![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Die ook .... en nu hebben ze water en dan moet ge ze weer redden.
![]() |
#422 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vloms crapuul, (M/V) zoals Gipsy terecht opmerkte.
![]() |
#423 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voor de slechte verstaander: Kelder.
'k Weet het, flauw graptje. ![]()
![]() |
#424 |
Minister
|
![]() Neen, neen, volgens Di Rupo is het weeral de schuld van de NVAAAAAAAAAAAAAAAA
Weer of geen weer het was weer de NVAAAAAAAAAAAAAAAA
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 17 juli 2021 om 03:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#425 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ...fier nu, na dat juweeltje van schrijfkunst uit de virtuele pen te hebben geperst?
![]() |
#426 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En neen, geen adoratie hier voor welk politiek extremisme in het platlandje dan ook. Ik blijf me virtueel verschuilen in het meertalige niet-zo-open Lëtzebuerg, heuveltjes incluis. Zelfs als het me op een verbasterde Duitser doet lijken, oder Ja? Voor zover ik het zie behoort een opsplitsing bij jullie wel degelijk tot de mogelijkheden in de toekomst, zeker met de groeiende ingesteldheid. Dat het een oplossing is voor politieke problemen is, naar mijn aanvoelen, pure achterlijkheid. Het zou/zal ze alleen nog wat extremer maken. Ik blijf toekijken uit de verte, vandaag wel actief met mijn financiële posities in die regio verder te verkleinen want ...geen vertrouwen meer. Trop is teveel geweest. Ainsi soit-il ![]()
![]() |
![]() |
#428 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen zijn dierbaren, huisdieren en bezit kwijt. Een meisje van 15 is meegetrokken door de Ourthe en nog steeds vermist. Het land kon rouwen maar lijkenpikken is nu eenmaal beschaafder ![]()
![]() |
![]() |
#429 | |
|
![]() Citaat:
In ieder geval is het duidelijk dat de verantwoordelijke politici al jaren hebben zitten slapen en niets hebben gedaan met om dit soort rampen te voorkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 |
|
![]() Deze mensen zijn het slachtoffer geworden van jaren lang slecht bestuur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Leuk detail: de kazerne van zijn eigen gemeente blijft open. Uiteraard is dat toeval. We hoeven hier helemaal niet achterdochtig om te doen.
![]() |
![]() |
#432 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Laatst gewijzigd door Vlad : 17 juli 2021 om 07:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | |
|
![]() Citaat:
en alleman wilt goed eten en ne iphone
![]() |
![]() |
#434 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#435 | |
|
![]() Citaat:
Heeft het bestuur schuld aan het feit dat er zo veel regen gevallen is in Wallonië? Ik las nochtans dat als diezelfde hoeveelheid regen in Vlaanderen gevallen was, de gevolgen veel erger zouden geweest zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 |
|
![]() zo is dat, de mens heeft geen noemenswaardige impact op het weer
![]() |
#437 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Klimaatveranderingen zijn er altijd geweest. Persoonlijk vind ik het erg oppervlakkig om zo maar CO2 als voornaamste oorzaak te zien. Er zijn tientallen andere oorzaken. Nog oppervlakkiger vind ik dat de mens door wat minder CO2 te produceren invloed zou uitoefenen op die veranderingen. Een volwassen mens produceert alleen om in leven te blijven ongeveer 1 kg CO2 per dag uit. Bij inspanningen kan dit tot 40x meer oplopen. Maar in vergelijking tot de totale C en CO2 is dit verwaarloosbaar. De huidige transitie van energieproductie is niet goed of niet slecht. Er heeft reeds de transitie van dierlijke energie naar machines plaats gevonden. Het grote gevaar van de huidige klimaatdoctrine is dat zij als een soort religie dient om de toegevoegde waarde ongelijkmatig te verdelen: de rijken zullen veel rijker worden, de armen moeten offers brengen. Het zou goed zijn moest over dit onderwerp een draad worden opgestart. Er zijn er hier ongetwijfeld die meer kennis hebben en het onderwerp wordt te oppervlakkig behandeld in algemene pers.
Zolang de Vlaamse Eerste minister meent recht te hebben op een jaarsalaris van 254 000 euro, terwijl de Nederlandse Eerste minister met 170 910 (incl. vakantiegeld en eindejaarspremie) genoegen neemt, ben ik van overtuiging dat de splitsingen in gewesten en gemeenschappen meer met zelfverrijking te maken hebben dan met het welzijn van de bevolking. Laatst gewijzigd door Valentinus : 17 juli 2021 om 08:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ongetwijfeld ook de fout van Wallonië dat er in Duitsland 122 doden zijn gevallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#440 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet dat overstromingen van het type in de Ardennen mogelijk zijn in vlakkere streken zoals Vlaanderen. Ik denk dat het in Vlaanderen dan ook eenvoudiger is om maatregelen te nemen. Meer wachtbekken, hogere oevers, enz. Maar hoe je in de Ardennen dorpjes aan de voet van een heuvel beschermt?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |