![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#42841 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pandareus
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Heel dat verhaaltje over inferieure Russische wapens was niet alleen bedoeld als propaganda maar ook om de westerse wapenproducenten in het zonnetje te zetten. Citaat:
Citaat:
https://apnews.com/article/russia-uk...9dfb88fd6167b9 Citaat:
Citaat:
Dus als het Westen wapens blijft leveren aan de vijanden van Rusland, gaat Rusland wapens leveren aan de vele gegadigden die het Westen willen aanvallen. Tand om tand, oog om oog. Citaat:
En heel wat vooraanstaande politici en militairen in Washington willen dit jaar nog met Rusland om de tafel gaan zitten (zie boven), ze geloven niet meer dat Zelensky die gebieden zal veroveren, en dat we de realiteit onder ogen moeten zien. Als onderdeel van die gesprekken zal Rusland dan misschien geen wapens leveren aan de vijanden van het Westen. Natuurlijk moeten dan ook de sancties verdwijnen. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#42842 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik veronderstel dat ook de stadsduiven van Kyiv standbeelden liever zien komen dan gaan. Ik zou zelfs standbeelden van Pol Pot terug laten zetten, opdat ook de Khmer er goed van doordrongen mogen blijven dat hun 'eeuwenoude' cultuur hen NIET tegen absolute waanzin heeft kunnen beschermen. Hopelijk staan er in China nog genoeg standbeelden van Mau, trouwens, met hetzelfde oogmerk. Eerst "Apocalyps" ('onthulling'/'revelatie'), vervolgens "Catastrofe" ('omwenteling'/'revolutie').
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42843 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier is er weing of geen discipline. Veel mensen vinden "discipline" een ouderwets woord... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42844 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat u schreef is niet overeenstemming met het reglement: "Het zijn sprinkhanen en ze kunnen de gedaante van monsterlijke mensen
![]() |
![]() |
#42845 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42846 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42847 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wacht eens tot de inventaris volledig is na een volkstelling...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42848 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op uw radar in alle geval, trezebees. Met de staatsveiligheid heb ik geen zaken, daar moeten ze zichzelf controleren, ik stuur geen wapens naar conflictzones.
![]() |
#42849 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De toelichting is misschien correct want ongedierte (Russisch ongedierte in dit geval) vernietigen is nooit helemaal mogelijk. Wat niet belet het steeds te moeten blijven bevechten. Dat heet de drang van de mens om vuiligheid (Russische vuiligheid in dit geval) zo hard mogelijk te blijven vernietigen. Voila: 'objection dismissed' bij deze. ![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 13 juli 2023 om 02:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42850 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Stel je voor dat dit ook gedaan zou worden met Rusland. Ik hoor nu uw geloei al... Let wel, dit geldt voor alle landen wat mij betreft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42851 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou best wel 'louterend' kunnen zijn dat ELK volk waar ook ter wereld niet op straat kan komen zonder te moeten kijken op de - liefst hyperrealistische, dus met puisten en wratten en al - beeltenissen van ALLE smeerlappen die dat volk in kwestie al heeft voortgebracht. Zo'n beelden in een museum houden, maakt het te gemakkelijk voor 'het volk' om met z'n leven & welzijn verder te gaan en doen alsof er nooit iets gebeurd is. Ik zie graag ALLE 'volkeren' tot het besef komen dat ze zichzelf oeverloos belachelijk maken als ze met hun morele pretenties beginnen te leuren. Maar omdat ik ook gedwongen ben rekening te houden met 'economische' standpunten, dring ik dus niet aan op standbeelden van 'méér-dan-levensechte' proporties; wel integendeel: hoe realistischer die zijn, hoe beter.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42852 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat ik wil zeggen is dat een imperium op de terugweg hard om zich heen kan beginnen slaan. En dat het een delicate weg is om een zachte landing pogen te bereiken om de cirkel van geweld 'te doorbreken'. Het is een lange termijn perspectief.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42853 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42854 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42855 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42856 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ontmenselijken is een fascistische methodiek om een vijandbeeld te scheppen. Ik vind dat in geen enkele context een goed idee. Ik ben volledig akkoord dat Russen de vijand zijn, maar je moet beseffen dat het ook maar mensen zijn en dat we aan het eind van de rit nog naast elkaar gaan bestaan.
![]() |
![]() |
#42857 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42858 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Is nochtans niet moeilijk, 't is gemakkelijk: onkruid en ongedierte moet zoveel als mogelijk vernietigd worden. En gij noemt dat "ontmenselijken". Zal 't gaan ja?
![]() |
![]() |
#42859 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die plastische vergelijking met insecten die je doodkwakt tegen de muur is uiteindelijk ook maar om uit te drukken dat hun inhumaan kantje van onze menselijke kant nauwelijks respect verdient en idd ergens met een 'internationale gemeenschap' moet gecorrigeerd worden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42860 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |