Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 november 2007, 18:47   #401
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Rondneukende mannen dragen véél meer bij tot het voortplanten van de soort dan getrouw(d)e mannen.
*knip*

Geachte,

Dergelijke uitlatingen mag u achterwege laten.

Laatst gewijzigd door Diatonos : 8 november 2007 om 21:14.
sn00py is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2007, 08:11   #402
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sn00py Bekijk bericht
*knip*

Geachte,

Dergelijke uitlatingen mag u achterwege laten.
Excuses voor het beledigen
sn00py is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2007, 11:16   #403
ccalbergg
Provinciaal Gedeputeerde

ccalbergg's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
T'is een feestdag. Dus vrijaf om te barebacken waarschijnlijk
je bent wel goed op de hoogte van alles om zo zedig en" moreelridder " te zijn , gayboy krijgt nog gelijk
ccalbergg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2007, 11:18   #404
ccalbergg
Provinciaal Gedeputeerde

ccalbergg's schermafbeelding

Standaard

en dan ? zou max een stiekeme homo zijn ? en Raven is toch ook goed op de hoogte ( barebacken ??!! )
ccalbergg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2007, 06:48   #405
Pavolini
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Zo net gehoord in het nieuws, dat de holebi federatie, 1 november nota bene, uitroept tot "poeperkensdag". Op deze dag moet men volgens deze subversieve organisatie vreemdgaan en dan nog liefst met iemand van het zelfde geslacht.

Uiteraard een totaal verderfelijk initiatief en totaal respectloos om dit op Allerheiligen te doen.

Voor mij mag deze ontuchtstokende organisatie verboden worden.
Aangezien in een deftige Staat men bekommerd is om de volksgezondheid en alle schadelijke zaken bestrijdt, wordt een dergelijke organisatie inderdaad best buiten de wet gesteld. De meeste homofielen zijn allicht ook niet gediend met dergelijke nonsens van een organisatie die meent in hun naam te kunnen spreken.
Pavolini is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2007, 06:51   #406
Pavolini
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
O nee, ik zou zeker kunnen stemmen. Voor mijn school is het minimum namelijk 120.

En indien ik dan zou stemmen, dan heeft mijn stem gelijk ook veel meer gewicht. Dan zijn de enige stromingen nog:
-Licht medelevend liberaal
-Rechts liberaal
-Bekrompen rechts-conservatief (waar ''ik wil weer terug naar vroeger''-oudjes dus op stemmen)

Liberalisme is gebaseerd op "ikke ikke ikke wil bezitten". Het meest laag-bij-de-grondse, het meest dierlijke, het meest primitieve dat waarschijnlijk bij de mens aanwezig is (nog voor de basisbehoeften van eten, slapen, seks,...). Liberale filosofen hebben daar enkel een mooie uitleg rond gebreid. Liberalisme is vooral op domheid en primitief gedrag gebaseerd, het vraagt immers denkwerk + moed + een hogere ethische ingesteldheid om iets te doen voor een ander of de gemeenschap waarbij het eigen Ik niets te winnen heeft.
Pavolini is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2007, 07:52   #407
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pavolini Bekijk bericht
Aangezien in een deftige Staat men bekommerd is om de volksgezondheid en alle schadelijke zaken bestrijdt, wordt een dergelijke organisatie inderdaad best buiten de wet gesteld. De meeste homofielen zijn allicht ook niet gediend met dergelijke nonsens van een organisatie die meent in hun naam te kunnen spreken.
Dat zijn jouw zaken niet.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2007, 07:54   #408
Heftruck

Standaard

Citaat:
Liberalisme is gebaseerd op "ikke ikke ikke wil bezitten". Het meest laag-bij-de-grondse, het meest dierlijke, het meest primitieve dat waarschijnlijk bij de mens aanwezig is (nog voor de basisbehoeften van eten, slapen, seks,...). Liberale filosofen hebben daar enkel een mooie uitleg rond gebreid. Liberalisme is vooral op domheid en primitief gedrag gebaseerd, het vraagt immers denkwerk + moed + een hogere ethische ingesteldheid om iets te doen voor een ander of de gemeenschap waarbij het eigen Ik niets te winnen heeft.
Nee, liberalisme is gebaseerd op, zoals ik al schreef, "I'll fucking do with my life what I want, whether you like it or not!".

Gij en de rest van uw kliekske mogen dus den boom in als jullie denken 't recht hebben mijn leven te dirigeren.
Oud 10 december 2007, 08:20   #409
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En daar moet een politiek systeem voor ingesteld worden? Misschien dat mensen wat guller zouden zijn als hun halve inkomen niet werd gestolen.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2007, 08:23   #410
Heftruck

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
En daar moet een politiek systeem voor ingesteld worden? Misschien dat mensen wat guller zouden zijn als hun halve inkomen niet werd gestolen.
Correctie: misschien dat mensen wat guller zouden zijn als 75 tot 80% van hun inkomen niet werd gestolen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be