Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 31 december 2008, 11:04   #401
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Mag ik jullie er even op wijzen dat deze gegevens over de mogelijkheid van een driehoeksrelatie in de media stonden?
Dan zal dit ook bekend zijn bij de onderzoeksrechter niet?
Blijft enkel de vraag over of dit werkelijk onderzocht werd.
Wat daarom nog niet tot gevolg heeft dat mensen niet van gedachten mogen wisselen hierover op een forum.
Blijkbaar moet je dat bij de onderzoeksrechter doen, van gedachtengestapo gesproken 'broeder Kallikles en Filo staat alweer vooraan!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2008, 12:38   #402
gomer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Dus voor de duizendste keer: waarom stapt er niemand naar de onderzoeksrechter? Weer het groot complot? Of gewoon omdat iedereen weet dat het nonsens zijn?

Het stond zelfs in de media. De slinkse linkse hebben de realiteit weer in de kiem kunnen smoren.
gomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2008, 18:56   #403
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Mag ik jullie er even op wijzen dat deze gegevens over de mogelijkheid van een driehoeksrelatie in de media stonden?
Wat daarom nog niet tot gevolg heeft dat mensen niet van gedachten mogen wisselen hierover op een forum.
Blijkbaar moet je dat bij de onderzoeksrechter doen, van gedachtengestapo gesproken 'broeder Kallikles en Filo staat alweer vooraan!
Gestapo?

In een rechtstaat draagt een onderzoeksrechter juist uitermate bij tot een eerlijk proces, door te onderzoeken ten laste en ten onlaste.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2008, 21:15   #404
Gargamel
Banneling

Standaard

Citaat:
Gestapo?

In een rechtstaat draagt een onderzoeksrechter juist uitermate bij tot een eerlijk proces, door te onderzoeken ten laste en ten onlaste.
MwhoeHAAHAHAHAHAHAHAAH
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2008, 21:53   #405
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
MwhoeHAAHAHAHAHAHAHAAH
Beste,
Slechte ervaringen met justitie?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2008, 21:58   #406
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Beste,
Indien ik jou gestapo of iets dergelijks zou noemen kreeg ik gegarandeerd strafpunten. Jij doet het hier méér dan ééns.
Ik druk er niet voor op het driehoekje maar je schelden hangt me toch de keel uit.

Laatst gewijzigd door filosoof : 31 december 2008 om 21:58.
Oud 1 januari 2009, 02:28   #407
barbaar
Banneling

Standaard

Citaat:
Circe fantaseert erop los. Als zij weet heeft van feiten, moet zij ze niet op dit forum vertellen, maar aan de onderzoeksrechter. Als zij niets te vertellen heeft dat een onderzoeksrechter niet als onzin naar de prullenmand zou verwijzen, dan moet zij haar brutale mond houden.
Jouw mening is toch ook maar die van jezelf ? Waarom zou jouw fantasie geloofwaardiger zijn als die van Circe ? Jij redeneert toch net zo goed als anderen vanuit je vooroordelen ? Of denk je nu echt dat je objectief bent ?
barbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2009, 02:30   #408
barbaar
Banneling

Standaard

Citaat:
Daar is de forumpolitie weer!
Circe fantaseert helemaal niet; dokter Schaar haalde de vader uit Marokko naar Vlaanderen. Waarom eigenlijk? Om zijn teennagels te knippen of zo?
Dokter Schaar woonde in bij het gezin; waarom eigenlijk? Er is geen antwoord gegeven over de realtie tussen Schaar en vader en nog minder dat hiervan de effecten waren binnen het huwelijk.
Het is dus helemaal niet denkbeeldig dat het wel over een homoseksuele relatie ging waarbij het huwelijk enkel facade is; komt genoeg voor binnen kringen waar seks
( buiten het huwelijk) en homo zijn beide taboeonderwerpen zijn.
Opvallend hoe u (omdat het over moslims gaat?) in de aanval schiet wanneer iemand de mogelijkheid nader wil bekijken.
En deze feiten; het halen van de vader uit Marokko door Schaar, het inwonen, de gezamelijke badkamer voor de heren stonden te lezen in de media, hoezo fantasie??Niet dat dit de moeder goedpraat, ze heeft vijf kinderen vermoord en is hier zonder meer schuldig aan maar daarom gaat zowel vader als Schaar niet vrijuit.
Dit werd niet veel onderzocht door het gerecht precies ? Waarom ?
Oud 1 januari 2009, 02:31   #409
barbaar
Banneling

