![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() iemand die blij is om niet te moeten werken, noem ik een luie doos.
![]() |
#422 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#423 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wentel u maar verder in zelfbeklag, ik ga nog wat werken, zodat jij kan betaald worden om niks te doen.
![]() |
#424 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En denkt maar niet dat U 2 jaar langer moet werken he, tijdens uw werkambt wordt dat nog eens verlengd en wellicht nog eens. En voorwa? voor de rapefugee natuurlijk. Maar we wijzen wat naar mensen die evengoed slachtoffer van het systeem zijn. We verzuipen tussen vreemdelingen die hele sociale wijken impalmen, ga daar eens uw teut opentrekken. Of is dat een doelgroep waar ge niet tegen durft uitpakken en zoek je dan maar een braaf weerloos meiske op het net uit? Laatst gewijzigd door Peche : 19 oktober 2016 om 15:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 |
Banneling
|
![]() bembem is echt overtuigd dat bij een Argentijns scenario met geldontwaardig en lege winkelrekken en mensen die supermarkten bestormen, iemand nog haar uitkering gaat betalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die overigens komt, het is onvermijdelijk. Europa zal vallen. DE OOGST IS IMMINENT |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#428 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Respectloos noem ik dat. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 19 oktober 2016 om 15:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#430 |
Banneling
|
![]() Als BemBem niet in staat is om te werken dan is dat.
Zij is nog altijd eigen volk dat jullie nu nawijzen. Het probleem is niet Bembem maar van een hele andere aard. Laatst gewijzigd door Peche : 19 oktober 2016 om 16:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#431 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#432 |
Banneling
|
![]() Ik ben niet afgunstig op mensen met een kleine uitkering, wel integendeel...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#434 |
Banneling
|
![]() Uiteraard moet jij gediscrimineerd worden. Jij steelt van echte gehandicapten.
Laatst gewijzigd door Tavek : 19 oktober 2016 om 16:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In Vlaanderen kan het gros van de mensen goed zijn brood verdienen. Maar die paar schreeuwers trekken alle aandacht naar zich toe, en doen net alsof geld uitgeven een zonde is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men zal u letterlijk aan uw lot overlaten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of zie jordy? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#440 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zie dat bedoel ik dus: omdat ik niet in een rolstoel zit is het ineens comedie, nou het wordt mss tijd dat het grote publiek beseft dat een autisme spectrum gerelate stoornis wel degelijk invloed heeft op iemand zijn functioneren, want ja ik heb zoiets... tja, ik zou ook liever gehad hebben dat het niet zo was, het is niet prettig als afvallertje door het leven te gaan -> althans in het begin want nu heb ik tenminste een officiële erkenning + compensatie aka aalmoes, en word ik niet meer opgejaagd door de Vdab & co, thank god
|
![]() |
![]() |