Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 31 mei 2011, 18:04   #421
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
@Alice
Wij bedoel je met die eencelligen?
Ik vindt dat je nu toch een beetje straf de racistische toer op gaat.

Edit. Welke uitspraak vond je gisteren onverdraagzaam gedrag?
Herhaling speciaal voor Arti die blijkbaar het niet begrepen heeft; ik vind jongens die op zolder bij mammie een rapnummertje in mekaar draaien, dat op youtube gooien en dan denken dat ze beroemd zijn eencelligen...dat dit een ras zou zijn is nieuw voor me, heeft u daar een bron van of is dat uw mening?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2011, 18:07   #422
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Herhaling speciaal voor Arti die blijkbaar het niet begrepen heeft; ik vind jongens die op zolder bij mammie een rapnummertje in mekaar draaien, dat op youtube gooien en dan denken dat ze beroemd zijn eencelligen...dat dit een ras zou zijn is nieuw voor me, heeft u daar een bron van of is dat uw mening?

En jongeren die andere muziek in elkaar flansen? Zijn dat ook eencelligen? Of is het eencellig zijn enkel iets dat jij bepaald?
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2011, 18:12   #423
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
En jongeren die andere muziek in elkaar flansen? Zijn dat ook eencelligen? Of is het eencellig zijn enkel iets dat jij bepaald?
Lees de hele zin nog eens...lukt vast wel...anders morgen nog eens proberen?
Laat me je toch wat helpen...rap- youtube- denken dat je dan beroemd bent...Arti komt je vast zo anders wel even helpen!
Oud 31 mei 2011, 18:22   #424
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht

De zoon van tante zelf maakt muziek in het Engels, naar 't schijnt. Die is dus alvast aan het uitburgeren , zo stelden we eerder vast. En dat heeft natuurlijk iets tragisch voor iemand die voortdurend gilt dat vreemdelingen zich moeten aanpassen.
Dat maakt tante nogal gevoelig voor 'migranten' die de Nederlandse cultuur wél de moeite waard vinden. Zeg maar gerust overgevoelig.

http://www.youtube.com/watch?v=91k_lJeeYxk

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 31 mei 2011 om 18:25.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2011, 18:26   #425
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Lees de hele zin nog eens...lukt vast wel...anders morgen nog eens proberen?
Laat me je toch wat helpen...rap- youtube- denken dat je dan beroemd bent...Arti komt je vast zo anders wel even helpen!

Waarom zo pissig?? Laat die jongens toch lekker rappen!!

http://www.youtube.com/watch?v=CC6n3Aoc9oA

Download 4 free

http://www.mp3pa.com/scarlenn-jizz-a...tad-remix.html

Laatst gewijzigd door Wisord : 31 mei 2011 om 18:27.
Oud 31 mei 2011, 18:28   #426
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=y2aK62SRrWA

Rap is for retards..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2011, 18:31   #427
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht

Alleen een retard kan zoiets beweren.
Oud 31 mei 2011, 19:35   #428
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Voorlopig 1) zien we gewoon de bekende autochtone uitvreters en graaiers klaarstaan. Vriendelijk wuivend naar de schapen om hen heen, die nog niet door hebben dat zij degenen zijn die de rekening betalen.

Voorlopig 2) Zien we dat in hoog tempo de uitstervende autochtone bevolking vervangen wordt in Vlaanderen door anderen.

Een kentering is niet in zicht.
'n Kentering is wel degelijk in zicht Eber, maar niet ten goede...

Wanneer de schapen die de rekening betalen in de minderheid zijn - hetgeen je zelf voorspelt - en er (haast) géén schapen meer zijn die de rekening betalen.

W�*e gaat er dan de rekening betalen?
Die ... euhm ... 'anderen'?

Indien zo, komt boontje alsnog om z'n loontje, prachtig toch?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2011, 23:30   #429
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De zoon van tante zelf maakt muziek in het Engels, naar 't schijnt. Die is dus alvast aan het uitburgeren , zo stelden we eerder vast. En dat heeft natuurlijk iets tragisch voor iemand die voortdurend gilt dat vreemdelingen zich moeten aanpassen.
Dat maakt tante nogal gevoelig voor 'migranten' die de Nederlandse cultuur wél de moeite waard vinden. Zeg maar gerust overgevoelig.

http://www.youtube.com/watch?v=91k_lJeeYxk
Dat heb je dus alweer mis neefje, mijn zoon maakt muziek maar niet in het Engels , wijsneus.
Maar uitburgeren doet hij zeker, en jou migranten die rap maken srpeken een onverstaanbaar koeterwaals wat amper te verstaan is.

Nederlandse cultuur kun je dat echt niet noemen, alhoewel ik Ali B best wel leuk vind.. maar die is dan ook te verstaan wat van die troep op you tube niet gezegd kan worden.
Oud 1 juni 2011, 07:06   #430
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Alle jongens die... of alleen de jongens die ... met een kleurtje?

Je moet zo onverdraagzaam niet zijn tegenover die jongens, omdat hun muziek jou niet bevalt.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2011, 17:40   #431
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Alle jongens die... of alleen de jongens die ... met een kleurtje?

Je moet zo onverdraagzaam niet zijn tegenover die jongens, omdat hun muziek jou niet bevalt.
Wat schreef ik nu, jongens of jongens met een kleurtje?
Ongelovelijk hoe je steeds probeert mensen van discriminatie te beschuldigen, en over onverdraagzaamheid kun JIJ maar beter de hand in eigen boezem steken voordat je anderen de les spelt!
Het gaat trouwens niet over muziek maar GEDRAG van die jongeren.
Oud 2 juni 2011, 07:24   #432
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat schreef ik nu, jongens of jongens met een kleurtje?
Ongelovelijk hoe je steeds probeert mensen van discriminatie te beschuldigen, en over onverdraagzaamheid kun JIJ maar beter de hand in eigen boezem steken voordat je anderen de les spelt!
Ik wil weten wie je hier bedoelde.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=409
Uit de context leid ik af dat het zeker geen witte Vlamingen zijn.

