![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wenst u censuurwetten (te behouden) | |||
JA |
![]() ![]() ![]() |
48 | 17,84% |
NEEN |
![]() ![]() ![]() |
221 | 82,16% |
Aantal stemmers: 269. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat Vermeersch doet is regelrechte haat en stigmatisatie, allemaal gespijsd en doorspekt met leugens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 |
Banneling
|
![]() De Staaf is GEK.
Hij zegt dat meningen geen pijn kunnen doen. Vraag dat maar eens aan de Irakezen/Amerikanen adolescenten die vechten om de olie van hun bazen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#425 |
Burger
|
![]() veel praatjes...maar daar is het tenslotte ook een forum voor, he
![]() MAAR UITEINDELIJK WORDT IEMAND VEROORDEELD VOOR EEN MENING OVER 40_45!!! de man is geen crimineel he ! en dat is bijzonder merkwaardig in deze moderne tijd waar vrije meningsuiting terecht als het hoogste goed beschouwd wordt. als je zegt dat je wel eens iemand zou willen vermoorden, dan kan de wet je niets doen. als je zegt dat je je vrouw wil slaan, kan de wet niets doen.. zolang je maar niet tot de daad overgaat. Maar als je iets over die periode ZEGT of SCHRIJFT...dan kan de wet ineens wel handelen voor louter een MENING. What's next ? mag ik misschien niets slechts meer over de Prins zeggen ? over andere partijen ? over politiek misschien ? waar eindigt dit .... ![]()
vrije meningsuiting volgens nadine=polly=.... "[size=1]dat ik er in geslaagd ben een antisemitische islamsite in Nederland door de overheid heb kunne van Internet halen." [/size] [size=1]"maar morgen zal ik in versnelling treden,want met de laatste tekst van de moderator is ook hier een grens overschreden[/size] [size=1]Dat legt dus volkomen uit waarom antisemitisme expliciet op dit forum(politics.be)toegelaten is.Voor hoelang?dat zal daarna niet meer van mij afhangen[/size] |
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hitler hanteerde ook insectennamen om de Joden te benoemen. Maar als de politiek-correcten dezelfde tactiek gebruiken als de oppergaai van de Nazi's, dan wordt dat door hun volgelingen natuurlijk niet als haatzaaierij gezien maar als het bevorderen van de lieve vrede... Zien zij dan niet meer hoe vanzelfsprekend het intussen al is geworden om 1 miljoen medeburgers uit te sluiten, te discrimineren en te beledigen?
![]() |
![]() |
#427 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#428 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#429 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#430 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#431 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#432 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dan moet je wel kunnen verdragen dat ik aan jouw mening weinig waarde toeschrijf om het zacht uit te drukken......... Ik mag over de smaak van bloemkolen de raarste dingen beweren, zonder ze ooit geproefd te hebben. Wat is mijn mening erover waard? Heb ik het recht om op basis van mijn onzinmening, ongehinderd door enige feitenkennis het eten van bloemkool te verbieden? Citaat:
Je gaat dus af op wat anderen jou zeggen en papegaait hun oordeel klakkeloos na. En zonder enige kennisname, louter op gezag van (ja van wie of wat?) keur je censuur van dingen goed, waar je niet eens zelf je mening over KAN vormen. Citaat:
Ik kan dus niet oordelen of het een leugen is. Ik onthou mij om te oordelen. Jij geeft een oordeel zonder enige grond. Waarop baseer jij dat oordeel?
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vermeersch zei letterlijk dat de kopstukken nog geen vijftien jaar geleden openlijk nazi's waren en dat tijdens hun bijeenkomsten de hakenkruisen aan de muur hingen. Dat zijn z'n LETTERLIJKE woorden. Een groteske leugen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Inzonderheid de censuur die hier in België geldt voor negationisme en revisionisme. Ik had graag dus geweten op welke basis jij je achter het publicatieverbod schaart. Zeker al niet op basis van kennisname van de gecontesteerde teksten........... Wat dan wel?
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Irakese adolescenten worden niet met meningen pijn gedaan, maar met wapentuig. Dag metser!
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
a) gezien mijn interesse in de eerste en de tweede wereldoorlog (begint uit te breiden naar nog oudere conflicten tegenwoordig) ben ik wel al eens meer dan ééns op revisonistisch/negationistisch (de sheidingslijn is vaag) werk gestuit. Ik heb er mij niet in verdiept omdat ik vond dat de aangebrachte feiten nogal 'vergezocht' waren. Wie gaat er nu in godsnaam bv als bewijs komen aandraven met een studie waaruit blijkt dat er geen zyklon B moleculen meer te vinden zijn in het beton dat aangetroffen werd op de plaats waar gaskamers gestaan zouden hebben? enfin, dit maar als voorbeeld. Heel het gedoe heeft mi. een zware politiek ondertoon wat niet abnormaal zou zijn bij een gevoelig onderwerp als dit. b) ik heb me een breuk gelachen. Een mening heeft me dus fysiek pijn gedaan. Ik hoop dat je met dit antwoord tevreden bent; 'k heb alleszins mijn best gedaan het even absurd te maken dan de vraag. c) Het zou dwaas zijn te denken dat het verbieden van negationisme dit zal laten verdwijnen. Even dwaas is het te denken dat door een snelheidslimiet op te leggen niemand nog sneller zal rijden. Een maatschappij is mi een organisme dat wonden kan oplopen maar dat ook kan genezen. De tweede wereldoorlog heeft zo'n wonden nagelaten, vraag het maar aan de voor en tegenstanders van amnestie voor collaborateurs. Tot op heden is dit een discussiepunt waar men het niet over eens raakt, zelfs al zijn de meeste betrokkenen intussen overleden. Hetzelfde met de holocaust. Heeft het plaatsgevonden of niet? Dat is niet de vraag. De vraag is: is de tijd rijp om hier een polemiek over te beginnen. Dan is dat voor mij een nee. Revisionisme en negationisme zijn 'meningen' die geen helende uitwerking hebben op de maatschappij. Er zijn belangengroepen genoeg die er zich van kunnen en zullen bedienen om hun niet zo koosjer doel te bereiken. Dat jij de uitwerking van het fenomeen propaganda lichtjes onder tafel schuift omdat je er niet in gelooft, of -vooral- omdat het niet in je kraam past is jouw persoonlijke zaak. Ik denk van mezelf ook niet dat het uitwerking heeft op mij. Denk ik .. vergis ik. En daar wringt het schoentje vooral: je sluit je ogen voor een fenomeen dat de vrije meningsuiting verhindert; ik geef je even de verklaring van het woord propaganda: [size=4]pro·pa·gan·da[/size] (de ~) 1 systematische werkzaamheid om aanhangers te winnen voor zekere principes Het doel ervan is dus miljoenen vrije meningen systematisch om te zetten naar 1 gezamelijke mening. Het vlaams blok is dan ook niet (wettelijk gezien - er is een deel afrekening bij ook natuurlijk, maar een batterij juristen zijn wel slimmer dan een enkeling op een forum) veroordeeld vanwege een mening, maar vanwege het systematisch beïnvloeden van meningen. Nu dacht ik dat jij dat -of all persons- nog mee zou kunnen leven. Goed , daarom vind ik dus a) negationisme en revisionisme niet kunnen : er is geen maatschappelijke behoefte aan b) de antiracisme wet geen aanslag op de vrije meningsuiting. sebiet is mijn kabouterbrein overhit se.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wapen wordt bediend door een mens met een andere overtuiging dan degene waar hij naar richt. dag Staaf!
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 6 december 2004 om 23:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Seba : 6 december 2004 om 23:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#440 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |