![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
https://dms.oost-vlaanderen.be/downl...sie_230714.pdf De provincie Oost vlaanderen is een openbaar bestuur. En die heeft een dading afgesloten ?! Ik neem aan dat u nog vandaag het provinciebestuur voor de rechtbank sleurt ? ![]() Erger nog, die dading is openbaar gemaakt ! Even Weyts bellen ? Of doet u het rechtstreeks met de BAM/Lantis ?
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 25 juni 2021 om 17:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bovenaan Citaat:
NERGENS een bewijs dat het ooit zo ver gekomen is en al zeker niet openbaar gemaakt want dan had u vast met de originele tekst van die dading afgekomen, ondertekend door beide partijen. Misschien hebben ze zich in Oosr-Vlaanderen tijdig gerealiseerd dat een dading van een openbaar bestuur met een bedrijf niet kon. Misschien is de wet ondertussen aangepast, maar uit uw eigen post over wat de wet over een dading zegt, blijkt dat openbare besturen er zich moeten van onthouden.... tenzij u zelf de tekst vervalst heeft. Dat kan ook natuurlijk. In ieder geval bewijst uw link niks, zer, nada...... ![]() Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 25 juni 2021 om 17:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | |
|
![]() Citaat:
U lijkt voor mij te kunnen denken ? Laat dat toch liever aan mijzelf over aub, want u maakt er een verschrikkelijk rommeltje van.
![]() |
![]() |
#427 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#428 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | |
|
![]() Citaat:
Nu kan er in de politiek veel... Dus dan maar een "echte" dading https://dms.oost-vlaanderen.be/downl...ereenkomst.pdf Ook alweer openbaar gemaakt.
![]() |
![]() |
#430 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een dading, allee, een tekst die als dading opgevat is en niet ondertekend is door beide partijen is zonder voorwerp en dus niet gesloten. Dat opgetekend papier op het net gooien kan iedereen. Dat is geen officieel stuk openbaar maken. Nog even beter uw best doen, zou ik zeggen. ![]() U laat u nogal veel door het net wijsmaken, zo te zien. ![]() Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 25 juni 2021 om 17:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
|
![]() Wie laatst lacht best lacht
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=429 Want de ondertekende versie kunt u opvragen bij bvb Veneco of op het stadhuis van Deinze... https://oost-vlaanderen.be/bestuur-e...650/17439.html Nog een dading van de provincie Oost Vlaanderen... Citaat:
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 25 juni 2021 om 17:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Erg, hé? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | ||
|
![]() Citaat:
Het is al lang duidelijk dat dadingen wel degelijk door openbare besturen kunnen worden afgesloten. En dat meerdere van die dadingen doodgewoon en vanuit de richtlijnen van openbaarheid van bestuur, doodgewoon publiek zijn gemaakt. Dus er is geen enkele belemmering om de Weyts dading ook bekend te maken. Waarom zouden er anders provincieraadsbesluiten worden gepubliceerd waar gerapporteerd is over "Dadingsovereenkomst afgesloten tussen de Provincie Oost-Vlaanderen" https://dms.oost-vlaanderen.be/downl...vincieraad.pdf https://www.west-vlaanderen.be/sites...mei%202019.pdf Citaat:
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 25 juni 2021 om 17:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Verder blijven proberen zou ik zeggen. Ik wens u in ieder geval veel succes. ![]() Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 25 juni 2021 om 17:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | ||
|
![]() Citaat:
Wat hier tot het rijk der fabelen is verwezen. Citaat:
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 25 juni 2021 om 17:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Polariserender kan in feite niet. En dat voor echte zelfverklaarde 'democraten!!!! Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 25 juni 2021 om 18:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | |
|
![]() Citaat:
Mocht ik dat ook maar kunnen, mijn ogen sluiten en geen N-VA'ers meer zien. Maar bij mij blijven die gewoon bestaan.
![]() |
![]() |
#438 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je eerst zou nadenken voor je iets post, dan zou je ook niet zoveel bagger posten dat in feite uw eigen extreem linkse broeders nog het meest beschadigt. Maar het klopt hoor, ik kan voor u nadenken, maar ik doe dat doorgaans tegen betaling. Maar goedkoop is het niet. En wat betreft dat rommeltje, u bent weer eens aan het projecteren. U zwetst zoveel dat u uw eigen leugens vergeet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zielig gewoon. |
|
![]() |
![]() |