![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#422 |
Banneling
|
![]() oor-, keel- en hoofdpijn.
Ik voel een verkoudheid opkomen ![]() *kruipt dieper in bed* slaapwel allen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#423 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#424 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat zal afhangen van de controle-arts.
![]() |
#425 | |
|
![]() Citaat:
Jammer want het was een heel toffe meid. ![]() Ai. Verzorg jezelf goed!
![]() |
![]() |
![]() |
#426 |
|
![]() Mja, ik denk echt niet dat ik met die regelingen iets ben met quasi niks serieus observeerbaar of geattesteerd. Maar goed ook...
![]() Vroeger met mijne cvs zever misschien wel, maar dat was dan nog een mis-diagnose. ![]() (Al denk ik van niet, als je verhalen hoort over hoe mensen behandelt worden op die overheidsdienst... Maar ik ga daar nooit in aanmerking voor komen en wil dit zelfs niet gaan vragen ik bedoel... dat gaat wat ver. ![]()
![]() |
![]() |
#427 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou alleen niet weten op basis van wat ze dan een ziekte-uitkering gaan berekenen. Wellicht ga je best eens alles navragen bij 't CAW?
![]() |
![]() |
#428 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#429 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat is natuurlijk zo'n moeilijk geval, ze heeft niets duidelijks, dus zo'n geval krijgt dan ook gewoonlijk niets . Dus laat ze maar verder stempelen tot ze een mooi ventje vindt die ze wil onderhouden. Ze moet dan juist ervoor zorgen dat ze dan niet teveel 'zaagt' aan dat ventje zodat die de moed niet verliest om dat meisje te onderhouden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En als ze haar master na master te pakken krijgt, zal ze zichzelf wel onderhouden ? En aangezien ik meestal achteloos drie meter voor haar uit loop, lijkt me dat alles helemaal te combineren ![]() Laatst gewijzigd door Knipp : 24 november 2011 om 14:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#432 |
Banneling
|
![]() Volgens mij is het de ridder van het witte paard ziekte.
Laatst gewijzigd door Knipp : 24 november 2011 om 14:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#433 |
Banneling
|
![]() Hmm. Zit iets in. Valt te proberen.
Zie haar wel op schoot kruipen bij de Sint, of meerijden in de slee van de Kerstman. Of kaarsjes branden voor zwarte laarsjes tot net onder de knie. Bedevaart naar Spanje in extremis. Laatst gewijzigd door Knipp : 24 november 2011 om 14:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#434 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#435 |
Banneling
|
![]() joga (,meditatie) en ademhalingstechnieken lijken mij idd ook wel nuttig...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Uiteraard is er maar ene ware god om te aanbidden, en goede gelovigen maken ineens kans om de lotto te winnen ook ... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#439 |
|
![]() Aan rusten, laat staan verzorgd worden, kom ik niet toe.
Net terug van een aantal diensten. Conclusie: advocaat onder de arm nemen om een aantal zaken aan te klagen, oa ocmw, om te beginnen. Univ is via burgerlijke en dan moet ik aantonen dat zij een fout maken. Of ik kan aan nog wat frakken van mensen proberen trekken en het via "bemiddeling" proberen regelen. Maar dat stuit waarschijnlijk op niets. Daarna naar osteo gehost: conclusie: klachten te veralgemeend om iets musko-skeletaal te zijn. Praktisch niet mogelijk. Hij denkt ook aan iets systemisch, parasieten, schimmels, of een "leaky gut" of darm? (Dat zal iets zijn zoals From Vlaanderen hier zijn?) Hij raadt een eventueel stoelgangonderzoek aan wat enkel in NL. kan plaatsvinden en waar men controleert op schimmels, parasieten, ... Had het ook over de mogelijkheid die jij hier al gepostuleerd hebt Knipp, de histaminica en een lichaam dat daar te hevig op reageert. Toch denkt hij dat het meer is dan een "gewone voedselintolerantie". Sinds ik de chocolade mijd overigens geen hevige spijsverteringsklachten meer gehad. ![]() Hij raadde me ook aan op te passen met rode paprika en tomaten... Daar heb ik inderdaad al heel slechte ervaringen mee gehad (ziek worden na restaurantbezoek waar ik pasta, lasagna, pizza, ... bestel die me "slecht bekomt".) Adviseerde me veel water drinken en artisjok te eten. Hij zei auto-immuum patiënten te hebben, maar dat een chrohn ofzo zeker niet dat soort hevige klachten geeft (en die niet bij het manipuleren van de nek begonnen over pijn thv het middenrif. ![]() ![]() Als het na drie �* vier sessies niet betert, raadt hij dat dure stoelgangonderzoek aan. ![]() To be continued ... part 5421545214
![]() |
![]() |
#440 |
|
![]() Als het goed is, moeten we het ook zeggen:
Enkele klachten die sinds eind augustus (intermittent) aanwezig zijn, zijn verdwenen om nooit meer terug te keren, zijnde: - gevoel dat het been slaapt - verkrampt been (zonder het te merken zodat je plots tegen een muur oploopt) - pijn in kuiten - heel koude rechtervoet (heu dit gebeurde allemaal in mijn rechterbeen eigenlijk) - doof gevoel in mijn linkerhand mn de bovenkant van duim ![]() En de ... jeuk ... is ook quasi weg. De bodylotionnekes en olie'kes om je te wassen. ![]()
![]() |