![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 9 augustus 2024 om 15:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
XX-mensen => vrouwencompetitie XY-mensen => mannencompetitie Allez, ik heb dat nog 3-4 keer expliciet gevraagd om zeker te zijn dat je dat standpunt aanhoudt. Moet ik de posts quoten waarin je dit bevestigde?
![]() |
![]() |
#423 |
Minister-President
|
![]() We gingen holle slogans achterwege laten Gunter....
![]() |
#424 | |
|
![]() Citaat:
Omdat alle vrouwen met mannelijke kenmerken (chapelle) die nu bij de mannen sporten dan naar de vrouwencompetitie moeten. Ja of neen?
![]() |
![]() |
#425 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik zeg: ALS chapelle naar vrouwencompetitie moeten, DAN kunt ge bye bye zeggen tegen de vrouwencompetitie zoals we die nu kennen. DAAROM heb ik jou MEERDERE KEREN gevraagd of je die consequentie van een strikte XX=vrouw, XY=man scheiding in sport wilt hanteren. JOUW antwoord was "JA" MIJN antwoord is (natuurlijk) "NEE". Waarom zouden we dat nu doen?!
![]() |
![]() |
#426 |
Minister-President
|
![]() Allez, wilt ge dat ik je posts met jouw antwoord hier even oplijst?
![]() |
#427 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2. https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=353 3. https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=363 4. https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=370 5. https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=379 6. https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=383 Kijk he, ik kan een helder en scherp standpunt wel appreciëren hoor, ook als het extreem is.
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 9 augustus 2024 om 15:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan mogen pure mannen ook meedoen met de vrouwen-categorie zolang ze maar niet teveel testosteron aanmaken, niet elk land heeft betrouwbare geboorte papieren. En je blijft met mensen zitten die 2 geslachten hebben en dus ook geboren zijn als vrouw, mannelijke chromosomen hebben en net onder het testosteron niveau. Slechts 1 criteria hanteren is vragen voor problemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je haalt hier een aantal mogelijk criteria aan: 1. Geboortepapieren: het behoeft geen betoog dat DIT geen goed idee is (zie Imane Khelif). Merk op, dit is momenteel wat het IOC toepast he (!) 2. louter XX-XY: nope slecht idee owv de la chapelle (XX met mannelijke eigenschappen) maar evengoed maria josé martinez-patiño (XY met vrouwelijke eigenschappen) 3. testosteron: waarom niet?! Testosteron is namelijk hetgeen dat het lichamelijk voordeel geeft in sport. En, nogmaals, het is niet zo dat "pure mannen" met een laag testosteron gehalte zo'n laag testosteron gehalte hebben als vrouwen. ALS dat zo is, dan is er sowieso sprake van één of ander genetische afwijking (of doping, maar dat is makkelijk te detecteren). Het zijn altijd dezelfde bezwaren die geopperd worden, maar waar al verschillende keer op is geantwoord. Ik vind dat allemaal niet uit he. Ik heb ook maar wat bijgelezen. 2w geleden zou ik ook niet spreken over "testosteron-klasses". Hier, dit is echt nuttige leesvoer. Neem 10 minuutjes. Erg verhelderend: https://quillette.com/2024/08/03/xy-...helif-yu-ting/
![]() |
![]() |
#430 | |
|
![]() Citaat:
JA, voor de zoveelste keer, er is slechts 1 manier om correct, niet-falsifieerbaar en oneindig repliceerbaar vast te stellen tot welk geslacht je behoort, en dat is via een karyotype test. Bijvoorbeeld, een chromatin-test. (Of sport moet onderverdeeld worden tussen mannen en vrouwen, da's een andere kwestie, zoals in deze draad al even werd aangehaald. Het is "een" onderverdeling. Groot/klein - traag/snel - stijf/wendbaar - slim/dom, het kan allemaal in feite) Echter, in uw repliek daarop is een "want." Jij zegt; ALS ge karyotypische testen eist, DAN ruïneert ge de vrouwensport. ("dat beseft ge toch, gunther," zegt ge neerbuigend, hoewel ge mij beschuldigt van "holle slogans," maar goed.) WANT; Vul nu die WANT eens aan; Ik ruïneer de vrouwensport door chromatin-testen als determinatie te eisen WANT.........
