![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1481 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U echter wel. Dus het is aan u om dat eerst te funderen. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1482 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1483 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voil�*, mijn woorden zijn nog niet koud, en komt zich al ongevraagd moeien om de draad te verknoeien en te laten ontsporen : http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1484
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 8 december 2010 om 12:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1484 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zipper doet een bewering, dus moet Zipper eerst zijn bewering staven zoals Jan vroeg. Jan moet niet eerst staven wat hij niet beweerde als voorwaarde om staving van Zippers bewering te verkrijgen. Zo werkt dat niet. De bal ligt in het kamp van Zipper. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1485 |
Minister-President
|
![]() Sommigen proberen met hun zever en hun dwaze opmerkingen de discussie kapot te maken omdat bepaalde meningen hen niet goed vallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1486 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1487 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En liefst door het gebruik van valse beschuldigingen en verdachtmakingen, waarvan hij ondertussen maar �*l te goed weet dat ze nergens op gebaseerd zijn. Eigenlijk zou het forumreglement dat soort van laster en eerroof strafbaar moeten stellen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1488 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kinderen indoctrineren is geen mening, maar een misdaad.
![]() |
#1489 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1490 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd. Zo gaat dat bij Raf en Zipper: wat onwelgevallig is voor hun discours, wordt straal genegeerd. In plaats daarvan blijven ze eindeloos dezelfde (meestal reeds lang weerlegde) zever herhalen of je verwijten dat je het niet begrepen hebt, tot je het van arme zinnen opgeeft en over iets anders begint. Vanaf daar herhaalt het hele proces zich gewoon opnieuw: wat onwelgevallig is, wordt straal genegeerd.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1491 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1492 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en inhoudelijk dat er hier gediscussieerd wordt!
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1493 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1303 Hoe zou d�*t toch komen? Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1494 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is bijna hallucinant wat de apologeten van Dewinter er in dit topic al bijgesleept hebben om hun führer van kritiek te vrijwaren.
![]() |
![]() |
![]() |
#1495 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ach, zijn enige bedoeling is irritant zijn, zijn inhoud moeten we er maar bij verzinnen.
![]() |
#1496 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, kijk, �*k doe mijn best wel
![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1320 Het zijn de anderen, de anderen zeg ik u. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1497 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar dat doel bereikt hij dan ook met verve; dat moet je hem wel nageven.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1498 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
U bedoelt dat er nog mensen rondliepen die niet doorhadden dat deze uitlating een middle of the road standpunt is voor het vb?
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën hebben die niet.'' Laatst gewijzigd door the_dude : 8 december 2010 om 12:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1499 |
Minister-President
|
![]() Wie is er nu eigenlijk geshockeerd door zijn uitlatingen?
Laatst gewijzigd door Inno : 8 december 2010 om 12:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1500 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor u misschien wel.