![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4321 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4322 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze mag er anders ook wel zijn :
Citaat:
![]() ![]() ![]()
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 10 december 2010 om 21:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4323 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4324 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4325 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4326 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() godsdienst is dus echt wel schadelijk voor de gezondheid :
Citaat:
![]() |
![]() |
#4327 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar ik vind het wel tof van JvdB en Albrecht dat zij hun medemens zodanig lief hebben dat zij er alles voor over hebben om de dwalenden het licht te laten zien. Deze laatste hebben inderdaad geen flauw idee wat ware liefde inhoudt. Allemaal heel onbaatzuchtig en zo...
![]() |
![]() |
#4328 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weer zo'n voltreffer van formaat :
![]() |
#4329 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4330 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4331 |
Banneling
|
![]() In het eerste citaat zegt ze dat ze niet liegt. (naar best vermogen) In het tweede citaat zegt ze dat ze 'dé waarheid ' niet in pacht heeft. Alleen een fundi-katholiek die gewoon is om de wereld naar de letter te nemen (letterlijk) kan daarvan in de war geraken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4332 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uit angst voor ongeloofwaardigheid haar aan het verdedigen? En jij moest me nog altijd van iets citeren in het draadje "Modelbrief voor ontdopen", maar je bent weggelopen. Laatst gewijzigd door Albrecht : 14 december 2010 om 11:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4333 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4334 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4335 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4336 |
Banneling
|
![]() Stond er al in.
En ik herhaal het nog eens: Fanatiekeling, dat is een compliment. Moeder Teresa, Pater Damiaan, Padre Pio, etc... dat zijn echte fanatiekelingen, daar sta ik meters ver van af. Laatst gewijzigd door Albrecht : 14 december 2010 om 11:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4337 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4338 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4339 |
Banneling
|
![]() Das ne goeie. Die hadden we nog niet gehad. Meneer rukt twee zinnen uit hun context, gooit ze samen tot een nieuwe artificiële context, tracht zo een forum-lid te ridiculiseren en zeikt dan dat men deze moedwillig geïsoleerde citaten niet in hun context leest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4340 |
Banneling
|
![]() En nu voelt gij u natuurlijk verongelukt omdat ik uw zelfgekozen vijand verdedig. Nu ben ik in uw ogen een 'Hot-Marijke-fan'. Welnu, ik kan haar eigenlijk niet uitstaan. Ik vind dat de moderatie gedoogd dat zij ongeoorloofde reclame maakt voor haar handelszaak. Een ander moet dat maar eens proberen.
Maar dat geeft u nog geen vrijgeleide om haar (uw medemens) op een kinderlijke manier te ridiculiseren. |
![]() |
![]() |