![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Antwerpen was volgeplakt met affiches van : "Sla de blokkers waar je ze ontmoet" ...
Maar nu blijkt dat "democratisch" te zijn hé ... ![]()
![]() |
#402 |
Gouverneur
|
![]() In de goeie ouwe Sovjet-tijd heette dat " volksdemocratisch " , maar dat zal Tobback wel niet bedoeld hebben .
![]() |
#403 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#404 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 10 oktober 2007 om 19:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#405 |
Gouverneur
|
![]() Ben ooit nog moeten gaan lopen omdat ik een affice vasthad met de tekst : " Wie zijn stem geeft aan extreem-rechts is ze voor altijd kwijt " . De waarheid kwetst blijkbaar . Zouden de fascisten dan toch enig menselijk gevoel kunnen hebben ?
![]() |
#406 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#407 |
Partijlid
|
![]() "Ze heeft niet tegen vrouwen gevochten, maar tegen ALI (zijn advokaat dixit, niet ik)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#408 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hans Van Themsche schuldig over de hele lijn
wo 10/10/07 - De jury van het Antwerpse hof van assisen heeft Hans Van Themsche schuldig bevonden over de hele lijn en acht hem ook toerekeningsvatbaar. De jury heeft urenlang beraadslaagd over 19 schuldvragen. Vanavond bevond ze de beklaagde schuldig aan de moorden op Oulematou Niangadou en de kleine Luna en aan moordpoging op Songul Koç. De jury zegt ook dat zijn daden zijn ingegeven door racistische motieven.
Laatst gewijzigd door Pietje : 10 oktober 2007 om 21:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#409 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Géén woord over het leed dat hij ging aanrichten. ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 10 oktober 2007 om 22:11. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#410 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#411 |
Banneling
|
![]() Er staat dat hij levenslang riskeert. Is dat in de praktijk ook zo? Of gaat hij ook na 10 jaar vrijkomen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#412 |
Parlementslid
|
![]() Heeft het zin dat die kerel levenslang zit?
![]() |
#413 |
Gouverneur
|
![]() Ik ben niet zeker , maar ik denk dat hij dan na 10 jaar vrij kan komen .
![]() |
#414 |
Gouverneur
|
![]() Weet u iets dat méér zin heeft ?
![]() |
#415 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#416 |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Ik hoop dat hij een goede lul in zijn achterste krijgt in de gevangenis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#417 |
Minister-President
|
![]() Leve de volksjury ! =D>
Wat mij meest stoort aan de zaak is het feit dat de drijfveer "racisme" bijna taboe was omwille van de politieke lading van het begrip. Gelukkig was er de volksjury om te beletten dat de onmens vroeg of laat terug zijn gang kan gaan. Denk er maar eens over na: bijna zijn we zover dat racisme een vrijbrief is om ongestraft misdaden te plegen. Uit schrik afgerekend om te worden bij de volgende verkiezingen, zo ver is het al gekomen. Zie het terechte en moedige Arrest van Gent en de verkiezingsresultaten voor het Vlaams parlement. |
![]() |
![]() |
![]() |
#418 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#419 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
nu serieus: En waarom heeft de jeugd dan wel van <die> "'onnoembare'" frustraties? Heeft 'de maatschappij' met haar steeds opgedrevenere prestatieniveaus hier dan geen schuld te bekennen? Dat ze hun frustaties ""dankzij"" -haaalilujaaa- videogames zouden kunnen 'kanaliseren'? Wat ben jij kortzichtig.. Laat die jongeren dan helpen inzien dat zij hun frustraties ook door een intimistisch/vertrouwenswaardig gesprek ook kunnen 'boosten'. Om maar te zeggen dat videogames geen social-error kunnen verhelpen, integendeel. Via veel van die hersenloze shoot-em-up games, of van die -steeds in volume toenemende- militaire opdracht spelletjes, wordt 'de agressie' helemaal niet gesublimeerd, eerder tegengesteld. En van die militaire 'do-as-you-are-told'-games worden vnl apparaat-volgertjes gecreeerd, die net als bij de nazi's niet HOEVEN nadenken bij wat ze doen.. De invloed van videogames zal zijn effect ook wel op het on-der-bewuste laten voelen, nie? Ik weet niet inhoeverre jij in je jeugd, of nog steeds, gamede? Ik kan je alvast meegeven dat toen ik 'tiener' was, die spelletjes me tot in mijn dromen konden volgen. AmenSTOP |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#420 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |