![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die houden zelfs in de gaten wanneer de afgevaardigde een valling heeft om te kopen of te verkopen. Echt bijzonder gevoelig. Alles zien ze als een signaal om in paniek te geraken! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [size=7]Boeh[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#423 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klein voorbeeldje. Stel u voor dat je de 10 grootste vastgoed spelers eens grondig weet uit te lichten. U weet dat ook zij afhankelijk zijn van geldbeleggers. Stel u nu eens voor dat er een fraude en onderzoek op gang zou komen? Is maar een veronderstelling natuurlijk want zij doen dat waarschijnlijk niet. Maar kom, stel u voor dat er enige geruchten de ronde beginnen te doen. Wat gaat er gebeuren denk u? De markt valt als een kaartenhuis in elkander. De geldbeleggers kiezen meteen een andere weg. De vastgoed makelaars zitten met hun handen in het haar en voor je het weet is het gedaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem allochtonen laten we aan de meer ervaren mensen over.
Wat ons betreft, wij zijn hier geboren en getogen en we willen een stabiele markt voor te wonen. Voor de rest, trekt er uwe plan mee! |
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 6 maart 2005 om 02:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 |
|
![]() Het asielbeleid en het vreemdelingenbeleid is een gans andere kwestie.
Maar het is wel waar dat als er al overlast door allochtonen wordt veroorzaakt dat het dan de armen weer eerst zijn die er de rekening van betalen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat niet om gratis Het gaat hier ook niet over migranten Het gaat hier over het feit dat de laatste jaren de lonen enkel nog index-gewijs stijgen (met een kleinigheidje erbij - het parade-afgangetje van de vakbonden) maar dat de gronden en huizen wel double-digitsgewijs in prijs stijgen. Dat is misdadig aangezien het om een basisbehoefte gaat. Gewoon misselijkmakend dat het land op zijn achterste poten staat als de diesel in prijs stijgt, maar het normaal lijkt te zijn dat wonen onbetaalbaar wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 |
Banneling
|
![]() Maar de huisbazen hebben veel meer kosten aan hun huizen dan vroeger.
De huren gaan nog sterk stijgen, denk ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij bent hier nu al meer dan 400 post aan het klagen en zagen zonder één voorstel te doen. Volgens mij bent u een rotverwent joch dat het thuis aftrapte maar niet tegen de boze wereld opgewassen is en alle schuld bij de anderen legt. Hoeveel rijken zijn er naar uw mening in België en wat zijn rijken ? Uw buurman die na een leven van hard werken een huisje gekocht heeft ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 |
Banneling
|
![]() Naar het schijnt gaan ze de andersgefortuneerden wat harder aanpakken.De staat heeft veel geld nodig, want er komen meer ocmw-ers bij.
Ze krijgen ook de stijging van de ziekteverzekering niet binnen de perken. Het zal niet lang meer duren , denk ik. Er zullen meer jonge mensen moeten werken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De vraag is eerder met welk wondermiddel je 200.000 nieuwe jobs uit je hoed tovert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan klagen dat ze te duur worden. Er zijn nog huizen aan betaalbare prijzen te kopen of te huren maar dan moet ge zelf uw handen uit de mouwen steken hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe meer eisen men aan de woning stelt hoe duurder ze wordt. Er zijn nog betaalbare woningen te vinden maar die zijn dan minderwaardig in de ogen van de zelfverklaarde armen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het volstaat niet om enkele muren op te trekken met een dak erop. Nochtans zouden al veel mensen daar (voorlopig) tevreden mee zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#440 |
Banneling
|
![]() Maar ik moet toch niet voor jobs gaan zorgen?
Waarom ik? Ik heb al 1 job, heel goed betaald trouwens, en ik moet niets doen, alleen er zijn. Maar de lonen doen stijgen zoals ik hier lees, en iedereen gratis basis geven zullen de staat en de werkgevers niet aankunnen. En dan gaan de fabriekskes nog meer naar het buitenland en dan is er nog minder werk. |
![]() |
![]() |