realiteit weer in de kiem kunnen smoren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#403 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In een rechtstaat draagt een onderzoeksrechter juist uitermate bij tot een eerlijk proces, door te onderzoeken ten laste en ten onlaste. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#404 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#405 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#406 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Indien ik jou gestapo of iets dergelijks zou noemen kreeg ik gegarandeerd strafpunten. Jij doet het hier méér dan ééns. Ik druk er niet voor op het driehoekje maar je schelden hangt me toch de keel uit. ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 31 december 2008 om 21:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#407 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#408 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#409 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#410 |
Banneling
|
![]() Schandaaltje moet in de Politiek Correcte-doofpot geplaatst worden. Is daar nog wel plaats, moet wel een heel grote pot zijn ? Een pot zonder bodem mischien...
Laatst gewijzigd door barbaar : 1 januari 2009 om 02:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#411 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Wat een fantazie in jullie posts! Jullie moeten eens horen of er geen redactieplaatsje vrij is voor jullie bij een schandaalkrantje. 't Pallieterke misschien? Laatst gewijzigd door filosoof : 1 januari 2009 om 21:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#412 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#413 |
Banneling
|
![]() Inderdaad.Ik nog vertrouwen hebben in die lamzakken justitie..never again. Voor eens en altijd,Justitie in die rotland bestaat niet. Laatst gewijzigd door Gargamel : 2 januari 2009 om 17:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#414 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 2 januari 2009 om 17:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#415 |
Banneling
|
![]() Die Filo is waarschijnlijk op de loonlijst van de VLD en andere Roden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#416 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#417 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#418 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#419 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog opvallender, vind ik, is dat de motieven van de dader nooit uitgebreid aan bod zijn gekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#420 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het gerecht wel zo onafhankelijk?
Er is net een regering gevallen omdat de scheiding der machten niet werd gerespecteerd,beinvloeding van het gerecht is volgens mij niet denkbeeldig. Dit kwam ook al ter sprake bij het proces van Hans van Temsche; de advocaat die de Turkse mevrouw verdedigde beweerde dat er sprake was van politieke druk om niets anders dan rascisme te belichten in het proces, om die reden werd hij op het laatste moment vervangen door iemand van de liga voor mensenrechten. Daarmee wil ik niet zeggen dat nu ook spraken is van beinvloeding mar vreemd blijft het wel dat een aantal punten voor mij onduidelijk blijven en daarin ben ik niet alleen. |
![]() |
![]() |