![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En jongeren die andere muziek in elkaar flansen? Zijn dat ook eencelligen? Of is het eencellig zijn enkel iets dat jij bepaald? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat me je toch wat helpen...rap- youtube- denken dat je dan beroemd bent...Arti komt je vast zo anders wel even helpen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De zoon van tante zelf maakt muziek in het Engels, naar 't schijnt. Die is dus alvast aan het uitburgeren , zo stelden we eerder vast. En dat heeft natuurlijk iets tragisch voor iemand die voortdurend gilt dat vreemdelingen zich moeten aanpassen. Dat maakt tante nogal gevoelig voor 'migranten' die de Nederlandse cultuur wél de moeite waard vinden. Zeg maar gerust overgevoelig. http://www.youtube.com/watch?v=91k_lJeeYxk Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 31 mei 2011 om 18:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom zo pissig?? Laat die jongens toch lekker rappen!! http://www.youtube.com/watch?v=CC6n3Aoc9oA ![]() Download 4 free http://www.mp3pa.com/scarlenn-jizz-a...tad-remix.html Laatst gewijzigd door Wisord : 31 mei 2011 om 18:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Rap is for retards.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleen een retard kan zoiets beweren. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer de schapen die de rekening betalen in de minderheid zijn - hetgeen je zelf voorspelt - en er (haast) géén schapen meer zijn die de rekening betalen. W�*e gaat er dan de rekening betalen? Die ... euhm ... 'anderen'? Indien zo, komt boontje alsnog om z'n loontje, prachtig toch?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar uitburgeren doet hij zeker, en jou migranten die rap maken srpeken een onverstaanbaar koeterwaals wat amper te verstaan is. Nederlandse cultuur kun je dat echt niet noemen, alhoewel ik Ali B best wel leuk vind.. maar die is dan ook te verstaan wat van die troep op you tube niet gezegd kan worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet zo onverdraagzaam niet zijn tegenover die jongens, omdat hun muziek jou niet bevalt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ongelovelijk hoe je steeds probeert mensen van discriminatie te beschuldigen, en over onverdraagzaamheid kun JIJ maar beter de hand in eigen boezem steken voordat je anderen de les spelt! Het gaat trouwens niet over muziek maar GEDRAG van die jongeren. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=409 Uit de context leid ik af dat het zeker geen witte Vlamingen zijn. Wat is er verkeerd aan het gedrag van die jongeren(?) die op de zolder van hun moeder muziek maken, en dit op youtube zetten? Waarom noem je hen eencelligen? Ik beschuldigde je niet van discriminatie maar schreef "Ik vind dat je nu toch een beetje straf de racistische toer op gaat." Laatst gewijzigd door artisjok : 2 juni 2011 om 07:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Heeft u alle zolders afgespeurd en weet u zeker dat daar geen witneusjes bijzaten? Want volgens u is dat het geval! Wat u meent af te leiden uit de context is niet anders dan uw obsessieve houding tegenover alles en iedereen die kritiek heeft op wat volgens u gekleurd zou moeten zijn, daar ben ik gelukkig niet verantwoordelijk voor maar u zelf. Ik noem jongeren die denken dat die rap gemaakt op de zolder van mammie hen beroemd maakt omdat ze die creaties op you tube zetten eencelligen, omdat you tube niet gelijkstaat aan succes, laat staan bekendheid of beroemd zijn.Dat u daar een straffe rascistische toer inziet zegt veel over u en uw obsessie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar uit de context van de discussie leidde ik af dat jij geen witneusjes bedoelde. Je schreef Het gaat trouwens niet over muziek maar GEDRAG van die jongeren.Wat is er verkeerd aan het gedrag van die jongeren(?) die op de zolder van hun moeder muziek maken, en dit op youtube zetten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neem het haar niet kwalijk aub. http://www.youtube.com/watch?v=cbSw0CHIgMU |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat gedrag is fout, wanneer je geen moeite doet werk te zoeken, zelfstandig te zijn en denkt met een rapnummer op you tube beroemd te wezen maar ondertussen de samenleving of je moeder in je onderhoud laat voorzien. Wat u meent te lezen heeft niets te maken met wat ik schreef maar met uw obsessie die ik liever niet deel! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 |
Banneling
|
![]() Er is inderdaad niets verkeerd aan muziek maken op mama's zolder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je sakkerde op jongeren die op mama's zolder muziek maken en hun filmpje op youtube zetten. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=409 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#440 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jammer he Arti..maar zeur gerust nog wat bladzijden vol. |
|
![]() |
![]() |