Standaard

Citaat:
Nogmaals: waarom gaat Circe niet naar de onderzoeksrechter, als ze er dan toch op zou zitten?
Vraag is eerder waarom de onderzoeksrechter , die kennis had van de feiten, dit alles niet dieper uitgepluisd heeft ?
Oud 1 januari 2009, 02:33   #410
barbaar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gomer Bekijk bericht
Nogmaals: omdat de onderzoeksrechter in het politiek correct gareeltje loopt. De vreselijke waarheid achter de islamreligie moet worden verzwegen. Stel je voor dat dit morgen zou uitkomen, ons land staat op zen kop.
Schandaaltje moet in de Politiek Correcte-doofpot geplaatst worden. Is daar nog wel plaats, moet wel een heel grote pot zijn ? Een pot zonder bodem mischien...

Laatst gewijzigd door barbaar : 1 januari 2009 om 02:34.
Oud 1 januari 2009, 21:52   #411
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
d�*�*r gaat het hem om.

Ik denk niet dat dokter Knip moslim was hoor, ik denk zelfs niet dat vader "Geknipt" praktiserend was, enkel dat hij de polygame wetten van zijn heimweeland gewoon volgde.

Maar als vader "Geknipt" nu toevallig een tante had die een relatie had gehad met Frank Vandenbroucke toen ze 17 waren, d�*n was het verdict vast héél anders geweest, zeker als hij dan bovendien nog blonde haren en blauwe ogen had gehad.
Want d�*n was dokter knip ineens een Pim fortuyn geworden, en vader Geknipt ineens een hans van temsche met delegeer-neigingen.

-------------

Maar kom: bottomline is dat ook beide heren zeker en vast héél zwaar gestraft werden door L'hermitte... en net d�*t stukje maakt haar voor mij mee strafbaar en verantwoordelijk. Ze wist dat ze de heren kon pakken door hun "productie" te verwijderen (en neen, ik denk niet dat Schaar haar ook geknipt heeft).
Citaat:
Daar is de forumpolitie weer!
Circe fantaseert helemaal niet; dokter Schaar haalde de vader uit Marokko naar Vlaanderen. Waarom eigenlijk? Om zijn teennagels te knippen of zo?
Dokter Schaar woonde in bij het gezin; waarom eigenlijk? Er is geen antwoord gegeven over de realtie tussen Schaar en vader en nog minder dat hiervan de effecten waren binnen het huwelijk.
Het is dus helemaal niet denkbeeldig dat het wel over een homoseksuele relatie ging waarbij het huwelijk enkel facade is; komt genoeg voor binnen kringen waar seks
( buiten het huwelijk) en homo zijn beide taboeonderwerpen zijn.
Opvallend hoe u (omdat het over moslims gaat?) in de aanval schiet wanneer iemand de mogelijkheid nader wil bekijken.
En deze feiten; het halen van de vader uit Marokko door Schaar, het inwonen, de gezamelijke badkamer voor de heren stonden te lezen in de media, hoezo fantasie??
Niet dat dit de moeder goedpraat, ze heeft vijf kinderen vermoord en is hier zonder meer schuldig aan maar daarom gaat zowel vader als Schaar niet vrijuit.
En het Gerecht zou daar helemaal niet aan gedacht hebben?
Wat een fantazie in jullie posts!
Jullie moeten eens horen of er geen redactieplaatsje vrij is voor jullie bij een schandaalkrantje. 't Pallieterke misschien?

