![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Burger
|
![]() Plaats kastjes in de school en zie erop toe dat die verwende snotneusjes hun GSM's en ander niet aan de school gerelateerd materiaal netjes in die kastjes deponeren. En wie het niet doet een ferme straf geven = NIET PAMPEREN MAAR LATEN AFZIEN!!!!!!!
Zo simpel kan het maar zijn en het zal dan zeker niet in de klas of op de speelplaats zijn dat ze het onnozelaarke gaan uithangen met het filmen van rotstreken ten nadele van de leraar om het dan op YouTube te gaan zetten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In bepaalde lessen is een rekenmachientje trouwens nog steeds verboden.
![]() |
![]() |
#423 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij ons op het werk mag je geen GSM met camera bijhebben. Zelfs voor leveranciers is dit verboden. Ik weet dat er mensen zijn die zich hier niet aan houden, de gevolgen zijn dan ook niet mals. Ooit filmde iemand de nieuwe Mondeo, zoonlief vond dat op zijn GSM en plaatste het filmpje op Y.T., gevolg, persoon kon zijn boeltje pakken wegens op staande voet ontslagen.
![]() |
![]() |
#424 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel zaken worden uitgelokt? Herinner u de jongeren die een leraar, na schooltijd, met sneeuwballen bekogelden. Van het sneeuwgevecht zie je niets, wel van de reactie van de leraars. Gewoon ijskoude uitlokking van een stelletje nietsnutten.
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 14 februari 2010 om 08:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat heeft een naziekostuum nu te maken met het verbieden van een GSM. De kinderen zullen niet gefouilleerd worden, enkel als ze betrapt worden op het gebruik van de GSM.......
![]() |
![]() |
#426 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mens wordt toch eens volwassen, je lijkt met je schrijfsels op een overjaarse puber.
![]() |
![]() |
#427 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk ook niet dat het bijhebben verboden wordt, gewoon het gebruik ervan.
![]() |
![]() |
#428 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zal wel aan mij liggen zeker.
![]() |
![]() |
#429 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
dit is sowieso al een reden om de gsm uit de scholen te weren. maar het is gewoon overlast, gsm die men vergeet uit te zetten gaan af tijdens de les gsm is ook mp 3 en jongeren lopen continu rond met hun eigen muziekwereldje, niet sociaal gedrag word op die manier aangemoedigd uren zitten jongeren te bellen te smssen wanneer ze ook maar de kans hebben zelfs tijdens de lessen durft men gewoon te smssen want handig zijn ze wel allemaal zaken die niet thuis horen op een school. we moeten vooruitgaan met onze tijd maar dat wil niet zeggen dat we zomaar alles moet aanvaarden wat de nieuwe technologie met zich meebrengt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben je toch mis in.
![]() |
#431 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel de vraag eens in de kindertuin. Mammie zal je wel een SMSje sturen als je moet komen eten.
![]() |
#432 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De relevantie is Nul, Nada, de Botte.
![]() |
#433 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Doe dit (mocht ik een kleine hebben) dan zal ik eens doen wat die leraar bij mijn zoon dan zou gedaan hebben. En mijn zoon zelf zal ik anderzijds ook wel aanpakken omdat wat deze dan gedaan heeft niet kan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 |
Banneling
|
![]() Op sommige plaatsen mss wel ja waar het echt niet mag maar ik blijf erbij ik tijdens een pauze doe wat ik wil en zeker als ik met mijn gsm zou wille bellen ofzo.
Maar ze doen maar,ik doe toch mijn goesting zenne,jij bent mss altijd zo'n ja knikker,je doet maar.Heilige pater die je toch bent ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#435 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar in ieder bedrijf is er net zoals in een school een regelement. Dit regelement wordt opgesteld door de werkgevers en de vakbonden. De werkgevers en de werknemers moeten zich hieraan houden.
![]() |
![]() |
#437 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gaan werken is vrijwillig, schoolgaan niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De knapen die het op hem gemunt hadden en de zaak opzettelijk uitgelokt hadden, zaten immers in een andere school. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is dit voor een kromme opmerking?
Sinds wanneer is er schoolplicht???
![]() |
#440 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook dan is het verboden. Of moet ik zeggen, zeker dan is het verboden?
|
![]() |
![]() |