![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want ik ken je een beetje. En vergeet ook deze niet: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=3942 De klok tikt verder. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 4 november 2011 om 09:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4182 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien is het duidelijker als je vraagt of iemand die de basisprincipes van het christendom niet erkent, zichzelf dan nog christen mag noemen. Nee dus. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 4 november 2011 om 09:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4183 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik ken een algerijn die tegen MIJ verkondigt dat hij atheist is (en ik geloof de mens), maar mijn dochter wel om sandwiches laat gaan tijdens ramadan "omdat hij niet wil dat de anderen zien dat hij niet meedoet". Die anderen weten dus niet dat hij atheist is. Waarom zou hij het verbergen denk je? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
alle extreemrechtsen zijn pedofielen en Hans van Temsche was een kinderverkrachter? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4186 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Natuurlijk zijn in al die ooit gekoloniseerde landen het rechtssysteem beinvloed door de Westerse rechtsnormen, zeg maar Code Napoleon, maar de BASIS is de sharia. Ik zie dat je er meer over wil weten. Professor Matthais Storme heeft er een heel uitgebreide studie over gemaakt, dan ben je ineens goed geinformeerd: https://www.law.kuleuven.be/web/msto...elijking12.pdf Ik heb het al gelezen, nu jij nog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4187 |
Europees Commissaris
|
![]() Het enige racisme op deze forum komt van moslims en vlaminghaters.
Het is duidelijk dat deze 2 groepen de vlaamse identiteit willen vernietigen en kleineren.
![]() |
#4188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens het in je kraam past is een moslim de ene keer wel een moslim en de andere keer dan weer geen moslim. Ik zie niet in waarom een gematigde moslim zich zou verbonden moeten voelen met een extremistische moslim. Toch niet omdat jij hen verbondenheid toeschrijft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4190 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4191 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En vergeet ook deze niet: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=3942 De klok tikt verder. Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als argumentatie stelt "van horen zeggen" niet veel voor, zou je moeten weten. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 4 november 2011 om 13:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4193 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Moeten een gematigde Vlaming en een extremistische Vlaming zich dan ook verbonden voelen? Citaat:
Voor mij is ieder mens die zich moslim noemt een moslim. Ik ga daar niet over oordelen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4194 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ja, de verantwoordelijkheid voor de slechte opvoeding ligt natuurlijk bij de ouders die hun kind volstoppen met ongenuanceerde haat.
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën hebben die niet.'' Laatst gewijzigd door the_dude : 4 november 2011 om 14:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar het klopt, als argument stelt het niet veel voor, maar wel evenveel als die "van horen zeggen" waarop ik reageerde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4196 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Precies. Volgens mij ben jij daar één van. Vandaar mijn vraag wat u als een gematigde dan wel als een extremistische moslim beschouwt. Ik stel vast dat je niet antwoordt op de vraag.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als je dat belachelijk vindt, wat het ook is, weet dan dat dit een consequente doortrekking van uw redeneren is. Belachelijk. Paulus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4197 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze noemen zich beiden 'moslim', wie ben jij dan...? Citaat:
De gematigde kan zich distantiëren van de extremistische en vice versa! Citaat:
't Zijn z�*j die hun inspiratie halen uit hun boek en 't voorbeeld van hun grote profeet!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4198 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Als ik zwart op wit aantoon aan welke voorwaarden een moslim moet voldoen om zichzelf als moslim te mogen beschouwen volgens de moslims zelf, dan is dat niet waar volgens jou, want jij kent moslims die de leer van Mohammed aangaande discriminatie van anders- en ongelovigen, naast zich neer zouden leggen.
Citaat:
http://www.answering-islam.org/Dutch...valligheid.htm En d�*t is heel wat anders als "van horen zeggen". Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4200 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want dat zou een woordspelletje van mij zijn.... Tjah?! Citaat:
Het 'belachelijk antwoord' van mij, is eigenlijk niet van mij. Het is iets wat Ghandi ooit gezegd heeft. ![]() Paulus. |
||
![]() |
![]() |