Laatst gewijzigd door filosoof : 1 januari 2009 om 21:57.
Oud 2 januari 2009, 16:26   #412
barbaar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
En het Gerecht zou daar helemaal niet aan gedacht hebben?
Wat een fantazie in jullie posts!
Jullie moeten eens horen of er geen redactieplaatsje vrij is voor jullie bij een schandaalkrantje. 't Pallieterke misschien?
Hoor wie spreekt !
Oud 2 januari 2009, 17:00   #413
Gargamel
Banneling

Standaard

Citaat:
Beste,
Slechte ervaringen met justitie?

Inderdaad.Ik nog vertrouwen hebben in die lamzakken justitie..never again.

Voor eens en altijd,Justitie in die rotland bestaat niet.

Laatst gewijzigd door Gargamel : 2 januari 2009 om 17:04.
Oud 2 januari 2009, 17:09   #414
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
d�*�*r gaat het hem om.

Ik denk niet dat dokter Knip moslim was hoor, ik denk zelfs niet dat vader "Geknipt" praktiserend was, enkel dat hij de polygame wetten van zijn heimweeland gewoon volgde.

Maar als vader "Geknipt" nu toevallig een tante had die een relatie had gehad met Frank Vandenbroucke toen ze 17 waren, d�*n was het verdict vast héél anders geweest, zeker als hij dan bovendien nog blonde haren en blauwe ogen had gehad.
Want d�*n was dokter knip ineens een Pim fortuyn geworden, en vader Geknipt ineens een hans van temsche met delegeer-neigingen.

-------------

Maar kom: bottomline is dat ook beide heren zeker en vast héél zwaar gestraft werden door L'hermitte... en net d�*t stukje maakt haar voor mij mee strafbaar en verantwoordelijk. Ze wist dat ze de heren kon pakken door hun "productie" te verwijderen (en neen, ik denk niet dat Schaar haar ook geknipt heeft).
Iemand die zo precies weet wat erachter zit en wat ze dachten, zelfs wie wat niet deed, hield de euh, kaarsen van die heren vast, uiteraard en lichtte jou in uit euh, "eerste hand", of is 't pure speculatie??

Laatst gewijzigd door filosoof : 2 januari 2009 om 17:11.
Oud 2 januari 2009, 17:12   #415
Gargamel
Banneling

Standaard

Die Filo is waarschijnlijk op de loonlijst van de VLD en andere Roden
Oud 2 januari 2009, 17:13   #416
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gomer Bekijk bericht
Nogmaals: omdat de onderzoeksrechter in het politiek correct gareeltje loopt. De vreselijke waarheid achter de islamreligie moet worden verzwegen. Stel je voor dat dit morgen zou uitkomen, ons land staat op zen kop.
Want jij kent de onderzoeksrechter dus?
Oud 2 januari 2009, 17:15   #417
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Die Filo is waarschijnlijk op de loonlijst van de VLD en andere Roden
:rofl
Citaat:
de VLD en andere Roden
Meneer is humorist?
Oud 2 januari 2009, 23:30   #418
barbaar
Banneling

Standaard

Citaat:
Want jij kent de onderzoeksrechter dus?
Even goed als dat jij dokter Schaar en zijn Marrokkaanse vriend kent...
Oud 3 januari 2009, 16:29   #419
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het viel mij op dat zowel de partner als de inwonende dokter best tevreden waren met de uitspraak van de rechter. Ze waren precies opgelucht.Toch vreemd, ondanks het drama.
Nog opvallender, vind ik, is dat de motieven van de dader nooit uitgebreid aan bod zijn gekomen.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2009, 17:16   #420
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Is het gerecht wel zo onafhankelijk?
Er is net een regering gevallen omdat de scheiding der machten niet werd gerespecteerd,beinvloeding van het gerecht is volgens mij niet denkbeeldig.
Dit kwam ook al ter sprake bij het proces van Hans van Temsche; de advocaat die de Turkse mevrouw verdedigde beweerde dat er sprake was van politieke druk om niets anders dan rascisme te belichten in het proces, om die reden werd hij op het laatste moment vervangen door iemand van de liga voor mensenrechten.
Daarmee wil ik niet zeggen dat nu ook spraken is van beinvloeding mar vreemd blijft het wel dat een aantal punten voor mij onduidelijk blijven en daarin ben ik niet alleen.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be