Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 februari 2011, 16:48   #421
An Arkos
Minister

An Arkos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Mijn leeftijd gaat jou geen snars aan, anders had ik die wel in m'n profiel gezet.
Maar ik denk wel dat ik oud genoeg ben om jouw vader te zijn. Op mentaal gebied ben ik daar zelfs zeker van.
Juist, daarom dat je voorstelt om een muur langs de volledige kust van Europa te bouwen...
Oud 27 februari 2011, 01:45   #422
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door corse Bekijk bericht
We hebben in Libië onze wapens mogen verkopen, dan mogen die Libiërs toch naar hier komen zeker!
Ik heb geen enkel wapen verkocht, aan niemand.
En zelfs...het is niet omdat je iets aan iemand verkoopt dat hij zich bij jou ten huize mag komen installeren, wat is dat nu voor kwatsj ?
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2011, 01:50   #423
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax Bekijk bericht
Bron: http://www.telegraaf.nl/buitenland/9...and,buitenland

De muur () gaat te laat komen.
Dit slechte nieuws toont dus aan dat ik ( spijtig genoeg ) groot gelijk heb.
Laten we de " muur " even als een symbool beschouwen, een symbool van degelijke, effectieve en strenge grensbewaking. Ik denk dat die hoognodig is, en ondersteund door in spoed aangepaste wetten.
Het kan niet dat men automatisch verantwoordelijk is voor elke niet- Europeaan die er in geslaagd is voet aan wal te zetten op het Europese continent. Zélfs als ze er in slagen om binnen te geraken moet er niks in de weg staan om ze onmiddellijk terug buiten te gooien ! Ook al verstoppen ze zich hier reeds maanden of jaren.
Oud 27 februari 2011, 01:52   #424
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos Bekijk bericht
Juist, daarom dat je voorstelt om een muur langs de volledige kust van Europa te bouwen...
Ik zou zelfs graag zien dat jij daar persoonlijk aan meewerkt !
Dan ben je in het gezelschap van je geliefde vrienden !

Laatst gewijzigd door den dinges : 27 februari 2011 om 01:53.
Oud 27 februari 2011, 12:06   #425
corse
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb geen enkel wapen verkocht, aan niemand.
En zelfs...het is niet omdat je iets aan iemand verkoopt dat hij zich bij jou ten huize mag komen installeren, wat is dat nu voor kwatsj ?
Wapenhandelaars en producenten zijn de oorzaak van deze volksverhuizingen en zijn zeer gastvrij en rijk en wonen in enorme villa’s, zij gaan deze mensen ten huize installeren.
corse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2011, 15:44   #426
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Wapenhandelaars en producenten zijn de oorzaak van deze volksverhuizingen en zijn zeer gastvrij en rijk en wonen in enorme villa’s, zij gaan deze mensen ten huize installeren.
Welke Belgische wapenhandelaar gaat Kadhafi of zijn aanhangers onderdak geven in zijn eigen huis ? Want het zijn toch enkel de aanhangers van Kadhafi die moeten vluchtten neem ik aan ? De anderen, die de revolutie gewonnen hebben, die moeten toch uit het land niet weglopen ?
Oud 27 februari 2011, 19:22   #427
speurneus
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik zou een muur rond héél Europa bouwen. Of beter, laten bouwen. Iedere illegaal, die in de E.U. opgepakt word, zou automatisch daaraan mee moeten werken.
Ik zou zeggen, gedurende 5 jaar, daarna word zijn DNA opgenomen, en word hij de E.U. buitengezet met de waarschuwing dat indien hij nog eens illegaal de E.U. binnenkomt, en gepakt word, hij dan levenslang zal krijgen.
De informatie over deze nieuwe politiek zou als een lopend vuurtje de wereld omgaan, en in géén tijd zou geen enkele illegaal nog proberen binnenglippen.
In der leer geweest bij die mof met zijn snorretje 60 jaar geleden?
speurneus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2011, 19:29   #428
corse
Banneling

Standaard

Mein kampf Europa, nieuwe uitvoering! tssssssssssssss..............
Oud 27 februari 2011, 23:39   #429
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door speurneus Bekijk bericht
In der leer geweest bij die mof met zijn snorretje 60 jaar geleden?
Nee.
Oud 27 februari 2011, 23:40   #430
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Mein kampf Europa, nieuwe uitvoering! tssssssssssssss..............
Wie is er eigenlijk met deze draad gestart, hé corse ?
Tssssssssssssssssssssss.......
Oud 27 februari 2011, 23:41   #431
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom geen muur rond Europa?'206 kilometer lange muur om Grieks-Turkse grens dicht te metselen'

http://www.express.be/joker/nl/brain...len/138118.htm
Goed idee, corse ! Als het goed is, mag het ook gezegd worden.
Oud 27 februari 2011, 23:44   #432
corse
Banneling

Standaard

Citaat:
Wie is er eigenlijk met deze draad gestart, hé corse ?
Tssssssssssssssssssssss.......
Corse speelt al eens graag met uw voetjes, maar jij neemt te veel serieus!
Oud 27 februari 2011, 23:45   #433
corse
Banneling

Standaard

Citaat:
Goed idee, corse ! Als het goed is, mag het ook gezegd worden.
Een muur rond de wereld voor de buitenaardse wezens dan!
Oud 28 februari 2011, 19:32   #434
Sjaax
Europees Commissaris

Sjaax's schermafbeelding

Standaard Guur is muur

Guur weer fungeert als muur.
Citaat:
No boats have arrived from Libya yet, but officials fear the bad weather has only delayed a tidal wave of migrants that could overwhelm already stretched systems.

Much of the fear is based on experience. Until Italian authorities cut a deal with the Libyan regime in 2009, an estimated 35,000 refugees washed up on the shores of Malta and southern Italy every year.
Bron: http://www.ft.com/cms/s/0/2fbf5e98-4...#axzz1FHNxojR6
Sjaax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2011, 21:05   #435
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard nog steeds geen Europese kustwacht....

...en aangezien het om gemeenschappelijke belangen gaat zou dit een eerste maritieme Europese poot kunnen zijn.Het is eigenlijk onredelijk dat de mediterrane landen alles zelf moeten organiseren en dan gaan bedelen om hulp van elders in de EU (het latehn wapperen van de vlag is een dure hobby...)

De United States Coast Guard kan een model zijn,een doortastende 24/7 organisatie die op het gebied van migratiekontrole,bewaking territoriale wateren,jacht op illegale transporten,milieucontrole,visserijkontrole,reddin gwerken... 24/7 bezig is.

In de EU worden kustwachtwerkzaamheden typisch vanaf ietwat verouderde schepen gedaan,door een kustwacht die wat stiefmoederlijk in de marine geschoven wordt,marines die zelf meestal al ietwat te kleine organisaties zijn om nog geloofwaardig te zijn...(en daardoor eigenlijk extra duur!)

Voorbeeldje:

In 2002 tekend de USCG een bestelbonnetje voor de volgende spullen:
91 kustwachtvaartuigen (18 ervan zou men bij ons eerder fregatten noemen,maar ook de kleinere Amerikaanse vaartuigen zijn vervaarlijk uitgerust),35 vliegtuigen,34 helikopters,76 onbemande vliegtuigen en bovendien de upgarde van 93 oudere helikopters en 49 oudere schepen.Alles uit te voeren in een periode van 20 jaar.
Het bedrag is over de 20 miljard dollar....maar gezien de omvang van de job ,en de verantwoordelijkheid van de USCG langs 2 oceaankusten en tot boven de poolcirkel, is dit een zeer verantwoord bedrag.
De EU smijt in diezelfde periode een veelvoud van dat geld weg in mini-marines die ,in NATO-verband,de vlag tonen....en dat is het ongeveer.

Laatst gewijzigd door kelt : 28 februari 2011 om 21:06.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2011, 00:32   #436
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Corse speelt al eens graag met uw voetjes, maar jij neemt te veel serieus!
Met uw handen van mijn voeten blijven, hé ! Maar als je wil, mag je mijn schoenen poetsen.
Oud 1 maart 2011, 00:35   #437
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
...en aangezien het om gemeenschappelijke belangen gaat zou dit een eerste maritieme Europese poot kunnen zijn.Het is eigenlijk onredelijk dat de mediterrane landen alles zelf moeten organiseren en dan gaan bedelen om hulp van elders in de EU (het latehn wapperen van de vlag is een dure hobby...)

De United States Coast Guard kan een model zijn,een doortastende 24/7 organisatie die op het gebied van migratiekontrole,bewaking territoriale wateren,jacht op illegale transporten,milieucontrole,visserijkontrole,reddin gwerken... 24/7 bezig is.

In de EU worden kustwachtwerkzaamheden typisch vanaf ietwat verouderde schepen gedaan,door een kustwacht die wat stiefmoederlijk in de marine geschoven wordt,marines die zelf meestal al ietwat te kleine organisaties zijn om nog geloofwaardig te zijn...(en daardoor eigenlijk extra duur!)

Voorbeeldje:

In 2002 tekend de USCG een bestelbonnetje voor de volgende spullen:
91 kustwachtvaartuigen (18 ervan zou men bij ons eerder fregatten noemen,maar ook de kleinere Amerikaanse vaartuigen zijn vervaarlijk uitgerust),35 vliegtuigen,34 helikopters,76 onbemande vliegtuigen en bovendien de upgarde van 93 oudere helikopters en 49 oudere schepen.Alles uit te voeren in een periode van 20 jaar.
Het bedrag is over de 20 miljard dollar....maar gezien de omvang van de job ,en de verantwoordelijkheid van de USCG langs 2 oceaankusten en tot boven de poolcirkel, is dit een zeer verantwoord bedrag.
De EU smijt in diezelfde periode een veelvoud van dat geld weg in mini-marines die ,in NATO-verband,de vlag tonen....en dat is het ongeveer.
GO voor een Europese kustwacht ! Liever gisteren dan overmorgen, want dan kan het te laat zijn !
Oud 4 maart 2011, 02:43   #438
louis1949
Banneling

Standaard

Citaat:
In Thailand is het boeddhisme, ben je al geïntegreerd in dat geloof en in de samenleving daar?, of leef jij daar zoals de moslims hier zonder integratie?
wat is dat nu weer voor zever ,ben jij dan niet voor godsdienstvrijheid?of alleen voor moslims?en tussen haakskes ik ben weer terug in de papschool,die gasten die op de rode driehoek drukken dat zijn die kleintjes van vroeger in de papschool=juffrouw,juffrouw lowieke zei een lelijk woord tegen mij ,hopelijk groeien ze mentaal ooit eens tot volwassenheid maar ik vrees er voor
louis1949 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2011, 02:44   #439
louis1949
Banneling

Standaard

Citaat:
Er zijn nog fatsoendelijke mensen die met hun verstand denken en niet met hun lul!
jij begint anders altijd over hoeren en lullen die denken , niet ik
louis1949 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2011, 03:23   #440
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door louis1949 Bekijk bericht
en tussen haakskes ik ben weer terug in de papschool,die gasten die op de rode driehoek drukken dat zijn die kleintjes van vroeger in de papschool=juffrouw,juffrouw lowieke zei een lelijk woord tegen mij ,hopelijk groeien ze mentaal ooit eens tot volwassenheid maar ik vrees er voor
Zo denk ik ook over die driehoekklikkertjes.

Welcome back louis 1949.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be