![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja, en eenieder die leeuwen kent met mij, maar blaas gerust verder hoor - bij gebrek aan argumenten kunt ge moeilijk anders, systemke... nietwaar?
![]() |
#422 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#423 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Me use picture cause me no know words or arguments lol
![]() |
#424 |
Banneling
|
![]() Ik vind zo'n gevulde chocoladereep met caramel en crisp eigenlijk best wel lekker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als ge t per se over mijn avatar wilt hebben - neen dat kan niet - dat is een leeuw die tekenen van agressie vertoont. Maar bon rien a voir - gij zijt als brave Belg rond de pot aan t draaien... argumenten of principes verdedigen, dat is blijkbaar te moeilijk voor u.
![]() |
#426 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nog zo 'n waardevolle bijdrage van een Belgicist...
![]() |
#427 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#428 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#429 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gisteren nog een tot bleek wit getaande grote poster van BDW gezien, waar een leeuw in een tekstballon op geplakt was.
Alleen het was een leeuw zonder poten, moest toch even aan Ben Weyts zijn konijn denken en ik zweer op het hoofd van de koning, dat ik er ook maar voor iets tussenzit. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jouw redenering loopt mank.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 22 juli 2012 om 10:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=KnYPYInXtOQ
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#433 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#435 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#436 |
|
![]() Salvadorii's avatar heeft niks met Lion te maken. Het is geen uitsnede uit een Lion-wikkel zoals jij foutief denkt. Ook al lijkt het erop! Het is een echte foto
![]()
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 22 juli 2012 om 10:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge moet nogal geld hebben om zoiets te betalen. Maar ja, het zal wel VOKA zijn die sponsort. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 22 juli 2012 om 10:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 |
|
![]() VOKA moet zelfs niet sponsoren, pipo, N-VA heeft sinds vorige verkiezing geld op overschot en dat overschot kan alleen maar stijgen. Ik kan er ook niet aan doen dat de blauwe vervuiling niet meer kan toeslaan door gebrek aan middelen, te meer daar ook hun vroegere sponsors het hebben laten afweten. Enige redding: anderen verbieden en om het goed te praten er danals blauwe een groen laagske over strijken om de hypocrisie te verbergen! Weer typisch!
![]() |
#439 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een leeuw als avatar nemen? Met je zatte kloten onzin en gebral op een forum posten? Citaat:
Wie is er dan de slimste? De huisneger of de dyslectische digitale leeuw? Citaat:
![]() Citaat:
Dat kan 2 zaken betekenen -je bent eigenlijk niet in de meerderheid zoals je gelooft -je bent te achterlijk om je meerderheid uit te spelen. Citaat:
Fijn hoor! Je wordt bedankt dat het zweet van je rug zeikt. Vermoei je vooral niet te veel, zeker niet voor mij, want ik ben ok.
![]() |
![]() |
![]() |
#440 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef toe dat zulke mega-affiches van de Kleine (bleke) Leider van het goede teveel was. Sadam Hoessein had er even grote. |
|
![]() |
![]() |