![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na zoekrobot: Uit respect voor de donant en uit hygiënische redenen zou een medewerker van het hospitaal verklaard hebben dat de hoofddoek tot de regels van het hospitaal behoort. De minister van volksgezondheid verklaarde dat het hospitaal geen wetten overtreedt. Voor antiIslamwetten moet je in Europa zijn. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 9 december 2009 om 14:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#423 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik de foto bekijk zie ik toch ook vooral Iraanse, midden-oosterse typen hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#425 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
1. Fidel heeft ontslag genomen uit alle functies. De man leeft evenwel nog 2. De Communistische leiders Gorbachev, Yeltsin, Jaruzelski, Krenz, Husak, Pozsgay en zowat alle andere communistische leiders van het voormalige zgn. Oostblok - met de notoire uitzondering van Ceausescu die je bezwaarlijk een communist kan noemen - hebben ze allen de macht geweldloos overgedragen. 3. Chavez is herkiesbaar en werd herkozen. Van zodra hij niet meer verkozen wordt, is hij president af. Dat staat zo in de mede door hem herschreven grondwet en aangezien hij zich de afgelopen tien jaar aan de democratische principes heeft gehouden, is er geen reden om te veronderstellen dat hij dat ook dan niet zal doen. En wat Honduras betreft: zoals ik eerder schreef: Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#426 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Minister Antezana verklaarde Citaat:
Weeral een leugen de wereld (alé, het forum dan toch) uit zou ik zeggen. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 9 december 2009 om 19:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | |
|
![]() Citaat:
Castro beoogt een eigen dynastie en Chavez imiteert Castro's ideeën. Stalin was niet weg te krijgen. Van het rijtje slaviërs dat je opnoemt ken ik de meesten niet; 1 ervan sloeg met zijn schoen op tafel ... ik denk niet dat de meesten vrijwillig opstapten. Maargoed, "verlichte despoten" zijn niet altijd het slechtste wat een volk kan overkomen en Zuid-Amerika lijdt honger; wie daar verbetering in brengt mag voor mijn part keizertje spelen.
![]() |
![]() |
#429 |
Banneling
|
![]() Het zal er niet ver naast zitten als men zit hoeveel macht vakbondsorganisaties in België hebben. Maar de meeste investeerders hebben al door dat er in België niet veel meer te rapen valt. Het doek over Opel Antwerpen zal snel vallen dankzij vakbondsonbekwaamheid, linkse overheidsmaffia en torenhoge lasten. Leve het Liberale Nederland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 |
Banneling
|
![]() Als PR-verantwoordelijke van de gehele linkerzijde dient u toch nog even uw islamistische broeders een hart onder de riem te steken. Het is mij nu vrij duidelijk waarom u zo pro-Europa bent en dan nog liefst een Europa pro-Arabisch, anti-Israëlisch en anti-Amerikaans...zo kennen we het weer: "de linkse liefde voor Europa"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#432 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#433 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat is logisch: de syndicalisatiegraad in België bedraagt 73%, wat een van de hoogste percentages ter wereld is. Het is dus de uitdrukking van de kracht en de wil van de werkende bevolking waar u waarschijnlijk niet toe behoort.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 12 december 2009 om 00:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik herhaal. Vermeld werd in deze draad (en in de pers) dat in Bolivia in een hospitaal het personeel verplicht wordt met een hoofddoek rond te lopen. In werkelijkheid werd er op de slechts dag van de inauguratie uit respect voor de donant van het hospitaal (Iran) een hoofddoek gedragen op vrijwillige wijze. Europahater noemt het ontmantelen van die leugen een hart onder de riem steken van 'Islambroeders'. Eigenlijk komt het erop neer dat hij geen probleem heft met een leugen meer of minder om de Islam in een slecht daglicht te pogen stellen. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 12 december 2009 om 00:56. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#436 |
Banneling
|
![]() Ik behoor daar evenzeer toe maar in Nederland hebben we dat niet nodig. Zeker geen rode vakbond als het ABVV.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#438 |
|
![]() Het lijkt mij aantrekkelijk als dat aan de hand van een meer recente (pers-)foto zou worden aangetoond.
![]() |
#439 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hospitaal is nog niet eens open. Ik geloof eerder de minister als die zegt dat er geen verplichting tot hoofddoeken is dan een artikel zonder quotes dat het tegenovergestelde beweert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#440 | |
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Takiyya
![]() |