![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De vraag stellen is ze beantwoorden. ![]() Citaat:
Citaat:
Volgens uw definitie van migratiestop zouden afstammelingen van Vlaamse migranten uit Amerika zelfs het land niet meer inmogen. |
|||
![]() |
![]() |
#422 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Of Aisha een toonbeeld is van om het even wat, valt nu nog niet te beantwoorden. Het ziet er gewoon een leuke Vlaamse studente uit (zie de podcast van Zwart & Wit), maar veel meer hebben we van haar nog niet gehoord. Zoals deze discussie aantoont, kunnen mensen als zij daarentegen wel het breekijzer zijn om marginale racisten uit de Vlaamse Beweging te krijgen. Laatst gewijzigd door baarle : 6 juni 2006 om 13:49. |
|
![]() |
![]() |
#423 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Om Vlaams zelfbestuur te verwerven is in vlaanderen een politieke meerderheid nodig. Die kan onmogelijk gehaald worden als we in onze rangen enkel '100% zuiveren' toelaten. We moeten ook de anderen overtuigen en aanvaarden, ofwel mèt enkel die 'zuiveren' ten onder gaan.
|
![]() |
![]() |
#424 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Samenwerking over ideologische grenzen heen is idd nodig om een Vlaamse staat te verkrijgen, maar aan alles zijn grenzen. Er is een punt waarop een Vlaamse staat minder interessant kan worden dan de bestaande Belgische staat. Voor mij is zo'n punt bijvoorbeeld: als die Vlaamse staat mensen als Aisha niet als Vlaming zou beschouwen. |
|
![]() |
![]() |
#425 | |
|
![]() Citaat:
Breekijzers zijn er al meer dan voldoende. |
|
![]() |
![]() |
#426 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#427 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#428 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat is dus de tweedeling die het VB gaat meemaken. vergeet niet dat het economisch programma ultra-liberaal is en dat er al veel liberalen in het VB zitten (Anke Vandermeersch, Morel, Verstrepen, enz....) en de samenwerking met VLOTT gaat toch ook de liberale toer op.
|
![]() |
![]() |
#429 | |
|
![]() Citaat:
En niet zoals in België, waar de corrupte PS de plak zwaait. |
|
![]() |
![]() |
#430 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb niet liever België dan een gekleurd Vlaanderen. Ik verkies de bestaande toestand, wat die ook weze, boven een staat die zijn burgerschap bepaalt aan de hand van huidskleur. Ideeën hebben voor mij prioriteit.
|
![]() |
![]() |
#431 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#432 |
Banneling
|
![]() Als ge geen migrantenn toelaat kunt ge de nationaliteit niet anders dan door geboorte verkrijgen.In het officiele partijstandpunt waar nog kleine gaten in de migratiestop zijn ,zullen ook niet veel personen door naturalisatie vlaming worden.Vandaar dat het ook om een discussie over een detail gaat waar ik dus ook nooit een breekpunt van zal maken.De migratiestop is de essentie met dien verstande dat ik er8) geen uitzonderingen op maak.
|
![]() |
![]() |
#433 |
|
![]() Het gaat in eerste plaats om zelfbestuur. Nadien beslist de democratische meerderheid. Daarover dus nu nog geen uitsluitsel.
|
![]() |
![]() |
#434 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#435 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Geen afstammelingen van Vlaamse migranten uit Amerika dus.
|
![]() |
![]() |
#436 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dit is het tweede breekpunt tussen de eerder genoemde categorieën: of zelfbestuur al dan niet voorop staat, en of men al dan niet bereid is het Vlaamse volk op democratische wijze zijn eigen bestuur te laten bepalen.
Laatst gewijzigd door baarle : 6 juni 2006 om 14:08. |
![]() |
![]() |
#437 |
Banneling
|
![]() Daarmee weten we genoeg over u.Een staat zal trouwens zal nooit zijn staatsburgerschap bepalen op basis van huidskleur.Dat is te vaag.Ik ga voort op basis van geboren zijn uit ouders met de vlaamse nationaliteit en bij de eerste toekening na de vlaamse onafhankelijkheid moet ieders nationaliteit in vraag gesteld worden.De afstamming zal bekeken worden niet de foto.8)
|
![]() |
![]() |
#438 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#439 |