![]() |
![]() |
#431 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bedankt daarvoor Citaat:
Citaat:
Ik volg helemaal wat in dat artikel staat dat ik eerder deelde: "First, the female category in elite sport has no raison d’être apart from the biological sex differences that lead to sex differences in performance and the gap between the top male and female athletes. The suggestion that we could choose to rationalise the category differently—for instance, on the basis of self-declared gender identity—or that we could make increasingly numerous exceptions in the interests of inclusion (as the IOC seems to have done to allow Khelif and Lin to compete in Paris) has no legs outside of certain progressive enclaves." https://quillette.com/2024/08/03/xy-...helif-yu-ting/ Citaat:
ALS je voor de indeling van mensen in man/vrouw -sport 100% de chromatin-test zal hanteren (maw XX naar de vrouwen, XY naar de mannen), dan zet je de vrouwensport open voor mensen met de la chapelle, die nu door het leven gaan als mannen. Die zullen dan dermate een voordeel hebben tov de "pure vrouwen" dat zij alle prijzen pakken. Ik zei niet "ruineren" he! ik zie bye bye zoals we em kennen. Ik vind dat persoonlijk ruineren ja, maar eigenlijk is het valabel standpunt, zij het compleet anders dan hoe we al eeuwen man/vrouw sport benaderen helder?....
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 9 augustus 2024 om 16:27. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
|
![]() Citaat:
Uw woorden; "Ik zei niet "ruineren" he! ik zie bye bye zoals we em kennen." Da's potetoo of potaato hé. Dus, praat zonder gespleten tong, dan begrijp ik uw mss beter. Ik weet niet hoeveel exact, maar het zullen er BITTER weinig zijn, die vrouwen met chapelle die nu bij de mannen boksen. Enkelen. Een paar. Sommige. MISSCHIEN.... Dus bij een sport die tussen mannen en vrouwen wordt gesplitst (boksen dus) gaat een chromatin-test JUST NIKS veranderen aan het vrouwenboksen buiten het feit dat venten die zich gedragen, of eruit zien, als vrouwen, géén toegang meer gaan hebben (dus meer vrouwen die WINNEN) En die enkelen, die paar, die sommige vrouwen met chapelle die nu bij de mannen boksen (géén voorbeelden te vinden) die gaan op lange termijn geen enkel materieel effect hebben op vrouwenboksen als sport. ALS ze er al zijn. ALS ze er al zijn. En dat weten we pas na..... een chromatin - test ![]() En als blijkt, XX, tja, vrellies onder mekaar dan hé. Ik zou tegen mike tyson ook niet winnen. En aangezien het voor u te doen is om de vrouwensport te redden, heb ik dat net voor u gedaan sé. Ik heb mijn best gedaan. Niet om u te overtuigen, maar om mijn positie duidelijk te maken. Ik ga mijn frieten voorbakken.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 9 augustus 2024 om 16:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het zullen er inderdaad niet veel zijn. 1/20.000 mensen is niet zoveel. Maar leg eens uit hoe die op lange termijn geen materieel voordeel gaan hebben? Dat begrijp ik niet. Nogmaals, sommige van die mensen hebben alle fysieke eigenschappen van een man he. Daarom mogen die “vrouwen” nu niet meedoen in de vrouwencompetitie. En dat is uw idee van het “redden van de vrouwen competitie”? Waarschijnlijk zal het onmogelijk zijn om de beste in je sport in de vrouwencompetitie te zijn als je geen de la chapelle hebt dan. Ja kijk, ik vind dat eerder het verkrachten van de vrouwensport. Onze meningen verschillen duidelijk, maar laat de frietjes smaken.