Wat is er verkeerd aan het gedrag van die jongeren(?) die op de zolder van hun moeder muziek maken, en dit op youtube zetten?
Waarom noem je hen eencelligen?

Ik beschuldigde je niet van discriminatie maar schreef "Ik vind dat je nu toch een beetje straf de racistische toer op gaat."

Laatst gewijzigd door artisjok : 2 juni 2011 om 07:28.
Oud 2 juni 2011, 13:55   #433
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik wil weten wie je hier bedoelde.
Uit de context leid ik af dat het zeker geen witte Vlamingen zijn.

Wat is er verkeerd aan het gedrag van die jongeren(?) die op de zolder van hun moeder muziek maken, en dit op youtube zetten?
Waarom noem je hen eencelligen?

Ik beschuldigde je niet van discriminatie maar schreef "Ik vind dat je nu toch een beetje straf de racistische toer op gaat."
Oh maar wanneer u met niet van discriminatie maar van rascisme beschuldigt is het goed hoor!
Heeft u alle zolders afgespeurd en weet u zeker dat daar geen witneusjes bijzaten? Want volgens u is dat het geval! Wat u meent af te leiden uit de context is niet anders dan uw obsessieve houding tegenover alles en iedereen die kritiek heeft op wat volgens u gekleurd zou moeten zijn, daar ben ik gelukkig niet verantwoordelijk voor maar u zelf.

Ik noem jongeren die denken dat die rap gemaakt op de zolder van mammie hen beroemd maakt omdat ze die creaties op you tube zetten eencelligen, omdat you tube niet gelijkstaat aan succes, laat staan bekendheid of beroemd zijn.Dat u daar een straffe rascistische toer inziet zegt veel over u en uw obsessie.
Oud 2 juni 2011, 19:26   #434
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oh maar wanneer u met niet van discriminatie maar van rascisme beschuldigt is het goed hoor!
Heeft u alle zolders afgespeurd en weet u zeker dat daar geen witneusjes bijzaten? Want volgens u is dat het geval! Wat u meent af te leiden uit de context is niet anders dan uw obsessieve houding tegenover alles en iedereen die kritiek heeft op wat volgens u gekleurd zou moeten zijn, daar ben ik gelukkig niet verantwoordelijk voor maar u zelf.

Ik noem jongeren die denken dat die rap gemaakt op de zolder van mammie hen beroemd maakt omdat ze die creaties op you tube zetten eencelligen, omdat you tube niet gelijkstaat aan succes, laat staan bekendheid of beroemd zijn.Dat u daar een straffe rascistische toer inziet zegt veel over u en uw obsessie.
Ik ben zeker dat er ook "witneusjes" op mama's zolder muziek maken.
Maar uit de context van de discussie leidde ik af dat jij geen witneusjes bedoelde.

Je schreef
Oud 2 juni 2011, 23:30   #435
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik noem jongeren die denken dat die rap gemaakt op de zolder van mammie hen beroemd maakt omdat ze die creaties op you tube zetten eencelligen, omdat you tube niet gelijkstaat aan succes, laat staan bekendheid of beroemd zijn.
De bekende wartaal van tante als het over migranten gaat die niet voor een kantoortuin hebben gekozen. En successen boeken. Populair zijn. Dan wordt tante boos!

Neem het haar niet kwalijk aub.

http://www.youtube.com/watch?v=cbSw0CHIgMU

Citaat:
.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2011, 23:48   #436
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ben zeker dat er ook "witneusjes" op mama's zolder muziek maken.
Maar uit de context van de discussie leidde ik af dat jij geen witneusjes bedoelde.

Je schreef
Uw obsessie met kleur deel ik niet, de kleur van die jongeren heb ik nergens ter sprake gebracht, laat dat nu net uw frustratie zijn!
Dat gedrag is fout, wanneer je geen moeite doet werk te zoeken, zelfstandig te zijn en denkt met een rapnummer op you tube beroemd te wezen maar ondertussen de samenleving of je moeder in je onderhoud laat voorzien.
Wat u meent te lezen heeft niets te maken met wat ik schreef maar met uw obsessie die ik liever niet deel!
Oud 3 juni 2011, 06:43   #437
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat gedrag is fout, wanneer je geen moeite doet werk te zoeken, zelfstandig te zijn en denkt met een rapnummer op you tube beroemd te wezen maar ondertussen de samenleving of je moeder in je onderhoud laat voorzien.
Er is inderdaad niets verkeerd aan muziek maken op mama's zolder.
Oud 3 juni 2011, 14:58   #438
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er is inderdaad niets verkeerd aan muziek maken op mama's zolder.
Wel wanneer je mamma je moet onderhouden of de staat omdat je te lam bent een baan te zoeken.
Oud 3 juni 2011, 18:11   #439
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Wel wanneer je mamma je moet onderhouden of de staat omdat je te lam bent een baan te zoeken.
Daar ging het helemaal niet over.
Je sakkerde op jongeren die op mama's zolder muziek maken en hun filmpje op youtube zetten.
Oud 3 juni 2011, 22:07   #440
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Daar ging het helemaal niet over.
Je sakkerde op jongeren die op mama's zolder muziek maken en hun filmpje op youtube zetten.
Daar ging het dus wel over,mijn commentaar was namelijk een reactie op de uitlatingen van Ebertje over schapen die belasting betalen, zoek maar even opnieuw op.
Jammer he Arti..maar zeur gerust nog wat bladzijden vol.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be