![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik echt niet. Kheb eerder al aangehaald dat Dutroux voor mij meer waard is dan éen of andere uitstervende Siberische tijger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#402 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar ging het niet om. Je draaid rond de pot.
![]() |
![]() |
![]() |
#403 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#404 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de laatste maal, het gaat ook niet om bepaalde gevallen é, heeft hier iemand het enkel over een hond of enkel een koe of varken. Het gaat globaal gezien over hoe de mens dieren behandelt. Stop dus met specefieke gevallen eruit te vissen die opzich niets betekenen in het onderwerp hier. Het punt is trouwens gemaakt. Je kon niet anders dan akkoord te gaan om je te laten onderwerpen indien een superieur ras naar hier komt. Je doet alsof je dit ok vind maar het is nogal logisch dat je dit niet ok vind. Ik weet niet wat voor een leeg en gevoelloos mens jij zou zijn en ermee akkoord zou gaan indien heel je familie en vrienden in hokjes aan uiterst pijnlijke proeven worden onderworpen met achteraf de dood tot gevolg om een ander ras wat shampoo ed te bezorgen dat er toch al is... ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 28 augustus 2007 om 15:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#405 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, daar ging het niet om. Je haalt iets aan dat je niet eens kunt bewijzen en wat totaal niets te maken heeft of antwoord geeft op de posting die je quote.
![]() |
![]() |
![]() |
#406 | |
|
![]() Citaat:
Menselijke eigenschappen geven aan dieren, waar haal je het?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#407 | |
|
![]() Citaat:
Ik zou er NIET mee akkoord gaan, goed? Ik zou mij met alle macht verzetten, net zoals de dieren dat doen. Dus nergens zeg ik dat ik mij zou neerleggen bij een onderwerping door een hypothetisch superieur (buitenaards) dierenras. Als een jager op pad is en zijn dier vangt, verzet het dier zich logischerwijs ook, omdat onderwerping aan een superieur dierenras niet fijn is. Niet fijn, maar wel logisch. Maak aub dit verschil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#408 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#409 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#410 | |
|
![]() Citaat:
Waarom zou je "rechten" geven aan een visje van 7mm lang? Het dier kan "pijn voelen", en zou in feite net zoals een paard of een mens rechten moeten krijgen dan..? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#411 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een muis weet niet eens wat een laboratorium is. Wie zegt dat wij zullen weten waar we zijn in ruimten gecreeerd door een ras dat miljoenen jaren verder staat dan wij, dat op vlak van communicatie geen geluid gebruikt? Daar gaat het niet om. Waar het om gaat is dat de muis pijn kan voelen en dat ze dus mishandelt word. En ook jij haalt 1 specefiek dier eruit. Ik blijf het niet zeggen é. Lees goed wat we zeggen.
![]() |
![]() |
![]() |
#412 |
|
![]() En daarvoor heeft de wetgever al wat wetten en verplichtingen opgelegd. Terecht natuurlijk.
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#413 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ging erover dat jij vond dat ze het recht hebben omdat ze superieur zijn. Het is nogal logisch dat je niets kan doen tegen een superieur ras, dat is geen discussie, maar als je er dus niet mee akkoord zou gaan zoals je hier zegt...waarom vind je dan toch weer wel dat wij mensen het recht hebben om dieren zo te behandelen? Je bent niet consequent é. Met jou mag het niet, maar jij mag het wel?
![]() |
![]() |
![]() |
#414 | |
|
![]() Citaat:
Een muis kan pijn voelen, en daarvoor wordt het ook verdoofd. Plain and simple. En zo hoort het ook. Niet meer, niet minder
|
![]() |
![]() |
![]() |
#415 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg dat wij het recht niet hebben om dieren te laten lijden of te gebruiken voor pijnlijke proeven.
![]() |
![]() |
![]() |
#416 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alle muizen die als proefdier gebruikt worden worden verdooft? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#417 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#418 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laat mij toe hierop te zeggen : Hah, right. ![]() |
|
![]() |
![]() |