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 9 augustus 2024 om 17:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals ik schreef, als "mannen" en "vrouwen" mee willen doen aan een "alle geslachten alle gewichtsklassen " systeem, ben ik de laatste die daar bezwaar tegen ga maken.
Darwin blijft werken hoor.
![]() |
#435 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat is ook niet echt het probleem. Het actuele probleem is het beschermen van de gesloten klasse van de vrouwen. Sommige XX-mensen mogen daar nu niet meedoen. Wat mij betreft terecht, maar volgens anderen zouden die wel bij de vrouwen moeten kunnen meedoen. De meningen verschillen
![]() |
![]() |
#436 |
|
![]() https://www.zerohedge.com/political/...olympic-boxing
Ofwel hebben we idioten te doen, ofwel met mensen van slechte wil. Een man wint het vrouwenboksen. Net als je denkt dat de bodem van het fatsoen bereikt is, zakken de wakowoke communisten NOG dieper.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 10 augustus 2024 om 00:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er gaan meerdere criteria moeten gehanteerd worden, dat is alles. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ——— aldus Khelif. “Vanuit de ring heb ik een boodschap gestuurd naar degenen die tegen me waren. Ik kom helemaal in aanmerking voor deelname, ik ben een vrouw zoals de anderen. Ik ben geboren als vrouw, ik heb geleefd als vrouw en ik heb deelgenomen als vrouw.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | |
|
![]() Citaat:
DAT is zijn verzet. 1/20.000ste van de vrouwen (van ALLE vrouwen dus) ontwikkelen meer of minder uitgesproken mannelijke phenotypische kenmerken. Dus ongeveer 300 vrouwen in Vlaanderen of 400.000 vrouwen wereldwijd hebben mannelijke kenmerken, van wat baardgroei tot een clitoris die er verdacht veel als een penis uitziet. van eierstokken die er wat meer als testikels uit zien. Tot vrouwen die waarachtig op het zicht zo goed als ne vent zijn. Whatever. Er zijn 2200 topsporters in Vlaanderen. (0,04% van de bevolking, 6Miljoen) Er zijn 43% sportende vrouwen. Er zijn 946 topsportende vrouwen in Vlaanderen Er zijn dus 0,04 topsportende vrouwen met chapelle in Vlaanderen (1/20.000ste van de topsportende vrouwen) (we nemen gewoon dezelfde verhoudingen voor de wereld) Er zijn 3.200.000 topsporters in de wereld (0,04% op 8 miljard) Er zijn 1.376.000 topsportende vrouwen in de wereld Er zijn dus 69 topsportende chapelle vrouwen in de wereld Nu, we gaan er in deze berekening van uit dat ELKE topsportende chapelle vrouw géén diagnose heeft. Dat dus ook de topsportende chapelle vrouwen met een erg grote clitoris, en een een platte borst, maar die er voor de rest vrouwelijk zou uitzien, dat die TOCH ongediagnosticeerd bij de mannen zou aan het sporten zijn. Dat geen enkele topsportende chapelle vrouw ooit in het verleden toch al eens een chromatin-test onderging. "oeps, ik ben een vrouw..." Neenee, ALTIJD EN OVERAL sporten chapelle-vrouwen bij de mannen in deze berekening. Zelfs dan; Als we nu een chromtatin-test-paspoort invoeren, dan zou op de gehele wereld maximaal 69 topsportende vrouwen, van catergorie moeten wijzigen. 69. That's it. En volgens Voltian kunnen we het dan vaarwel zeggen tegen de vrouwensport zoals we ze nu kennen. Bye-bye.... En als we het doen zoals nu? Dan wint het man het vrouwenboksen. Ik win het argument. Ik HEB gelijk. In een sport waar er een onderverdeling man/vrouw wordt toegepast dient een chromatin-test als basis. link aantal sporters; https://www.vlaanderen.be/statistiek...%20topsporters. link aantal mensen met chapelle https://en.wikipedia.org/wiki/XX_male_syndrome
![]() |
![]() |
#440 | |
|
![]() Citaat:
![]() |