![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Minister-President
|
![]() In ieder geval is het niet door je rechts-konservatieve voorgangers dat metalheads en punkers nu mogen rondlopen zoals ze willen; eerder integendeel. Die westerse konservatieven gebruikten soortgelijke argumenten tegen de kledingsstijl van metalheads en punkers. Metalheads en punkers werden in de jaren 1980 op één hoop gegooid met het zogezegde "rode gevaar". In dit opzicht zijn westerse konservatieven de perfekte spiegelbeelden van moslim-konservatieven.
Citaat:
![]()
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. Laatst gewijzigd door Doomy : 21 augustus 2016 om 17:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat onze landen vollopen met moslims zodat ze er het gros van de bevolking gaan uitmaken en dan zullen we weten wat "vrijheid en vrijheden" zullen zijn onder die gevaarlijke achterlijke bende religioten! En het straffe is dat de moslims die hier nu rondlopen en kunnen genieten van vrijheden waar ze in hun eigen landen niet eens kunnen van dromen... dat ook allemaal zullen kwijtspelen eens "ze" hier aan de macht zullen zijn! Er zijn nog wel andere probleempjes dan wel of niet kopvod en boerka! Bruxelles en consoorten zullen dan Aleppo enz vervangen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als u beweert dat er hier gepleit wordt om "per definitie iedere uiting van die religie toe te laten", zit u natuurlijk volkomen fout. Ik heb al zovele malen aangegeven dat godsdienstvrijheid, net als iedere vrijheid, binnen de krijtlijnen van de wet wordt beleefd. Net zo met de vrijheid om zich te kleden zoals hij of zij dat wil. Ook hier is de wet duidelijk: geen kleding die het gezicht bedekt en ook geen naaktloperij. De overheid komt trouwens ook niet tussen in de wereld van de ideeën. De overheid toetst wel af of bepaalde handelingen al dan niet overeenkomstig de wet is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als u beweert dat er hier gepleit wordt om "per definitie iedere uiting van die religie toe te laten", zit u natuurlijk volkomen fout. Ik heb al zovele malen aangegeven dat godsdienstvrijheid, net als iedere vrijheid, binnen de krijtlijnen van de wet wordt beleefd. Net zo met de vrijheid om zich te kleden zoals hij of zij dat wil. Ook hier is de wet duidelijk: geen kleding die het gezicht bedekt en ook geen naaktloperij. De overheid komt trouwens ook niet tussen in de wereld van de ideeën. De overheid toetst wel af of bepaalde handelingen al dan niet overeenkomstig de wet is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U kent me niet. Bijgevolg kunt u daar geen oordeel over vellen. Laat ik u echter meegeven dat ik al heel vele jaren de Ahmadiyya van binnenuit ken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al meermaals heb ik aangegeven dat geen enkele vrijheid absoluut is en binnen de krijtlijnen van de wet wordt beleefd. Uw laatste is evenwel totaal in strijd met onze wetgeving die immers geen enkel morele instemming vraagt, maar wel de overeenkomst in het handelen. Dat vormt een belangrijk onderscheid dat u al herhaaldelijk weigert te maken, maar nochtans een wezenlijk onderdeel vormt van onze westerse wetgeving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel evenwel dat het zo zou zijn, dan nog hebt u in relatie tot onze wetten geen enkel been om op te staan als u tot een verbod ervan zou willen komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#428 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik neem aan dat u dus een lama in zijn typische kleding accepteert, maar niet de Indische vrouw met een sari aan? Die laatste is immers een burger en hoort volgens uw redenering niet in exotische kleding rond te lopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#431 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#432 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over 'n handboek dat aanzet tot haat, moord, doodslag, bloedvergieten, aanslagen, massa aanrandingen, verkrachting, slaven houden, vrouwen onderdrukken...? Soit, ik heb nergens gepleit voor 'n verbod op dat boerkini-ding. Van mij mag iedereen rondlopen als clown of karnavalzot zoveel ie wil. Integendeel, ik zou 't dragen er van zelfs stimuleren, aanmoedigen, hoe meer hoe liever. Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Naar iemand "kijken" of "achterna kijken" zou verboden moeten worden? Dat mohamedanen eerst maar eens leren met hun fikken van 't vrouwvolk te blijven, da's andere koek dan "nakijken". Dat is nu net de reden waarom vrouwen zich "kuis" & "zedig" & "modest" dienen te kleden, omdat de vrouw - net als Alice hier al de hele tijd beweert - verantwoordelijk is voor 't gedrag van mannen, zij mogen hem niet in verleiding brengen, want hij heeft geen zelfbeheersing. Niet moeilijk dat ze alles wat zich niet van top tot teen in vodden wikkelt als hoer zien. Zij zijn juist de tempelhoeren.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar o wee, een moslima die op het strand een boerkini draagt, dat wordt dan de grootste aanslag op de vrouwelijke waardigheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() 2 weken tijd voor alle moslims om Europa te verlaten,daarna kopschot.No moslims=less problems.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik heb nergens gepleit voor 'n verbod op 't dragen van 'n boerkini, boerka, nikaab, hijaab, zwarte vodden, beddengoed, gordijnen, lakens wat-dan-ook. Integendeel, ik zou 't dragen er van zelfs stimuleren, aanmoedigen, hoe meer hoe liever!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 22 augustus 2016 om 00:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar heb ik u ervan beschuldigd voorstander te zijn van een verbod? Ik kan nu toch niet anders dan u te vragen mijn laatste bericht eens te herlezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#440 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
't Is in elk geval geen aanval op mijn vrouwelijke waardigheid, en wat betreft hun vrouwelijke waardigheid, dat is niet mijn zaak, beter nog, dat zal me worst wezen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 22 augustus 2016 om 00:14. |
||
![]() |
![]() |