![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schrik bijvoorbeeld dat homo's de maatschappij teneer zouden richten. Ik citeer maar de een of de andere op dit forum .... Toch zou ik willen oproepen om terug tot het onderwerp van de draad willen komen. Filip De Winter heeft openlijk in het parlement benadrukt dat hij de homo-visie van trut Alexandra Coolen onderschrijft. Ook met deze visie, zet hij zich dus buiten de hedendaagse Vlaamse cultuur.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het behoort inmiddels tot onze wetgeving en onze cultuur om zeker op dit vlak geen zweem van discriminatie toe te laten. Jij bekijkt het huwelijk als een sacrament. Wel, wees dan intellecuteel eerlijk en zijt duidelijker dat je restricities en commentaren daarover religieus zijn en niet maatschappelijk. In andere woorden: dwing je buren niet tot houdingen die door je godsdienst opgedrongen worden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 4 december 2010 om 14:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook zij moeten het doen met het best mogelijke binnen de wetgeving. Geen discriminatie dus. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 4 december 2010 om 14:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Homofobie (van de afkorting homo voor "homoseksueel" en fobie, "vrees, angst") is letterlijk de angst voor homoseksualiteit. Daarna vertelt het artikel hoe het woord misvormd is. Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Albrecht : 4 december 2010 om 14:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#426 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#427 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#428 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als iemand tegen jou zegt: "het regent oude wijven", denk jij dat er dan werkelijk oude dametjes uit de lucht vallen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#429 |
Staatssecretaris
|
![]() Op welke manier mogen hetero's niet trouwen met de partner van hun keuze?
![]() |
#430 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 4 december 2010 om 16:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#434 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U trapt een open deur in en begint te lachen. Feit is, dat ook hetero's niet per definitie kunnen trouwen met de partner van hun keuze. Ook zij zijn in keuze beperkt door de wetgeving. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 |
Staatssecretaris
|
![]() Is er ergens een wet die zegt dat je als gewone burger niet met de adel mag trouwen? Als jij en Mathilde echt van elkaar houden dan moet dat toch kunnen. Of mag zij niet scheiden van Filip soms?
![]() |
#436 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feit blijft echter, dat ik als hetero ook niet per definitie trouw met de parner van mijn keuze. En dat er dus geen sprake is van enige discriminatie. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 4 december 2010 om 17:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het leger werkt dat ook zo, manschappen en onderofficieren mochten niet trouwen met officieren.
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Gij trouwt niet met de partner van uw keuze? Tiens, een gearrangeerd huwelijk? Of is uw vrouw soms een tweede keuze, dat zal ze leuk vinden. Welke wet zorgt ervoor dat hetero's niet mogen trouwen met de partner van hun keuze?
I have promises to keep, and miles to go before I sleep. Laatst gewijzigd door Dionysus : 4 december 2010 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De voorwaarde die jij daaraan koppelt bestaat niet. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#440 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat niet over mij. Waar het om gaat is dat hetero's ook niet per definitie trouwen met een partner van hun keuze.
Citaat:
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 4 december 2010 om 17:19. |
||
![]() |
![]() |