Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 oktober 2007, 21:09   #401
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Hehehe...
Wat een puberale thread hier weer
Ja , Rafpietje is weer terug hé...
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2007, 21:12   #402
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
nu heb ik iets opgemerkt, dat is als jullie ongelijk hebben, dat jullie dan op een zekere CG beginnen kloppen De Grote Onbekende dus voor mij, bestaat die eigenlijk wel, of is dat weer een uitvindsel van de één of andere? Soort Urban Legend ofzo?
CG...KR ..
Soort centrum tegen eigen volk ...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2007, 21:35   #403
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
Ja , Rafpietje is weer terug hé...
Raf is nooit echt weggeweest hoor. Zodra "Raf" gebannen werd kwam Manuel* en zodra Raf terugkwam verdween Manuel*.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2007, 21:41   #404
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Raf is nooit echt weggeweest hoor. Zodra "Raf" gebannen werd kwam Manuel* en zodra Raf terugkwam verdween Manuel*.
Idd, en helemaal dezelfde stijl!
sn00py is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2007, 21:49   #405
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
en Andromeda ? Is dat ook een facet van Raf's persoonlijkheid, of een apart verschijnsel?
Oud 9 oktober 2007, 21:58   #406
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ah, dat was alweer een tijdje geleden. Ik geloof dat het oorspronkelijk Knuppel was die dat verhaaltje de wereld instuurde. Ondertussen werd ik ook al gelinkt aan onder meer Bazilfunk en Erik Feremans en nu recentelijk ook al aan Pietje. Druk hoor, zo'n forumleven...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2007, 22:04   #407
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Ah, dat was alweer een tijdje geleden. Ik geloof dat het oorspronkelijk Knuppel was die dat verhaaltje de wereld instuurde. Ondertussen werd ik ook al gelinkt aan onder meer Bazilfunk en Erik Feremans en nu recentelijk ook al aan Pietje. Druk hoor, zo'n forumleven...
Hoe gaan jullie daar dan mee om?
Oud 9 oktober 2007, 22:15   #408
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Hebt u enig besef van wat uw alter ego's schrijven , of treed er geheugenverlies op na de crisis? Bij dit soort dissociatieve identiteitsstoornissen gebeurt dit namelijk wel meer.Maar tegenwoordig kan men dat genezen.Vroeger jaren, nog geen 100 jaar teug, legde men zulke zieke mensen aan de ketting in het zothuis, maar vandaag beschikken we over interressante medicamenten.
Oud 9 oktober 2007, 22:16   #409
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Verschillend forummers hadden al door dat jij en Manuel* dezelfde persoon zijn, niet enkel Knuppel. Feremans en Bazilfunk zijn andere types, hun stijl is ook verschillend. De schrijfstijl, interesse en voorkeuren van jou en Manuel* zijn identiek.
Pietje is idd iemand anders, maar jullie zijn qua gedachtegang idd niet zo verschillend.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2007, 22:19   #410
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Verschillend forummers hadden al door dat jij en Manuel* dezelfde persoon zijn, niet enkel Knuppel. Feremans en Bazilfunk zijn andere types, hun stijl is ook verschillend. De schrijfstijl, interesse en voorkeuren van jou en Manuel* zijn identiek.
Pietje is idd iemand anders, maar jullie zijn qua gedachtegang idd niet zo verschillend.
Pietje is idd helemaal anders van stijl. Maar Manuel had EXACT dezelfde stijl. Het is zo een beetje als met Grünberg. Ook ontmaskerd door zijn stijl...
Oud 9 oktober 2007, 22:39   #411
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Mischien iemand uit zijn vriendenkring, daar buiten, in de échte zieke wereld...
Oud 10 oktober 2007, 00:36   #412
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beauris Bekijk bericht
Ik bespeur toch wel een duidelijk verschil: in het ene land wordt de overtreding van de wet bestraft met een geldboete. In het andere land wordt de overtreding bestraft met een ethisch niet te verdedigen fysieke straf, die met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid de dood tot gevolg zal hebben.

