![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wedden dat alle Belgen dan massaal de straat op gaan ? |
|
![]() |
![]() |
#422 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Dat is nieuw. Het laatste wat ik had gehoord is dat hij weg was gehaald. Thanks! ...enneuh: interessante eindscore! |
|
![]() |
![]() |
#423 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ben persoonlijk voor het voortbestaan van België maar dit mag niet ten koste gaan van al men overige ideologieën en ik denk dat er veel vlamingen zo over denken. Een voorbeeld om te verduidelijken. Indien er geen werkbare staatsstructuur komt omdat men maar blijft weigeren, dan mag van mij het land splitsen. |
|
![]() |
![]() |
#424 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het de bedoeling tweedracht te zaaien, want dan is uw oplossing een goede oplossing ? |
|
![]() |
![]() |
#425 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hierdoor kan de welvaart van Vlaanderen VEILIG gesteld worden. Elio Dieroepoo kan hetzelfde doen voor wallonie ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 31 januari 2011 om 20:00. |
|
![]() |
![]() |
#426 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ik maar denken dat het doel van een Federale Regering erin bestaat dat de welvaart van het hele groindgebied veilig moet gesteld worden....
|
![]() |
![]() |
#427 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik schreef er wel bij dat Elioo hetzelfde kan doen voor Wallonie. Laatst gewijzigd door Boduo : 31 januari 2011 om 20:02. |
|
![]() |
![]() |
#428 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#429 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Belgen wel, zelfs wat Walen en franstaligen Brusselaars. Slechts een heel klein deel van (links, syndicaal) Vlaanderen zal meebetogen. Net zoals de 'Schaam'teloze betoging, waar Vlamingen met een factor van 6 ondervertegenwoordigd waren.
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 31 januari 2011 om 20:05. |
![]() |
![]() |
#430 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U haalt mijn stelling met deze repliek niet onderuit, integendeel.
|
![]() |
![]() |
#431 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#432 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#433 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En wat de % is van Vlamingen die onafhankelijkheid willen is van geen enkel belang: Belgie gaat verdwijnen omdat het niet werkt en er op een bepaalde moment geen federale regering meer gevormd zal kunnen worden. Dan is het verhaal afgelopen, wat men ook zou willen...
#434 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zomaar stellen dat haast alle vlamingen den Albert kwijt willen is erg kort door de bocht. Maar wie gaat dat doen zonder een volksraadpleging ? U loopt kans op een bloedige gewapende revolutie als u zomaar onbezonnen ingrijpende staatsveranderingen zou doorvoeren, u beseft dat toch ? |
|
![]() |
![]() |
#435 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Soms heb ik de indruk dat u en Zwartengeel liever geen onafhankelijk Vlaanderen hebben.
![]() |
![]() |
#436 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als we eens rondzien, dan merken we dat de voorbereidingen getroffen worden om het wereldrecordregeringsvormen te breken en te vieren. het punt waarop we geen federale regering meer kunnen vormen is hier en nu. Als je na acht maand werkelijk nergens staat, wat het geval is, dan denk ik dat het wel voor iedereen duidelijk is dat het niet meer gaat. Zodus als Belgie gaat stoppen lijkt een Vlaamse staat gewoon het logische.
![]() |
![]() |
#437 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maakt weinig indruk Henri, sorry.
![]() |
![]() |
#438 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het cyclocros is die dag, of een heruitzending van de kapoenen, dan zal de Vlaming thuis blijven, helaas.
![]() |
![]() |
#439 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nee? Wat niet-Vlamingen willen, is van geen tel ivm Vlaamse onafhankelijkheid. Al blijft er een meerderheid in Belgie bestaan voor samen te blijven, als een meerderheid van Vlamingen onafhankelijkheid wil, dan komt die er... Het zal de N-VA worst wezen hoeveel FRs en linkie winkies het niet eens zijn met hun. Dat doet pijn he, de machteloosheid van de FRs? Wij hebben ons lot in eigen handen (splitsen of niet) - jullie moeten gewoon de geschiedenis ondergaan. Dat is niet leuk dat begrijp ik. Maar na 180 jaar uitbuiting en onderdrukking, vergeef me als ik daarvoor geen sympathie kan opbrengen... de FRs krijgen gewoon de rekening gepresenteerd voor hun wangedrag, die ze tot op heden proberen te verdoezelen, ontkennen en 'revisioneren'.
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 31 januari 2011 om 22:57. |
![]() |
![]() |
#440 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En wat de voor- en nadelen van een referendum ook moge zijn, die komt er nooit. Dat is geen science fiction meer, dat is fantastisch surrealisme. Wat geweld betreft; indien die er komt zal dat zijn omdat de FRs ons zelfbeschikkingsrecht, uitgeoefend door democratisch verkozen vertegenwoordigers, niet erkennen en die met geweld proberen te verhinderen. Tja, als zo moet dan moet het zo he - ik kan de andere niet beletten van dictatoriale tendensen te hebben. Maar "I'd rather die on my feet than live on my knees". Trouwens, moeten we dan ook toegeven aan Islamitisch terrorisme? Nee, you stand up to bullies, even it means you get a black eye... EDIT: en vraag maar aan Servie hoe succesvol zulke dreigementen/acties zijn...
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 31 januari 2011 om 23:12. |
|
![]() |