![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#402 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En waaruit leid je dat nu weer allemaal af? Ik stel simpelweg dat moslimterrorisme met alle middelen bestreden dient te worden, en bijgevolg haal jij er weer eens vanalles bij dat er nog niet in de minste mate ermee te maken heeft en verbeeld je jezelf daarbij (al weer) dingen die mensen nooit gezegd hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#403 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#404 |
Banneling
|
![]() "Onze" heavy metalfan heeft lak aan bronnen etc....
Laatst gewijzigd door filosoof : 29 april 2008 om 15:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#405 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#406 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#407 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#408 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#409 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
http://bellaciao.org/en/article.php3?id_article=10503 http://www.usatoday.com/news/world/2...mo-freed_x.htm http://www.washingtonpost.com/wp-dyn...121700700.html http://www.milkandcookies.com/link/100113/detail/ http://www.youtube.com/watch?v=41m5_lmWUMU Citaat:
Je weet dus niet of het beter of slechter is momenteel? Laatst gewijzigd door Akufen : 29 april 2008 om 16:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#410 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zoals Akufen aantoonde kunnen ze bij mijn beweringen wel gepost worden als er achter gevraagd wordt, bij u daarentegen...
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 29 april 2008 om 16:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#411 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij zei dat je zelf ook aanslagen zou plegen vanaf het moment dat de amerikanen beslissen wat jij moet doen, of iets dergelijks was het. Jij vergelijkte jezelf dus met degene die nu om dezelfde reden aanslagen plegen. Mijn vraag daarop...zou jij dan ook Belgen beginnen opblazen?
![]() |
![]() |
![]() |
#412 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat mij boeit is dat Saddam om genoeg redenen moest verwijdert worden, ook al vind ik dat het al veel eerder had moeten gebeuren en dat sindsdien buitenlandse terroristen en binnenlandse barbaren (aanhangers van Saddam) nog steeds hun eigen volk opblazen. Het enige wat dus is verandert is de leidinggevende nm Saddam. Ik heb het pentagon niet nodig om te weten wat en wie er door wie vermoord word. De enige die verantwoordelijk zijn voor de aanslagen zijn degene die op de knoppen drukken en niemand anders.
![]() |
![]() |
![]() |
#413 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#414 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Inderdaad,ik denk dat als er hier een bezettingsmacht zou komen (Amerikanen,Guatemalteken,Luxemburgers,maakt niks uit)die mij en anderen komen vertellen wat ik moet doen,wat ik mag en niet mag ik mezelf zou zien als een verzetsstrijder en er alles aan zou doen om mijn steentje bij te dragen aan het proberen eindigen van die bezetting.Dat er tijdens zoiets onschuldige slachtoffers vallen zou ik ten zeerste afkeuren en proberen vermijden maar dat zou niet gemakkelijk zijn. Maar de specifieke situatie in Irak is er één van Soennieten,Sjiieten,Koerden,bloedwraak en vergelding.Dat men elkaar opblaast heeft zijn wortels niet alleen in de bezetting dus is die situatie niet echt vergelijkbaar met een hypothetische bezetting van België,akkoord? En zeg nu zelf,morgen valt een Moslimstaat België binnen.Ga jij dat leidzaam ondergaan of ga je je verzetten?Want daar is het ginder mee begonnen. En nu antwoorden op de vragen.
"They've got us surrounded again...The poor bastards" Laatst gewijzigd door Sickboy : 29 april 2008 om 16:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#415 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens voor irak en 9/11 waren er ook al terroristen die burgers opbliezen. Hen dus gewoon laten doen helpt ook niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#416 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De terroristen in Irak blazen met opzet burgers, kinderen ...kortom iedereen op. Zou jij dat dan ook doen?
![]() |
![]() |
![]() |
#417 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Neen.
![]() |
#418 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was toch niet moeilijk e.
Je kan dus niet de vergelijking maken met wat de terroristen in irak doen. Verzetstrijders kun je ze om deze reden onmogelijk noemen. Ze bestrijden nm de vijand niet maar ze blazen simpelweg burgers op.
Laatst gewijzigd door illwill : 29 april 2008 om 17:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#419 | |||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Bezie het als een contract,als je de voorwaarden van het contract niet nakomt verliest het zijn waarde en is het nietig. Net om die reden zijn Amerikaanse soldaten als de dood om in handen te vallen van opstandelingen.Ze weten welke behandeling ze zullen ontvangen. Ook daarom geven opstandelingen zich zeer zelden zomaar over... Citaat:
Citaat:
En daaruit vloeit de inval in Irak en A'stan voort waaruit weer extraordinary rendition,Guantanamo en waterboarding voortvloeit. Citaat:
Citaat:
En als je eens een simulatieondervraging bent ondergaan met stressposities,slaaptekort,...heb je een idee hoe erg waterboarding wel moet zijn...
![]() |
![]() |
#420 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Er zijn ginder massamoordenaars aan het werk,akkoord.Maar er zijn evengoed groepen actief die enkel hun wijk of straat verdedigen.En alle geledingen daartussen.Juist daarom zijn er nu groepen Soennieten die meewerken met de Amerikanen tegen Al-Quada cellen. Maar je hebt nog steeds niet geantwoord op mijn vragen...
![]() |