![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Mijn vraag was aan Jan gericht, niet aan jou. Gelieve je er dan ook buiten te houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#423 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#424 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#425 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je kan NIET een beetje discrimineren net zoals je NIET een beetje zwanger kunt zijn. Pagina's en pagina's vol met commentaren van zelfingenomen hufters die zichzelf als verheven voelen boven bepaalde mensen en dit enkel en alleen owv hun sexualiteit! Te gek voor woorden. Het is niet omdat de groep van heterosexuelen groter is dan de groep van homosexuelen dat dit de discriminatie op enig moment kan rechtvaardigen.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou nochtans je geloofwaardigheid ten goede komen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 25 januari 2013 om 07:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#428 |
Minister-President
|
![]() Nochtans is het heel duidelijk voor iedereen: zolang homosexuelen niet exact dezelfde rechten hebben als heterosexuelen is er sprake van discriminatie op basis van sexuele oriëntatie.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zowel homofielen als hetero's moeten trouwen met iemand van het ander geslacht en mogen dat niet met iemand van hetzelfde geslacht in Frankrijk. Deze wet is hetzelfde voor alle mensen ongeacht hun seksuele geaardheid. De waarheid is dat de homofielen een ander soort van huwelijk willen. Een huwelijk die meer op een soort van samenlevingscontract lijkt, waarbij de voortplanting geen gereguleerde plaats meer krijgt dmv het huwelijk in onze maatschappij. Zij vinden dat voortplanting daar totaal los van staat. Nochtans is het huwelijk veel meer dan een contract. Het is een instinctief antroplogisch gegeven dat voorkomt bij alle volkeren doorheen de ganse geschiedenis en heeft als nut een stabiele basis te vormen voor het grootbrengen van kinderen, die uit die relatie voortkomen. Uiteraard is dit niet aan homofielen besteedt. Zij kunnen immers geen kinderen krijgen van elkaar binnen hun relatie. En daarom willen zij het huwelijk omvormen tot iets wat het nooit geweest is. Maar dat is iets helemaal anders dan het wegwerken van een discriminatie uiteraard. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Moet ik nu mijn tijd verspillen om aan u uit te leggen dat homosexuelen niet geïnteresseerd zijn in een huwelijk met iemand van het andere geslacht? Neen hé, zo belachelijk ben je niet dat je zou denken dat jouw eerste paragraaf een waardig punt is. Het huwelijk is géén instinctief antropologisch gegeven. Meer nog: de 7 year itch heeft te maken met de oermens-vader die vrouw&kind verliet om elders zijn zaad te gaan verschieten; op 7 jaar was het kind zelfbedruipend in die tijd. Veel instinct maar niks huwelijk te bespeuren daar. FYI: het huwelijk is al omgevormd tot iets dat het volgens jou niet is. En dat heeft zeer zeker te maken met het wegwerken van discriminatie. Jij probeert om discriminatie met zo'n uitspraak te rechtvaardigen. Gelukkig hadden wij in 2003 geen kortzichtige politici! ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw argumentatie begint nog altijd even sterk (!)
![]() Citaat:
Citaat:
Maar u zegt van niet? Ik luister waarom u denk van niet. Citaat:
Indie tijd kunnen we nog niet echt van typisch menselijk gedrag spreken en dat weet je best. Daar is nog geen sprake van antropologie. Citaat:
Citaat:
Zowel homofielen als hetero's moeten trouwen met iemand van het ander geslacht en mogen dat niet met iemand van hetzelfde geslacht in Frankrijk. Vanaf welk woordje begrijp je bovenstaande zin niet als ik vragen mag? Paulus. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad. Er wordt vanuit de holebi-lobby en hun politiek-correcte hetero-fellow travellers een flinke druk uitgeoefend, zowel op politici als op de media. Het wapen bij uitstek is het "homofobie"-scheldwoord. Daar revolteer ik evenzeer tegen. Niet akkoord gaan met de gelijkschakeling van een holebi-relatie met een hetero-relatie door er een gezamelijke term "huwelijk" op te kleven staat voor mij volstrekt niet gelijk met homofobie. Ik ken ettelijke holebi-personen van zeer nabij en ik kan me niet voorstellen dat iemand mij het verwijt van homofoob of homohater in de schoenen zou schuiven. Dergelijk verwijt zomaar lichtzinnig hanteren is crapuleus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 |
Gouverneur
|
![]() Ja, en zelf heel veel, veel te veel. Wij leven dus wel degelijk en ontegensprekelijk in een onomkeerbare zieke samenleving.
Hoe kan men nu verantwoorden dat een minderheid de meerderheid er toe verplicht; het voortplantingsmechanisme van de soort (ras) helemaal te ontaarden of te denatureren!!! - De sublimatie van een Epidemie/ziekte. Gewoon kluchtig!? - Darwin, zal zich in zijn graf wel omkeren! 'Hetero's produceren holebi's.' = Een goed argument om de overbevolking te lijf te gaan! |
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik hen alles gezegd. Hou uw BS 'logica' maar vol, you're the laughing stock of this fricking forum mate. Ik blijf het homohuwelijk steunen en zal dat doen tot ik mijn laatste adem uitblaas, of gij nu neerbuigend blijft reageren of niet. Ik en velen met mij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Niet antwoorden, we kennen het antwoord op die vraag. Sinds wanneer heeft een meerderheid het recht om een minderheid te dicteren wat kan en niet kan, om een minderheid te discrimineren? Niet in deze democratie vriend. Put that in your pipe and smoke it!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#438 |
Minister-President
|
![]() Kortom: ik deel uw bekrompen en discriminerende mening niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#439 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#440 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg u dat het niet zo is + waarom. Maar ja, blijkbaar bent u niet in staat om te redeneren. Jammer. Paulus. |
|
![]() |
![]() |