Wil je het echt niet snappen of wat?
Het gaat hier niet over de straf op zich, die in het geval van die twee homo's iedereen hier op het forum wel overdreven zal vinden.
Het gaat over het feit dat wie bewust de wet overtreed moet bestraft worden en nadien niet moet komen janken zei Raf.
Hij voegde daar zelfs nog aan toe: ''zonder nuance''

Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Wat valt er te nuanceren? Zij hebben de wet overtreden, werden betrapt en gestraft. Zo hoort het ook. Of niet soms?

Wie het risico wil nemen om betrapt te worden op iets wat niet mag, moet achteraf niet komen klagen als hij ook effectief betrapt wordt.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2007, 00:47   #413
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Doe geen moeite, beste Beauris. Voor Daiwa gaat het al lang niet meer om wat er gezegd wordt, maar alleen wie het zegt.
Daiwa stelt enkel vast dat rechtlijnigheid niet in jouw woordenboek staat.
Je kunt niet in de ene topic principe A huldigen en in een ander topic principe B. Zo verlies je alle geloofwaardigheid - en die was al niet bijster groot.
De zwaarte van de straf doet hier niet ter zake, wel het overtreden van de wet die volgens jouw altijd moet bestraft worden, zonder nuance dan nog wel.
Zoals je hieronder ziet ging het niet over de zwaarte van de straf maar wel het overtreden van de wet op zich.

Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Wat valt er te nuanceren? Zij hebben de wet overtreden, werden betrapt en gestraft. Zo hoort het ook. Of niet soms?

Oud 10 oktober 2007, 00:50   #414
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sn00py Bekijk bericht
Kennen die twee elkaar dan?

God beware me!!!!!!
Oud 10 oktober 2007, 09:19   #415
Beauris
Partijlid

Beauris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Doe geen moeite, beste Beauris. Voor Daiwa gaat het al lang niet meer om wat er gezegd wordt, maar alleen wie het zegt. Hij reageert op mijn berichten als een stier op een rode lap, verliest elk perspectief en begint wild om zich heen te schoppen. Het is geen fraai gezicht, ik weet het, maar ik ben me er ondertussen van bewust dat daar al lang geen lievemoederen meer aan helpt. Hij heeft zich iets in het hoofd geprent en hij valt nog liever stokstijf steendood dan dat hij daar op terugkomt.
Ik heb ook die indruk, maar misschien had je die uitspraak beter meteen enigszins genuanceerd. Zomaar zonder meer een botte uitspraak lanceren, is natuurlijk koren op de molen van degenen die van kwade wil willen zijn en dat heb je misschien toch wel een beetje aan jezelf te danken.
Beauris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2007, 14:28   #416
RECHTSSVLAANDEREN
Banneling

Standaard

De oplossing is nabij!!: www.hetracil.be wordt hetero in 7 dagen!!
Verplichte inname door homofielen of gevangenisstraf! Hetracil is een medicijn ontworpen in America en is bewezen dat homo's geen homogevoelens meer hebben na inname van het medicijn! Het wordt ook terugbetaald door het ziekenfonds! Einde van homotijdperk is nabij !!
RECHTSSVLAANDEREN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2007, 14:28   #417
RECHTSSVLAANDEREN
Banneling

Standaard

Correctie: www.hetracil.com
RECHTSSVLAANDEREN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2007, 14:46   #419
De Waal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RECHTSSVLAANDEREN Bekijk bericht
De oplossing is nabij!!: www.hetracil.be wordt hetero in 7 dagen!!
Verplichte inname door homofielen of gevangenisstraf! Hetracil is een medicijn ontworpen in America en is bewezen dat homo's geen homogevoelens meer hebben na inname van het medicijn! Het wordt ook terugbetaald door het ziekenfonds! Einde van homotijdperk is nabij !!
zelf eens nemen dat spul, ik denk dat je het meer dan nodig hebt en doe er nog wat prozak erbovenop want ik denk dat ge uzelf niet graag tegenkomt SSer

Laatst gewijzigd door De Waal : 10 oktober 2007 om 15:09.
De Waal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2007, 14:47   #420
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Het laatste filmke van Pat Condell:

More demands from Islam
http://www.youtube.com/watch?v=mHh0NdR5Jh0
"I could be in Arabia where man are man and women are cattle."

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be