![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#401 |
|
Partijlid
|
Ah, ik begrijp het. U bent hier dus niet om te discussiëren. Goed dat ik het weet, dan moet ik mijn tijd niet langer aan u verspillen.
Laatst gewijzigd door Beauris : 18 september 2007 om 12:14. |
|
|
|
|
|
#402 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zelfs Jacques Vermeire doet beter qua kleuter-humor.
|
|
|
#403 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het intervieuw van Frank Vanhecke ? Hij stond de internationale pers te woord net als Filip Dewinter, voor de rest was er niets gebeurd... alles verliep rustig ! smile
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
|
#404 |
|
Europees Commissaris
|
En hiermee verdwijn je, wegens racisme, in de vergeetput
Ploink!
|
|
|
#405 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik denk wel dat ik die schok te boven kom.
|
|
|
#406 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
VRT in de fout 20.07.2007 09.45u - In de aanloop naar de verkiezingen van 10 juni organiseerde de openbare omroep VRT twee grote verkiezingsdebatten met de zogenaamde ‘kandidaat-premiers’. Een creatieve oplossing om het Vlaams Belang te weren. Discriminatie, zo vonden wij en heel wat kijkers en voorzitter Frank Vanhecke trok met een klacht naar de Vlaamse Regulator voor de Media. En kijk, er zijn toch nog onbevooroordeelde en rechtvaardige rechters in dit land, want de VRM noemde de klacht “ontvankelijk en gegrond” en tikt de VRT nu op de vingers. De openbare omroep voerde aan dat hij het recht heeft om zelf de gasten die deelnemen aan een debat te selecteren – iets wat ook wij niet betwisten. Maar die vrijheid is, zo stelt de mediaregulator “niet onbegrensd”. Dat het Vlaams Belang wel werd uitgenodigd voor enkele andere debatten volstaat niet. Ook het argument dat het om debatten tussen ‘kandidaat-premiers’ ging, zoals de VRT beweerde, werd door de mediaregulator van tafel geveegd. In België worden immers geen premiers verkozen, maar volksvertegenwoordigers voor Kamer en Senaat. Zodat de openbare omroep over de hele lijn werd teruggefloten. Het arrest van de VRM stelt nu dat de VRT zijn “verplichtingen van niet-discriminatie en van politieke en ideologische onpartijdigheid niet nakwam”. Directe gevolgen heeft de uitspraak van de VRM niet, maar we nemen wel met genoegen kennis van het feit dat de openbare omroep in het ongelijk wordt gesteld. En dat moet pijn doen bij redacties en journalisten die zich onaantastbaar voelen. De VRT heeft de plicht om onpartijdige informatie te verstrekken en wordt daar door de Vlaamse regering en de belastingbetaler ook aardig voor betaald. De VRT moet met andere woorden de omroep zijn van �*lle Vlamingen. Ook van die Vlamingen die voor het Vlaams Belang stemmen! Het is goed dat de Vlaamse Mediaregulator dat nog eens met zoveel woorden zegt. Erstig genoeg ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
|
#407 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee. Lui die enkel in een federale regering zouden stappen als dat de laatste zou zijn, hebben ook niks verloren in een debat over de volgende federale regering.
|
|
|
#408 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#409 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
de toekomst van de federale regering ziet er anders wel rooskleurig uit... de laatste ?
|
|
|
|